לוגו אתר

פעילות גיבוש למורים

פעילות מאושרת מערכת גפ״ן

לגיבוש צוות חדר המורים ולכלל הכיתות והפחתת מיקרי אלימות והתנהגויות מסוכנות ולקידום ויצירת אקלים מיטבי בבית הספר.

פעילות גיבוש למורים, חדר מורים, מורות, בית ספר, HAPPY HOUR בעבודה, יום כיף, פעולות גיבוש, פעילויות גיבוש, פעילות גיבוש, יום כיף בתל אביב, משחק גיבוש, משחקי גיבוש,עבודת צוות,יום גיבוש לעובדים,יום גיבוש,ימי גיבוש לעובדים, ערב גיבוש,יום כיף לעובדים, 

פעילות גיבוש למורים זה דבר חשוב מכיוון שהוראה זה דבר קשה, להגיע ליום לימודים ארוך לפעמים יכול להיות מעייף ומתסכל, לכן תמיד חשוב לבנות צוות מורים חזק אשר יתנו כתף אחד לשנייה, אף אחד מאיתנו לא רוצה להרגיש לבד במהלך יום הלימודים ולכן חשוב שצוות המורים יעבוד ביחד.

מורה שמח יכול להאיר כיתה שלמה, אבל צוות מורים שמח יכול באמת להזיז את העניינים, הנה חלק מהפעילויות המועדפות עלינו לחיזוק הקשר של המורים:

מה ההיתרונות בפעילות זו?

ממש חשוב שהמורים יידעו לעבוד יחד ולתמוך אחד בשני לאורך כל שנת הלימודים. הדבר חשוב במיוחד בתחילת השנה שבה מתחילים להופיע תלמידים חדשים (ואולי אפילו מורים חדשים). כולם יהיו כל כך עסוקים שאולי אין להם זמן להכיר אחד את השני, ואחרי פגישה ארוכה סביר להניח שהם עייפים מכדי להישאר ולשוחח. כאן נכנסת פעילות בניית צוות! על ידי התחלת מפגש או אימון באחד המשחקים הללו, תיתן למורים שלך הזדמנות להירגע, ליהנות קצת ולהכיר באמת אחד את השני!

משחקי חברה להיכרות
משחקי חברה להיכרות

מתי כדי לגרום למורים לעשות פעילות גיבוש?

כולם יהיו כל כך עסוקים במהלך כל שבוע הלימודים שאולי יהיה קשה לתכנן פעילות לבניית צוותים. במקום לבקש מהמורים להיפגש רק כדי לבצע אחת מהפעילויות האלה, אולי עדיף לעשות אותן במהלך פגישה או אימון. נוכחות היא חובה בכל מקרה, כך שהפעילות תרגיש יותר כאלטרנטיבה מהנה לישיבה ולרשום הערות! אתה יכול להשתמש בפעילות מראש כדי לחמם את החדר או באמצע הפגישה כדי לתת לכולם חופשה – אבל אתה כנראה לא רוצה לעשות את זה אחר כך מכיוון שזה עלול להטריד אנשים שגם אם הם חושבים שזה יהיה כיף , עייפים מדי מכדי לדבוק במשהו שאינו נדרש.

לחצו כאן לשיחת ייעוץ ללא התחייבות

תוכניות מאושרות גפ״ן משרד החינוך

תוכניות מאושרות לגפן גיבוש צוותי, גיבוש בכיתה, גיבוש מורים - תוכניות ליצירת אקלים מיטבי בכיתה ובבית הספר.

לצחוק ולפרגן מכל הלב (גיבוש אפקטיבי כיתתי )

תקציר התוכנית: שעתיים משעשעות ומצחיקות בסגנון תוכנית הטלוויזיה "של מי השורה הזו " בו נשתחרר ונצבור כוחות חדשים ונפרגן איש לרעהו בדרך מקורית וייחודית ונצא מלאי מוטיבציה וחוסן פנימי ונחבור איש לרעהו בעוצמה גדולה. משחקי הומור ותקשורת היתוליים, זהירות אפשר להתפוצץ מצחוק. ההפעלה מזמינה להיפגש ברצף של מצבים קומיים תוך חוויה של שחרור ענק וחופש פנימי וחיצוני. משחקי הומור ושובבות בהם נרשה לעצמנו לרגע לצחוק על עצמנו, נסיר את "מסכות" החשיבות העצמית ונפגוש את עמיתנו וחברינו ממקום פתוח משוחרר וחופשי. הפעילות משלבת משחקי תיאטרון וליצנות. תוצאה: צחוק, שחרור, חופש, רגיעה, גיבוש ענק, בריאות לגוף ולנפש, תקווה ושפה צוותית חדשה ואופטימיות. הפעילות מבוססת על ניסיון רב שנים עם תוכנית רחבה וארוכה בשם "שלום אלימות" – הרמוניה שהפעלתי במשך עשור בעשרות בתי ספר ברחבי הארץ ומבוססת מחקרים. מתאים לקבוצה של בין – 15-35 משתתפים בסבב.

