לוגו אתר

יום כיף לעובדים בצפון

יום כיף לעובדים בצפון חוויה בלתי נשכחת

בואו להנות מיום כיף ופעילות גיבוש לעובדים בצפון מלאי ערך ומשמעת, להתנתק קצת מהרעש של המרכז ולחוות את הצפון הירוק, עם מגוון טיולים ואטרקציות פעילויות גיבוש וסדנאות מהנות, הנה חלק מהפעליויות שגיבוש איכותי עושה בצפון, מעוניינים בחווית גיבוש מותאמת אישית – הפעילויות שלנו כוללות טיולים בנחלים, ארוחות מגוונות, סדנאות מרתקות ועוד.. צרו איתי קשר לשיחת ייעוץ ללא התחייבות ואשמח לעזור לכם.

משחקי השף על הדרוז ארוחה דרוזית מפנקת
משחקי השף על הדרוז

משחק גיבוש ייחודי בסגנון  קרב סכינים ומשחקי השף: את היום המסעיר הזה שיחשוף בפנינו מעט מהמסורת ומסודות המטבח הדרוזי האותנטי, נפתח בהכרות עם שופט דרוזי

 יום גיבוש כיפי ומרענן, רטוב ומשעשע!! נחווה פעילות מים מגבשת ומצחיקה ונאכל ארוחת צהריים בשרית עסיסית וכשרה.יתרונות- מצחיק, מהנה, מגבש, משלב פעילויות מים המייצרות פתיחות וקרבה, צורך בשיתוף פעולה.
אקשן רטוב והרפתקאות ביער

לטבול בנוף המרהיב של הארץ ולחוות את החברויות ביניכם דרך משימות מים אתגריות ומצחיקות. בטבע ירוק וקסום נצא ליום כיף רטוב מגבש ומצחיק בו יחוו

יום כיף וגיבוש עשיר ומגוון
יום כיף וגיבוש עשיר ומגוון

הפקת יום כיף מלא תוכן, עניין, הנאה וצחוק, בלוקיישנים מדליקים ברחבי הארץ
ושילוב ארוחות טעימות במחיר המתאים לכל כיס.

טיולי סגווי
פולקלור ואקשן בקיסריה ובכרמל

פעילות גיבוש מעצימה, מלאת תוכן, ערך, צחוק והנאה – בהתאמה אישית.
לוקיישנים מגניבים בכל הארץ, ארוחות מגוונות וטעימות במחירים המתאימים לכל כיס

שלוש ציפורים במכה אחת

יום חווייתי המשלב: פיתוח צוות, הנאה וגיבוש בנושאים כגון: עבודת צוות, מנהיגות, הקשבה, סנרגיה מתוך העצמת החיובי, צרוף מושלם של הנאה וכיף יחד עם תכנים אפקטיביים ומשמעותיים.(ניתן לשלב כל נושא אשר אתם מבקשים לגיבוש ופיתוח צוות.)

יום כיף רטוב, יום כיף, פעולות גיבוש, פעילויות גיבוש, פעילות גיבוש, יום כיף בתל אביב, משחק גיבוש, משחקי גיבוש,עבודת צוות,יום גיבוש לעובדים,יום גיבוש,ימי גיבוש לעובדים, ערב גיבוש,יום כיף לעובדים, 
יום כיף רטוב ומצחיק

פעילויות גיבוש מלאות תוכן, ערך מוסף, צחוק, הנאה ושחרור –
סוף סוף גיבוש שבאת מגבש (זה מה שאומרים הלקוחות שלנו)

יום כיף וגיבוש בזכרון יעקב

הפקת יום כיף מלא תוכן, עניין, הנאה וצחוק, בלוקיישנים מדליקים ברחבי הארץ ושילוב ארוחות טעימות במחיר המתאים לכל כיס.

למה כדאי לעשות יום כיף לעובדים בצפון?

אתם מרגישים שישנה התרופפות במשמעת של העובדים? מתחשק לכם לפנק את העובדים אחרי תקופה קשה? כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לשנות את התמונה זה לקבוע יום כיף לעובדים. יום כיף לעובדים הוא יום שבו החוקים נעלמים על מנת להוציא אותם מהשגרה החונקת. מיד אחרי שתחזרו לשגרה תוכלו לראות איך כל הקצוות שהיו מפוצלים הופכים להיות מאוחדים. בין האפשרויות השונות ההמלצה שלנו אליכם היא לעשות יום כיף לעובדים בצפון. מה הופך את אזור הצפון להיות האזור האידיאלי לימי כיף לעובדים? במאמר הבא תקבלו את כל התשובות. כך שבפעם הבאה שתקבעו יום כיף לעובדים לא יהיו לכם סימני שאלה אלא רק סימני קריאה. 

 

מתי צריך לקבוע יום כיף לעובדים בצפון?

