לוגו אתר

ערב גיבוש מצחיק לצוות לעובדים ולמנהלים בכל מקום שתבחרו

ערב גיבוש מצחיק לעובדים ובלתי נשכח!

ערב גיבוש מצחיק מיועד גם לעובדים וגם למנהלים כדי לשבור את אווירת המשרד וליצור סביבה נטולת לחצים אשר מאגדת בתוכה המון צחוק, ערך ומשמעות, אני מזמין אתכם להנות ממגוון רחב של סדנאות ופעילויות גיבוש מרתקות מלאות הנאה וכיף שפשוט לא תוכלו לעמוד בהם, כאשר אנחנו משקיעים בעובדים שלנו שהם הנכס היקר של העסק ובאמת בונים תוכנית גיבוש מהנה אנחנו מרוויחים פי 3 יש לנו עובדים מרוצים, הפרודקטיביות עולה בעבודה, והעסק ממשיך לשגשג ולגדול. – אז אם אתם מחפשים פעילות גיבוש נעים מאוד אלון שפריר.

משחקי חברה,יום כיף, משחקי חברה למבוגרים,  פעולות גיבוש, פעילויות גיבוש, פעילות גיבוש, יום כיף בתל אביב, משחק גיבוש, משחקי גיבוש,עבודת צוות,יום גיבוש לעובדים,יום גיבוש,ימי גיבוש לעובדים,  משחקי חברה מצחיקים,  ערב גיבוש,יום כיף לעובדים,  ימי גיבוש,ימי כיף לעובדים, סדנאות גיבוש ,ימי כיף,ערבי גיבוש,אלון שפריר, גיבוש איכותי

אם אתם מחפשים ערב גיבוש מצחיק שישלב גם כיף ופאן וגם ערך מוסף ומשמעות ושיגבש את הצוות בטרוף הגעתם למקום הנכון.
רוצים להעצים את ההכרות בין אנשים בצוות או להעמיק את הגיבוש אנחנו אלופים בזה.
אנו מצעים ערב גיבוש ערב צוות איכותי משלב תוכן משמעותי יחד עם מקום נעים ואיכותי ואוכל מעולה. אנו מצעים לכם את כל אלו במבחר של מקומות ברחבי הארץ וגם אופציה להזמין אותנו אליכם לכל בית או חצר או פארק המאפשרים מרחב רק בשבילכם שתרגישו חופשי פשוט להתגבש.

ההפעלות/הסדנאות המוצעות יוצרות פעילות גיבוש משמעותית , חוויתית בטרוף -גם משעשעת וגם ערכית. כל סדנא/הפעלה עומדת בפני עצמה
וניתן כמובן גם לשלב יותר מסדנא אחת בערב אפילו רצוי.

הסדנאות שלנו לערב מצחיק לעובדים

"עושים צחוק בעבודה" – שעשועי הומור וגיבוש – מה השתטות והומור יכולים לעשות לגיבוש צוותי סדנת שעשועי ליצנות מזמינה את המשתתפים להיפגש במקום שבו אין גבולות ומסכות במקום שם חווינו את חווית הגיבוש העמוקה ביותר בהיותנו ילדים בגן הילדים.  במשחקי השתטות וליצנות נסיר לרגע את כל ה"מסכות" ונפגוש את עמיתנו וחברינו ממקום פתוח משוחרר וחופשי,מקום המאפשר קרבה בלתי אמצעית נעימה ומשעשעת. האווירה הנוצרת בסדנה נותנת חופש ושחרור ענקיים גם למאופקים שבינינו. הסיטואציות המגוחכות הנוצרות בפעילות מולידות צחוקים כמו שצחקנו בילדותנו. החוויה שנוצרה במהלך הסדנא הופכת כזיכרון מגבש גם ימים רבים אחרי הפעילות.

תוצאה: שקט,רגיעה,שחרור,חופש,גיבוש ענק, בריאות לגוף ולנפש,קרבה נעימה בין המשתתפים ,תקווה ושפה צוותית חדשה ואופטימיות. פותח את הנשימה.

"המחברת-המקרבת" – סדנא שכולה משחקי הכרות.
מתאים לגיבוש והכרות לעובדים חדשים וותיקים.תרגילי צחוק ומשחקי הכרות המזמינים את המשתתפים לחוות רגעים של קרבה וגיבוש בינים לבין עצמם ועם חבריהם לעבודה.הזדמנות להכרות בלתי אמצעית התורמת לכניסה חלקה יותר של עובדים למעגל העבודה בארגון.
תוצאה: יצירת קרבה ואמון בין חברי הצוות,מצוין למקרים של קושי במערכות יחסים בצוות, או בתקופות של ארגון מחדש, מיזוג בין צוותים ושינוי. תחושה של שחרור ותקשורת אפשרית פתוחה, הקלה ואופטימיות.

