לוגו אתר

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לצוות קטן שבאמת עושה את ההבדל

ימי כיף לעובדים של גיבוש איכותי עם אלון שפריר מתמחה בפעילויות להעצמת החיובי, צחוק ושמחה בשילוב מקומות מדליקים וארוחות משובחות. טיולים מרתקים וגיבוש יוצא דופן כמו שהלקוחות שלנו אומרים:"סוף סוף גיבוש שבאמת מגבש." אנו מאמינים שלכל צוות קטן כגדול מגיע למצות את יום הכיף והגיבוש בצורה הטובה ביותר ובזכות הניסיון שלנו בן 15 שנה אנו יודעים למצוא את הפתרונות הטובים ביותר לכל תקציב בכדי שתרוויחו יום כיף וגיבוש מושלם המשלב כיף יחד עם ערך מוסף וחוויה חיובית בלתי נשכחת.
צלצלו או השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד עם ייעוץ חינם ללא התחייבות ליום הכיף המושלם בשבילכם.

מבחר של ימי גיבוש לעובדים

גיבוש איכותי מציעה לכם מגוון פעילות גיבוש בהן: ימי כיף וימי גיבוש לעובדים וחברות, סדנאות והפעלות להעצמת החיובי והשמחה בין העובדים, פעילות ODT, טיולים ברחבי הארץ, ארוחות טעימות לכל כיס, פעילויות IDT, טיולי משפחות, סדנאות פיתוח מנהלים וצוות ועוד…

גיבוש איכותי ״סוף סוף גיבוש שבאמת מגבש״

כאן תמצאו מגוון של פעילויות גיבוש בהתאם לסוג הארגון, התקציב העומד לרשותכם, אופי המשתתפים,

יכולותיהם הפיזיות והיעדים הנדרשים.

מסדנא בודדת במסגרת happy hour בארגון או בעבודה, דרך ערב שכולו משחק חברה וגיבוש לצוות, ימי כיף לקבוצות איכותיים ומעולים, מקומות מדליקים, אוכל משובח ותכנים מיוחדים ועד ימי עיון בנושאים ממוקדים, סדנאות גיבוש, סדנאות פיתוח מנהלים וצוות או כל רעיון שיקדם את הצלחתכם.

הסדנאות והפעילויות הייחודיות שלנו המאפשרות למשתתפים להסיר מסכות בזמן קצר ביותר ובדרך נעימה ובטוחה ולהיפגש אחד עם רעהו במפגש קרוב, מקרב, מגבש ומעצים.

טיפים עבור יום גיבוש לצוות קטן

אני יודע כמה חשוב לכם לארגן יום גיבוש לצוות קטן המתאים והמוצלח ביותר במסגרת התקציב והפנטזיות שלכם.על סמך ניסיון של למעלה מעשר שנות הפקה וארגון של ימי כיף וגיבוש אנו מעניקים לכם בשמחה ואהבה טיפים שיעזרו לכם לתכנן את יום כיף וגיבוש או ערב גיבוש המוצלח ביותר שלא יפסיקו לדבר ולשבח אותו ימים רבים אחרי:

1. תכנון

כל יום כיף וגיבוש מוצלח מתחיל מתכנון המשלב בין מסגרת הזמן העומד לרשותכם מטרות היום והתקציב שעומד לרשותכם.

2. מטרה

כאשר אתם ממקדים את מטרת היום כמו לדוגמא : רצון לגבש את המשתתפים תוך דגש על תוכן משמעותי. או תוכן, כאשר אתם ממקדים את מטרת היום כמו לדוגמא : רצון לגבש את המשתתפים תוך דגש על תוכן משמעותי. או תוכן משמעותי מקום מפנק ואוכל מעולה וכדומה ברגע שאתם יודעים מה אתם ממש רוצים אפשר לנווט גם את התקציב שלכם בהתאם.

3. תקציב

לדוגמא אם התקציב שלכם מוגבל והכי חשוב לכם תוכן משמעותי המשלב חוויה עם ערך ומשמעות אנו נמליץ לכם למצוא פתרונות יצירתיים למקום הפעילות לדוגמא לעשות את הפעילות בבית של אחד העובדים או בפארק ציבורי או חורשה, שפת ים וכדומה(נשמח להציע לכם מקומות ספציפיים לפי אזור גיאוגראפי) ולגבי האוכל לדאוג שכל משתתף יביא פריט מזון אחד וכך תיצרו ארוחה עשירה ומגוונת באפס עלויות.

4. שילוב

אם חשוב לכם לשלב את כל המרכיבים ליום כיף וגיבוש ויש לכם את התקציב המתאים אנו מצעים שילוב בין :פעילות משחררת מלאה הומור ומצבים קומיים,אטרקציה או טיול ארוחת צהרים עשירה כשרה או לא בהתאם לצרכים שלכם ופעילות מסכמת מרוממת ומעצימה.

5. גיבוש קלאסי

מבנה של יום גיבוש קלסי:

 

  • ארוחת בוקר או קפה ומאפה.
  • פעילות הומור וצחוק או פעילות משחררת אחרת תורמת מאד להצלחת כל היום.
  • טיול / אטרקציה/ או פעילות גיבוש נוספת כמו לדוגמא הסומכת או המתקשרת כאשר רוצים גיבוש עמוק ומשמעותי.
  • ארוחת צהרים כשרה או לא כשרה בהתאם לצרכים של הקבוצה.
  • פעילות שיא לסיכום מרוממת ומעצימה.
  • קינוחים והביתה.
6. גיבוש מורכב

מבנה ערב גיבוש צוות קלסי מוצלח:

 

  • א. מקבלת פנים.
  • ב. פעילות משחררת ומשעשעת.
  • ג. ארוחת ערב – חלבית או בשרית.
  • ד. פעילות מרוממת את הרוח ומעצימה.
  • ה. קינוחים והביתה.

