לוגו אתר

סדנת העצמה אישית – צוהר לחיים עשירים

מדוע סדנת העצמה אישית היא חשובה? האם אתם מרגישים שהחיים מנהיגים אתכם ולא אתם את חייכם? האם אתם רוצים לשפר את חיי המשפחה שלכם? להתקדם בתחום הקריירה? לשפר את ההערכה והדימוי העצמיים שלכם?

צוהר לחיים עשירים

סדנאות העצמה אישית פותחות את הצוהר לחיים עשירים יותר, המעניקים את המפתח לבחירה חופשית בכל צמת דרכים בחיים. באמצעות סדנאות ההעצמה יכול כל אדם ליהנות מפעילויות של אימון וליווי אישי מקצועיים, למפות את דפוסי ההתנהגות והמחשבה שלו, להיוודע אל גישות חדשניות בחיים ולוותר על גישות מיושנות שאינן תורמות לחייו. באמצעות סדנאות העצמה אישית ניתן ליצור נקודות פתיחה איכותיות יותר לכל סיטואציה חיים ולהנהיג את התחומים האישיים על פי בחירה שקולה ומבוססת.

מגוון כלים מקצועיים

סדנאות להעצמה אישית בנויות ומתוכננות בהתאם לצרכים הייחודיים של כל אוכלוסיה. ניתן לשלב סדנאות העצמה בנות שעה וחצי ועד לסדנאות העשרה בנות מספר ימים. במהלך הסדנאות להעצמה אישית מיושמות פעילויות עשירות דוגמת משחקי תפקידים וריקוד, משחקי חברה ופעילויות ODT, פעילויות IDT ומשחקי מצבים, דרמות תיאטרון ותרגילי אימפרוביזציה ועוד מגוון עצום של כלים. סדנאות ההעצמה מאפשרות להיפטר מדפוסי התנהגות ישנים ולאמץ דפוסים תורמים וחדשים.

סדנאות ההעצמה יאפשרו לך להתחבר ישירות אל מקורות הכוח החבויים בתוכך, לחצות מחסומים של פחד וביישנות, חוסר בטחון וקושי בביטוי עצמי. תודות לכלים המקצועיים המיושמים בכל סדנא יכול כל אדם לחולל שינויים מפליאים בחייו הפרטיים, המקצועיים, המשפחתיים והחברתיים.


סדנת העצמה אישית לשיפור העסק

העצמה בעסקים פירושה לדעת כיצד "להאניש" את סביבת העבודה כך שההנהלה והעובדים עובדים יחד כדי לשפר את הפרודוקטיביות ולהשיג הצלחה אישית ומקצועית רבה יותר. חברה מוסמכת מבינה ומעריכה כי "הגורם האנושי" יכול להוסיף או לגרוע מהשורה התחתונה. העצמה היא התחייבות של כלל החברה לכבד את כל העובדים כבני אדם חכמים ואחראים.

היתרונות של העצמה הם רבים. הם כוללים רמות גבוהות יותר של שביעות רצון עובדים, תחושת מטרה משותפת ושיתוף פעולה גדול יותר. התוצאה הכוללת של הארגון היא לספק ערך משופר ללקוח.

סקר שנערך בשנת 1999 על ידי ההתאחדות הלאומית לאנשים עובדים בדק חברות עם רמת שביעות רצון גבוהה של עובדים. הסקר מצא שחברות כאלה היו מובילות ביחס לתרבות העבודה ובפרקטיקות הנוגעות להעצמת עובדים. הם אפשרו שליטה אמיתית בזיהוי בעיות ויצירת פתרונות. הם נתנו לעובדים אחריות רבה יותר על הביצועים ואיכות עבודתם. הם פרסו את העובדים על העלייה בציפיות, והם הראו הערכה לעבודה שנעשתה. העובדים קיבלו לוחות זמנים גמישים ובמקרים מסוימים הורשו להגדיר מטרות משלהם. בנוסף, חברות אלה בדרך כלל סיפקו מתקני פנאי ופנאי לעובדים.

העצמה היא חברה שלמה של שכל לעסקים מוצלחים בשוק עולמי. עסקים החלו לשאול: מהו בעצם מקום עבודה מוסמך? ואיך נדע מתי השגנו כוח עבודה מוסמך?

חברות מצליחות מאוד מעודדות את חברי הצוות לפעול יחד למען שיפור החברה כולה. מחויבות להעצמה משפיעה ומטפחת אנשים להפוך למשתתפים פעילים בהצלחות ובאתגרים של החברה כולה. אז העצמה היא גם אינדיבידואלית וגם מאמץ קבוצתי.