לא חסרות סיבות שישכנעו אתכם כי הגיע הזמן לעשות יום כיף לעובדים במקום יום עבודה. ישנם מקומות עבודה שונים שדואגים לעשות זאת פעם אחת בשנה לכל הפחות. זה לא משנה אם עובדים בקצב רגיל או שיש בעיות שונות שמצריכות טיפול מידיי. בו בזמן ישנן חברות שמבינות כי חובה לעשות יום כיף לפני שנכנסים לתקופה עמוסה. בחלק מהמקרים יום כיף נועד על מנת להכניס את העובדים החדשים ברגל ימין למקום העבודה. באותה נשימה חשוב להגיד כי אי אפשר להעמיס בימי כיף כדי שלא יאבדו מהייחודיות שלהם. ימי כיף אמורים להיות ימים שלהם מחכים כל העובדים באותה חברה.

 

למה כדאי לעשות ימי כיף לעובדים בצפון?

ניתן לקבוע ימי כיף לעובדים בכל מיני אזורים שונים בארץ, אך אזור הצפון הוא האזור המועדף. מה הופך את אזור הצפון להיות אזור שזוכה לפופולאריות כל כך גדולה? יום כיף לעובדים בצפון מביא איתו יתרונות רבים. ראשית האזור עצמו הוא אזור מיוחד, כזה שכיף להגיע אליו בכל פעם מחדש. מעבר לכך בצפון תמצאו המון מה לעשות, כל חברה יכולה לבחור את הפעילות שמתאימה לה. בשונה מאזורים אחרים בארץ שבהם האפשרויות מוגבלות, באזור הצפון יש מלא מה לעשות. רק תבחרו את הפעילות שתגרום לכל העובדים לעבוד כמקשה אחת.

 

כיצד ימי כיף מגבשים את העובדים?

עבור העובדים אין דבר יותר משמח מאשר להתנתק מהעבודה אפילו אם רק לכמה שעות. אז מה האינטרס שלכם להוציא את העובדים ליום כיף בצפון? יום כיף לעובדים בצפון הוא הזדמנות מעולה לגבש אותם ביחד. ברגע שהעובדים עובדים בצורה אחידה ונהנים לעבוד ביחד, אתם תהיו אלה שירוויחו בענק. יום כיף מאפשר לעובדים להכיר זה את זה מחוץ לסביבת העבודה שאותה הם מכירים. זוהי הזדמנות מעולה לתת לאותם אנשים להתחבר מעבר למה שקורה בעבודה עצמה. גם המנהלים יכולים לקחת חלק בימי הכיף כדי לגרום לעובדים להרגיש בנוח ובחופשיות מלאה.

 

כמה עולה יום כיף לעובדים בצפון?

מבחינת עלות יהיה עליכם לדעת כי לכל פעילות יש תעריף שונה, מה שגורם לעניין להיות לא אחיד. לפני שתתחילו לחפש פעילות ליום כיף לעובדים בצפון יהיה עליכם להבין כמה כסף עומד לרשותכם. אחרי שתכירו את התקציב תהיה לכם היכולת לסנן בין פעילויות שונות שנמצאות על הפרק. אם לא תקבעו תקציב מוגדר מראש, תמצאו את עצמכם מתלבטים בין אפשרויות לא רלוונטיות. העלות של כל פעילות יכולה להתחיל מכמה אלפי שקלים ולהגיע עד כמה עשרות אלפי שקלים. מה שאמור להניע אתכם בתור מנהלי חברה זה להרוויח את היתרונות של יום כיף. אחרי יום כיף תוכלו לעלות את החברה על דרך המלך בכל היבט אפשרי – ותכסו את ההוצאה שהוצאתם.

שאלות נפוצות

גיבוש איכותי מציעה מגוון פעילויות גיבוש לצוותים הכל הגדלים, ניתן לבצע פעילות גיבוש לצוות קטן ואפשר גם לצוותים גדולים יותר כולל חברות וארגונים.

לא, אנחנו עושים שלל פעילויות גיבוש ברחבי הארץ, החל מימי כיף במרכז ועד הדרום.

פעילויות להעצמת החיובי הצחוק והשמחה , משחקי O.D.T  ו – I.D.T , סדנאות צחוק , סדנאות רגיעה ו – MINDFULNESS , סדנאות צילום, סדנאות והפעלות לגיבוש ופיתוח מנהלים וצוות.לפרטים נוספים ועזרה בפעילות המתאימה תשאירו פרטים או צלצלו ואשמח לתת לכם יעוץ חינם ללא התחייבות מתוך ניסיון של למעלה מעשרים שנה.

כן, בהחלט ניתן, ברגע שנגדיר את התקציב ונתאים את יום הכיף לצרכים האישים שלכם, נדע בדיוק מה מתאים עבורכם.

פעילות גיבוש מחוץ למשרד קודם כל מעוררת את העובדים ונותנת להם אנרגיה של שבירת שגרה, זה מאפשר להם באמת להשתחרר ולהנות מהחוויה והפעילות.

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button