המטרה המרכזית של התוכנית ועיקריה: גיבוש צוות מתוך העצמת החיובי. השילוב בין הצחוק המשחרר והפירגון יוצר חווית גיבוש עמוקה ונדירה. ממליצה המכירה אותי שנים רבות : שרה ישראלי מנהלת האגף לפיתוח מקצועי בהסתדרות המורים – Saraisra24@gmail.com

המפרגנת - לראות את החיובי אצל האחר (כוח הקסם של המילה הטובה)

תקציר התוכנית: – "המפרגנת" כשעה ורבע עד שעתיים סדנת הדגל הייחודית שלנו מתאים לפעילות גיבוש העצמה לילדים וצוות המורות והמורים ומתאים כפעילות לכל בית הספר וההורים – לגלות את החיובי אצל האחר הפעלה זו מזמינה את המשתתפים לגלות את החיובי אצל חבריהם לכיתה. החיובי העמוק מעבר למראה החיצוני או העשייה או ההכרות מעבר לחולף. בדרך חווייתית מרתקת ומדויקת, שאינה מאפשרת זיופים. בדרך המוציאה את הטוב מכולם גם הסקפטיים תוצאה: העצמת קשרים אישיים, אווירה חיובית, תחושת שייכות, התגברות על שחיקה, תורם לפתרון חילוקי דעות, פותח את הלב, מעצים קשרים אישיים ומפתח תקשורת לבבית.

המטרה המרכזית של התוכנית ועיקריה: העצמת קשרים אישיים, אווירה חיובית, תחושת שייכות, התגברות על שחיקה מתח ולחץ. תורם לפתרון חילוקי דעות, פותח את הלב, מעצים קשרים אישיים ממליצה המכירה אותי שנים רבות : שרה ישראלי מנהלת האגף לפיתוח מקצועי בהסתדרות המורים – Saraisra24@gmail.com

משחקי השמחה - The joy games
(מאיץ שמחה לחוסן פנימי גיבוש צוות ויצירת אקלים מיטבי )

תקציר התוכנית: לימוד, תרגול והפנמה של מעגלים פשוטים ויעילים ליצירה והעמקה של האקלים המיטבי בכיתה ובכלל בית הספר : מבוסס על ניסיון רב שנים בהנחיה של עשרות בתי ספר וסדנאות לצוות החינוכי וכלל התלמידים ומעגלי ההורים. התוכנית "הרמוניה" – בפיתוחי והנחייתי זכתה בפרס מצילה של המשרד לביטחון פנים על העצמת הרמוניה והפחתת אלימות ונמצאה יעילה בעקבות סקר שנעשה במחלקה לסוציולוגיה באוניברסיטת בר אילן. המעגלים: 1. מעגל ביטוי חופשי וביטוי רגשי לגיטימי 2. מעגל הקשבה ותקשורת לבבית 3. מעגל צחוק ותנועה. 4. מעגל פירגון וחברות 5. מעגל הצלחות וניצחונות 6. מעגל חוזקות וחולשות. 7. מעגל תשומת לב והתבוננות.

המטרה המרכזית של התוכנית ועיקריה: העצמת האקלים המיטבי באמצעות כלים פשוטים, יעילים וקלים ליישום והפחתת מקרי אלימות .

שבעה מעגלים אפקטיביים לביסוס אקלים מיטבי בכיתה ובבית הספר
(כלים אפקטיביים ופשוטים ליצירת אקלים מיטבי)

תקציר התוכנית: לימוד, תרגול והפנמה של מעגלים פשוטים ויעילים ליצירה והעמקה של האקלים המיטבי בכיתה ובכלל בית הספר : מבוסס על ניסיון רב שנים בהנחיה של עשרות בתי ספר וסדנאות לצוות החינוכי וכלל התלמידים ומעגלי ההורים. התוכנית "הרמוניה" – בפיתוחי והנחייתי זכתה בפרס מצילה של המשרד לביטחון פנים על העצמת הרמוניה והפחתת אלימות ונמצאה יעילה בעקבות סקר שנעשה במחלקה לסוציולוגיה באוניברסיטת בר אילן. המעגלים: 1. מעגל ביטוי חופשי וביטוי רגשי לגיטימי 2. מעגל הקשבה ותקשורת לבבית 3. מעגל צחוק ותנועה. 4. מעגל פירגון וחברות 5. מעגל הצלחות וניצחונות 6. מעגל חוזקות וחולשות. 7. מעגל תשומת לב והתבוננות.