"המפרגנת" – סדנת הדגל ולמה היא מגבשת ? לגלות את החיובי אצל האחר מתי יצא לכם לפרגן לחברכם או לעמיתכם לעבודה לאחרונה ? סדנת הפרגון* מזמינה את המשתתפים לגלות את החיובי אצל חבריהם ועמיתיהם לעבודה. החיובי העמוק מעבר למראה החיצוני או העשייה או ההכרות מעבר לחולף. בדרך חווייתית מרתקת ומדויקת,שאינה מאפשרת זיופים. בדרך המוציאה את הטוב מכולם גם הסקפטיים שבינינו. גילוי החיובי מעצים את האדם שמולנו ותורם לחוויית הביטחון בחלקים החזקים אצלו. בדרך זו חווה המפורגן מלאות והתחזקות ותחושה שהוא מסוגל להתמודד עם כל קושי. לא פחות מזה התרגשות מכך ש"רואים" אותו באמת. גם המפרגן מרגיש תחושת מלאות מהמקום של הנתינה. כל שיתוף פעולה מתחיל ממציאת בסיס חיובי ומעצים אצל השותפים לעשייה. הסדנה תורמת לאווירה חיובית המעצימה את הגיבוש ותורמת לאיכותו.

תוצאה: תחושת שייכות,העצמה,התגברות על שחיקה,כוח להמשיך,גיבוש וקרבה גדולים,תורם לפתרון חילוקי דעות וסכסוכים שקט ושלווה ומלאות פנימית.פותח את הלב.מפתחת תקשורת לבבית.

"המעניקה והמעצימה" – נתינה ממקום חדש – תרומה/תמורה סדנא מפתיעה בעוצמתה – כאשר אנו נותנים ולא לוקחים אנו חווים חוויה משמעותית של אחדות והתעלות.בסדנא נחווה את הכוח של הנתינה בדרך שקטה שונה ומפתיעה. בתוך המילה נתן יש איזון אשר שומר על המילה בקריאה מהסוף להתחלה ולהפך.כאשר אנו בנתינה אנו כבר בו זמנית בקבלה.במינימום מילים.באמצעות תשומת לב עמוקה ושימוש בעוצמת הנתינה כאילו הינו מתרחצים באמבטיה של אהבה. נאפשר לכל אחד מהמשתתפים לחוות את הכוח המרפא של נתינה נקייה ללא אינטרסים והתמורה ((transformation- תרומה ((contribution המיוחדת של מעשה הנתינה.
תוצאה:תחושה של שלווה פנימית עמוקה, רגיעה עמוקה,איזון ,מלאות כוח ענק להמשיך הלאה,התרוממות רוח.

היכן ניתן לקיים את הפעילות?

אורך כל הפעלה/סדנה כשעה ורבע ניתן לשלב בינייהם ארוחה וניתן לקיים את הפעילות בכל מקום שיש בו חלל נטרלי המכיל את כל המשתתפים במעגל עגול, בפעיליות שלנו המשתתפים לוקחים חלק פעיל אשר חושף אותם ופותח אותם אחד לשני הפעילות שלנו מייצרת חיבור אמיתי הקשבה והערכה אחד כלפי השני מה שמייצר קשרים חזקים בין החברים לעבודה או כמו שהלקוחות שלי אוהבים להגיד – ״סוף סוף גיבוש שבאמת מגבש״.

 

כל כמה זמן מומלץ לעשות ערב גיבוש?

ימי כיף וגיבוש לעובדים באידיאל מומלץ לעשות תמיד, אך המציאות חזקה מאיתנו ויש להשתדל לפחות פעם בחודש לשבור קצת את שגרת העבודה, זה לא תמיד חייב להיות משהו גדול, לפעמים הדברים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל, ימי גיבוש לחברות ומשחקי צחוק הם דרך נהדרת לחבר את העובדים ולשמור עליהם מלוכדים כדי לוודא שכולם מרגישים תחושת שייכות.

אל תהססו! – התקשרו אליי כבר עכשיו ויחד נבנה ערב גיבוש מצחיק ומושלם שיותאם עבורכם 054-464-0468

אי אפשר להתעלם מהעובדה שמדי שנה מקומות עבודה הופכים להיות תובעניים יותר ויותר וזאת משום הרצון להתבלט אל מול חברות מתחרות והרצון לרווחים. כל אלו הולידו שעות עבודה ארוכות, לחץ, ריבוי משימות ודרישה לעמידה ביעדים לא פשוטים. במאמר זה נסביר מדוע ערבי גיבוש הפכו לכה חיוניים במקומות עבודה אלו ועוד. התחילו לקרוא..