הכשרת העצמה מיטיבה עם כולם בארגון. כאשר עובדים מרגישים טוב עם עצמם, הם רוצים לחלוק את ההתלהבות שלהם על ידי סיוע לעסק להצליח. יחס עובדים חיובי ממזער את הלחימה ודקירות הגב ושומר על מורל גבוה בעקביות. העצמה במקום העבודה כרוכה בהעצמת העובדים עם הכישורים והביטחון העצמי שהם צריכים כדי להשיג את המיטב האישי והמקצועי.

חברה מוסמכת מתחילה בניהול מוסמך, ולכן הכשרה להעצמה צריכה להתחיל למעלה. העצמה מתמשכת היא תהליך של בניית יחסי אמון ושותפויות בין ההנהלה, העובדים והלקוחות, לכן חשוב לבצע סדנאות פיתוח למנהלים, כדי שיוכלו להקרין לעובדים כלפי מטה.

חינוך, הכשרה וחיזוק חיובי הם קריטיים להצלחת כל תוכנית העצמה. חלק מבניית האמון בין העובדים וההנהלה הוא לתת לעובדים את הכלים הדרושים להם כדי להצליח בתוכנית העצמה. תוכנית העצמה יעילה דורשת מחויבות כנה ללמוד ולהטמיע כישורים מקצועיים, אישיים וטכניים חדשים. העצמה כוללת הזדמנויות לפיתוח עצמי כגון סמינרים ותוכניות הקלטה. ספרייה של משאבים מעצימים היא משאב יקר וחיובי שאסור לחברה להתעלם ממנו.

 

סדנת העצמה אישית לשיפור הביטחון העצמי

חברה מוסמכת מתחילה בהעצמה עצמית. בעלים ומנהלים אינם יכולים להעצים אחרים לבצע את המיטב עד שהם מקבלים את עצמם. ניהול מוסמך מתחיל בשכירת מנהיגים בעלי הערכה עצמית בריאה, כישורי אנשים מעולים, והנכונות לחלוק מומחיות בכדי להביא את הטוב ביותר לעובדים. העצמה היא מיומנות ואפשר ללמוד אותה. מנהלים יכולים להתחיל בקריאת חומרים מעצימים; השתתפות בסמינרים וסדנאות המיועדות ל"אדם שלם "; לוקחים זמן להצעיר את המוח, הגוף והנפש שלהם; לימוד ניהול זמן ואנרגיה ביעילות; והשתתפות בהכשרת העצמה. צוותי ניהול אפקטיביים חייבים להכיר היטב את הטכניקות העסקיות העדכניות ביותר, כמו גם הבנה של חשיבות הפוטנציאל האנושי והערכה עצמית גבוהה.

קידום ושמירה על דימוי עצמי גבוה בעקביות בקרב מנהלים ועובדים הוא מרכיב חיוני לכוח עבודה בעל כוח רב. הערכה עצמית גבוהה בתוך החברה מושגת על ידי עידוד יצירתיות, אינדיבידואליות, פתרון בעיות וחילופי רעיונות פתוחים וכנים בין כל העובדים בסביבה שאינה מאיימת. ההפך מכוח עבודה מוסמך הוא כרוך בשליליות, מורל נמוך וחוסר אמון בניהול. כוח עבודה ללא כוח הוא כוח עבודה לא פרודוקטיבי.

העצמה כרוכה בתוכנית חובקת חברה המבוססת על קידום מטרות חברה מוגדרות היטב, מורל גבוה, הוגנות, הכרה, עבודת צוות, השתתפות פעילה, תקשורת נרחבת וסביבת עבודה מכוונת. העצמה היא התחייבות מוחלטת לעשות עסקים בצורה פרודוקטיבית וחיובית.

למנהלים ולעובדים יש את הצורך הבסיסי להרגיש שהם תורמים ועושים את ההבדל. עובדים שמרגישים בהתלהבות ממה שהם עושים, עושים עבודה טובה. חברה מוסמכת מעודדת את העובדים לחפש ולפתור בעיות באופן פעיל. היתרון העיקרי לחברה המוסמכת הוא שיפור האיכות. עובדים מוסמכים מרגישים אחראים למוניטין בתעשייה ולתפיסת הצרכן של החברה שלהם. עובדים מוסמכים מתגאים בעבודתם.

צוות ניהול מוסמך אינו מנהל באמצעות שליטה ברזל. מנהלים מצליחים מקדמים סביבה של שיתוף, פתיחות, צמיחה ותגמול. המורל והפרודוקטיביות של כוח העבודה הם השתקפות ישירה של הגישות והערכים של צוות הניהול.

העצמה דורשת גם גמישות. ההתאמה היא חיונית ליישום כל תוכנית העצמה. העובדים יאבדו במהירות את ההתלהבות והעניין אם התוכנית לא גמישה, מאיימת או לא עובדת.

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
סדנת העצמה אישית
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button