המטרה המרכזית של התוכנית ועיקריה: העצמת האקלים המיטבי באמצעות כלים פשוטים, יעילים וקלים ליישום והפחתת מקרי אלימות .

יוצאים לצוד ביחד

זה די פשוט – פשוט חלק את המורים לצוותים על סמך נושאי הלימוד שלהם או הציונים שהם מחלקים ואז לשלוח  אותם ״לצוד״-  אבל מנקודת מבט של תלמיד.

איך זה עובד: אף אחד לא מנצח או מפסיד כאן, ואין צורך להסתיר חפצים ברחבי בית הספר. זהו רק משחק מהנה המסתיים בדיון על מה שכולם "מצאו". תן לכל צוות דף נייר עם דברים שאפשר למצוא כמו: 

  • שולחן הכתיבה הטוב ביותר עבור הודעות טקסט.
  •  המקום הטוב ביותר להסתיר משהו מהמורה.

 או "משהו שהתלמידים יקבלו השראה ממנו". לאחר מספר דקות, התקשרו לכל הצוותים וערכו דיון פתוח על מה שהם מצאו. פעילות זו מובילה לשיחות נהדרות, שפע של סיפורי מורים מצחיקים ותזכורת קצרה על איך זה להיות תלמיד!

תיק גדול של עובדות

אם הקבוצה שלך קצת מכירה אחד את השני, אז זוהי אחלה פעילות של בניית צוות! ודא שיש לך לפחות חמישה מורים לפני שתתחיל לשחק.

איך זה עובד? – יש לבחור מורה אחד אשר יארח את המשחק ותנו לו נייר אשר הוא יחתוך לחתיכות קטנות כדי שיתיאמו למשפט אחד (וודאו כי חתיכות הנייר בגודל זהה, כדי שלא יהיה ניתן לזהות את החתיכות ולמי הן שייכות), לאחר מכן חלקו חתיכה לכל משתתף והורו להם לכתוב משפט אחד על הנייר, לאחר מכן קפלו את הדף והכניסו אותו לתוך התיק או שקית מה שתבחרו, לאחר מכן מרח המשחק יתן לכל אחד דף ועט כדי שירשמו למי שייך כל משפט, המורה שזיהה הכי הרבה משפטים הוא המנצח -אם יש זמן, לפני חשיפת התשובות, עוד יותר כיף שכולם יסבירו במהירות איזו עובדה שייכת למי ולמה הם חשבו כך.

לחצו כאן לשיחת ייעוץ ללא התחייבות

מציירים עיוור

פעילות זו דורשת עבודת צוות טהורה! והיא קצת יותר מעורבת מהאחרים, אבל זה לגמרי שווה את זה. לשם כך תצטרך לפחות חמישה אנשים על מנת ליצור מינימום של שני צוותים (עם שני חברים בכל צוות) ולהיות עם מנחה שינהל את הכל.

איך זה עובד: עבור כל צוות, הפוך מורה אחד ל"צופה "והשני ל"אמן". הצופה יסתכל על תמונה מקורית של משהו, נניח כלב שחור שוכב על ספה, ונתאר אותו מילולית לאמן. האמן יצטרך לצייר את התמונה בצורה המדויקת ביותר מבלי לראות אותה. לאמן יש רק את ההסבר של הצופה, ולכן עבודת צוות היא חיונית כאן! לכל הצוותים תהיה אותה תמונה מקורית לעבוד איתה. לאחר חמש דקות, המנחה יעצור את כל הצוותים ויבדוק את יצירות האמנות שלהם. אתה יכול לתת למנחה לבחור את הציור הטוב ביותר או לתת לכל הצוותים להצביע ולתת לדרג.

פעילות גיבוש למורים בחדר המורים

אם אתם מחפשים פעילות גיבוש מהירה למורים שלכם, זו בחירה מצוינת.

איך זה עובד: בקשו מכל המורים לעבור לצד השני של החדר ולאחר מכן הם יצטרכו לסדר את עצמם לפי סדר אלפביתי. הודע להם היכן יתחילו שמות שמתחילים באות "א", אך עזור להם לעשות סדר. ברגע שכולם מתחילים לזוז, הודע להם שיש להם רק שתי דקות להשלים את הפעולה! זה מאלץ את כולם לעבוד יחד כדי להבין היכן הם אמורים להיות. אם אתה באמת רוצה להגביר את הקושי, אמור להם שהם לא יכולים לדבר! תמיד כיף לראות את מחוות הידיים היצירתיות שהם מגלים.

שעת סיפור

זוהי פעילות מצחיקה של בניית צוותים למורים, ואינכם זקוקים לציוד ​​מיוחד או למספר מסוים של אנשים לשם כך.