 

בכל מקרה נשמח לעמוד לרשותכם בייעוץ חינם ללא התחייבות צלצלו אלינו ונשמח לשרתכם ולהתאים לכם את יום הכיף והגיבוש המושלם והמוצלח בהתאמה אישית.

שאלות נפוצות

מתחילים מבדיקת שעות הפעילות , התקציב , כמות משתתפים, כמה ארוחות ? מקום גאוגרפי מעודף והכי חשוב מה המטרות של היום .לפרטים נוספים ועזרה בפעילות המתאימה תשאירו פרטים או צלצלו ואשמח לתת לכם יעוץ חינם ללא התחייבות מתוך ניסיון של למעלה מעשרים שנה.

במגוון מקומות כגון : תל אביב יפו, זכרון יעקב, בצפון בדרום ים המלח ועוד …לפרטים נוספים ועזרה בפעילות המתאימה תשאירו פרטים או צלצלו ואשמח לתת לכם יעוץ חינם ללא התחייבות מתוך ניסיון של למעלה מעשרים שנה.

פעילויות להעצמת החיובי הצחוק והשמחה , משחקי O.D.T  ו – I.D.T , סדנאות צחוק , סדנאות רגיעה ו – MINDFULNESS , סדנאות צילום, סדנאות והפעלות לגיבוש ופיתוח מנהלים וצוות.לפרטים נוספים ועזרה בפעילות המתאימה תשאירו פרטים או צלצלו ואשמח לתת לכם יעוץ חינם ללא התחייבות מתוך ניסיון של למעלה מעשרים שנה.

ברגע שהחלטתם לתת בידיים שלנו את הפקת יום הכיף או הגיבוש שלכם אנו מטפלים בארגון והפקת היום משלב התכנון והלו"ז דרך התוכן ועד הארוחות לוקיישנים עד הפרטים הכי קטנים , אתם רק צריכים לבוא ולהנות כמו שצריך ביום כיף וגיבוש.לפרטים נוספים ועזרה בפעילות המתאימה תשאירו פרטים או צלצלו ואשמח לתת לכם יעוץ חינם ללא התחייבות מתוך ניסיון של למעלה מעשרים שנה.

מתוך ניסיון של עשרים שנה בתחום אנו נפרוש בפניכם בצורה גלויה ושקופה את כל מרכיבי התקציב כך שתוכלו לבחור את המקסימום במסגרת התקציב שלכם .לפרטים נוספים ועזרה בפעילות המתאימה תשאירו פרטים או צלצלו ואשמח לתת לכם יעוץ חינם ללא התחייבות מתוך ניסיון של למעלה מעשרים שנה.

שאלה נהדרת דבר ראשון אנו חברה אשר מתמחה בימי כיף וגיבוש תוך דגש על יחס אישי ושמחה לארגן ימי כיף וגיבוש גם לצוותים קטנים וגם לגדולים שהדגש הוא על תוכן להעצמת החיובי את כל השאר אנו נותנים בתור שירות. אנו מתייחסים אל עצמנו כאל בוטיק כך שתקבלו יחס אישי מהרגע הראשון ונטפל בכם כאילו הייתם הלקוח היחידי שלנו מכל הלב.
דבר שני ההתמחות שלנו היא בפעילויות , סדנאות והפעלות מתוך העצמת החיובי ומתוך ניסיון שלנו ממה שאומרים לקוחותינו אז המטרה שלנו היא באמת לגבש ולקרב אותכם מתוך העצמת החיובי כפי שאומרים הלקוחות שלנו שוב ושוב :"סוף סוף גיבוש שבאמת מגבש"
הכי חשוב אנחנו קודם כל עסוקים בתוכן והנאה שלכם ורק אחר כך בעניין הכסף.
לפרטים נוספים ועזרה בפעילות המתאימה תשאירו פרטים או צלצלו ואשמח לתת לכם יעוץ חינם ללא התחייבות מתוך ניסיון של למעלה מעשרים שנה.

הרבה אנשים שואלים אותי את השאלה הזאת והתשובה פשוטה ביום גיבוש המטרה היא לקרב ולגבש את אנשי הצוות כמובן מתוך מקום של הנאה כיף ערך ומשמעות וכל השאר הוא ברקע ואילו ביום כיף העיקר הוא שיהיה לאנשים כיף. אם אתם שואלים אותי וזה די ברור אני ממליץ שבכל יום כיף יהיה דגש על גיבוש כי זה הערך המוסף העמוק ביותר שתקחו גם ליום יום בעבודה.
לפרטים נוספים ועזרה בפעילות המתאימה תשאירו פרטים או צלצלו ואשמח לתת לכם יעוץ חינם ללא התחייבות מתוך ניסיון של למעלה מעשרים שנה.

מתוך הבלוג

תפריט מסעדת הצל – בנים

תפריט לצהריים את הארוחה נפתח בפוקאצ'ה לצד שמן זית ובלסמי טחינה “ הר ברכה “ סלט עלים ירוקים חציל “מדורה” טחינה, סילאן ושקדים קלויים פלפלים

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button