איך זה עובד: אמור לכולם להתחבר לאדם אחר ולהתחיל להעבי דף אחד עם משפט מבוא כמו, "נשארתי מאוחר בלימודים בלילה, ולא האמנתי למראה עיני כשראיתי …" אמור לכל זוג להוסיף חמש מילים לסיפור לפני שתעביר אותו לקבוצה הבאה. עד שהצוות הסופי יקבל את העיתון, כנראה נכתב סיפור די מגוחך – קדימה, קראו אותו בקול רם כדי שכל הצוות יוכל ליהנות ממנו.

לחצו כאן לשיחת ייעוץ ללא התחייבות

מהן פעילות הגיבוש הכי טובות למורים?

יש הרבה פעילויות מהנות בהן תוכלו להשתמש כדי לעודד עבודת צוות ולחזק חברות בין מורים ומחנכים, אך הפעילויות הטובות ביותר נוטות להיות המצחיקות והפשוטות ביותר! להמציא סיפורים או לגרום לצוות שלך להשלים משימות מסובכות תוך זמן קצר היא דרך מצוינת לגרום לכולם לצחוק ולהתחבר – ומאחר שהפעילויות דורשות עבודת צוות ומטרה משותפת, זוהי דרך מושלמת להכיר אנשים חדשים בנימה טובה. זה אפילו טוב יותר אם אתה יכול להמציא פעילויות הקשורות לכיתה, כך שלכל אחד יש מסגרת התייחסות משותפת ולשתף סיפורים מהכיתה. זה ישאיר את כולם באותו דף ומנצל את קווי הדמיון של הצוות שלך.


פעילויות גיבוש למורים מרגשות, מותאמות במיוחד לפעילות גיבוש למורים בחדר מורים או פעילות גיבוש בכיתה, באולם הספורט

או במגוון לוקיישנים מדליקים ברחבי הארץ.

פעילויות גיבוש למורים – החל בסדנאות בודדות, דרך רצף סדנאות ועד ליום כיף מלא.

נעים להכיר, אני אלון שפריר, מנחה ומפתח סדנאות גיבוש איכותיות ומלאות ערך ומשמעות.

20 שנות ניסיון בהפקת ימי כיף ופעילויות גיבוש, שנים של מפגש אמיתי עם אנשים,

מפגש קרוב ומקרב, מלב אל לב אפשרו לי לפתח סדנאות גיבוש מרתקות, מצחיקות,

מלאות הומור והשראה ובעיקר הרבה תוכן מקורי שמפתח עבודת צוות איכותית –

גיבוש איכותי שבאמת מגבש.

כאן תמצאו מגוון רעיונות מקוריים לפעילות גיבוש למורים שמביאה לתוצאות!

תוצאה פעילות גיבוש למורים בעלת ערך ומשמעות, שנותנת טעם חדש לעשייה ודרך חדשה להסתעל על עצמי ולקבל את האחר.
מספר משתתפים 300 – 10, ניתן לקיים מספר סבבים של קבוצות גם לקבוצה של מאות אנשים.
מחיר
פעילות אחת לערב גיבוש החל מ- 60 ש"ח לאדם או תוכן לערב גיבוש מושלם החל מ – 76 ש"ח לאדם, או ערב גיבוש מלא כולל תוכן וארוחה מעולה החל מ- 188 ש"ח לאדם, כל המחירים מתייחסים למינימום 25 איש ואינם כוללים מע"מ .

ניתן לקיים גם פעילות גיבוש לצוות קטן והמחירים יתעדכנו בהתאם, מגוון גדול של רעיונות ל פעילות גיבוש למורים, סדנאות גיבוש מפתיעות העומדות בפני עצמן והניתנות לשילוב מחכות כאן בשבילכם.

נכון, המגוון גדול ועשוי לבלבל – אבל אני זמין עבורכם, לכל שאלה, הבהרה או הכוונה התקשרו כבר עכשיו ויחד נבחר סדנאות גיבוש או משחקי גיבוש המחזקים עבודת צוות ומותאמים במיוחד ליום כיף או ערב גיבוש שבאמת מגבש.

מחכה לשמוע מכם, אלון.

אהבתם? שתפו עם חברים
חיפוש

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

ניווט מהיר

תפריט מסעדת הצל – בנים

תפריט לצהריים את הארוחה נפתח בפוקאצ'ה לצד שמן זית ובלסמי טחינה “ הר ברכה “ סלט עלים ירוקים חציל “מדורה” טחינה, סילאן ושקדים קלויים פלפלים

ארוחת צהרים כשרה ומעולה בגושן

תפריט צהריים 1 גושן  מבחר מנות ראשונות (ללא הגבלה-עד קבלת המנות העיקריות)  כבדי עוף-צלויים על פירות מקורמלים. לליפאפ כנפיים בציפוי פנקו עם רוטב פורט אנטי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button