ערבי גיבוש צוות מובילים לתקשורת

המצב שנוצר במרבית מקומות העבודה הוא שרוב האנשים עוסקים בעבודה תחת לחץ ללא אינטראקציה אמיתית ומהנה עם עובדים אחרים. כיוון שתקשורת פנים ארגונית חיונית לכל ארגון, ( וזאת משום שהיא תורמת רבות ליעילותו ולרווחיות הארגון בטווח הארוך), חשוב ללמוד כיצד לייצר תקשורת פנים ארגונית, כאשר השלב הראשון יהיה באמצעות היכרות בין עובדי צוות החברה. כיוון שאין זמן או מקום להתחיל בהיכרות זאת במקום העבודה, נולדו אותם ערבי גיבוש לצוות. ערבים מהנים הכוללים שילוב מנצח של אוכל, הנאה וגיבוש בין עובדי הצוות.

ערב גיבוש צוות מתי עושים?

נכון להיום כל מנהל צוות במקום העבודה מקפיד על ערב גיבוש צוות לפחות פעם ברבעון או פעמיים בשנה וזאת על מנת לחזק את הקשרים בין העובדים, לאפשר להם לעבור תהליך מעצים, משחרר ומרגש בו זמנית. לאפשר להם פעילות מטעם מקום העבודה, אך פעילות שהיא לשם שינוי לא שיפוטית, פעילות שמאפשרת לקיחת פסק זמן מהלו"ז הצפוף, היכרות עם עובדים אחרים וזוית ראיה שונה ואובייקטיבית עליהם. מנהלי הצוות מודעים לעובדה שפעילות ששמה דגש על החיובי ומעבירה ידע באמצעות חוויה היא פעילות שתתרום לעובדים שלהם ותוביל אותם לאותה תקשורת בינאישית וארגונית בה הם מעוניינים.

חלק מאותם רעיונות לאותה פעילות גיבוש ערב צוות הם: ערב צחוק ללא גבולות, בו העובדים ייהנו מפעילות דינאמית המחייבת שיתוף פעולה, ראייה מערכתית ותקשורת ביניהם. ערב פרגון לגיבוש הצוות, ערב בו העובדים ייהנו מתרגילי פרגון וראיית החיובי אצל האחר וכמובן יפתחו אחוות קבוצה. ערב 'כמו בסרטים' בו העובדים יחולקו לקבוצות, יבחרו ז'אנר מסויים בקולנוע, יכתבו תסריט ויקרינו אותו לכל צוותי העובדים המתחרים.

אלו הם רק חלק מאותם רעיונות לאותם ערבי גיבוש צוות מרגש שיוביל לתקשורת מרעננת וחדשה ולתרומה משמעותית לחברה. מעוניינים בערב גיבוש לצוות שלכם בעבודה? ערב חיובי, חווייתי ושונה שחוצה גילאים ותפקידים?

התקשרו אל צוות המומחים של גיבוש איכותי עם אלון שפריר בטלפון 0544640468 ואנחנו נתאים לצוות שלכם את ערב הגיבוש המהנה ביותר.

 

אם בעבר רוב המנהלים נמנעו מיוזמות שעיקרן פעילויות חוץ למטרות גיבוש והנאה לעובדיהם וזאת משום הטענה שפעילויות אלו אינן קשורות לעבודה ולא תורמות לפרודוקטיביות הנדרשת בה. כיום, רוב החברות והארגונים השונים בארץ מקפידים על ערבי צוות לעובדים ופעילויות שונות שעיקרן גיבוש. מדוע? התחילו לקרוא!

מהו ערב צוות לעובדים?

ערב צוות לעובדים הוא ערב גיבוש מהנה, שמצליח להוציא את האנשים מהשגרה השוחקת אליה הם מורגלים. ערב זה הוא ערב שמשחרר, מקרב ערב בו העובדים (ולעיתים גם המנהלים), מצליחים להסתכל על עצמם ועל המנהלים שלהם באופן אובייקטיבי. בערב זה כל אחד ילמד על עצמו באמצעות פעילויות דינאמיות ומחשבתיות שונות ויוכל לקחת את חוויית הלמידה וליישם אותה בחייו התעסוקתיים ובחייו האישיים. לאחר ערב זה העובדים יחזרו לעבודה רעננים ועם כוחות מחודשים לבצע את עבודתם באופן הטוב ביותר, דבר שיכול לתרום רבות לפרודוקטיביות של החברה. בנוסף, בערב זה

התרומה של ערב צוות למנהלים

בערב זה המנהלים יוכלו להכיר צדדים אחרים באישיותם של עובדיהם. אין זה מקרי שפעמים רבות עובדים ומנהלים חוזרים מערב צוות לעובדים או מיום גיבוש מהנה עם תובנות חדשות, שלעובד מסויים יש כישורי ניהול מולדים, עובד אחר טוב בהנעת אנשים באופן דינאמי, אחר מתאים להדרכה ועוד. נכון להיום רוב המנהלים יודעים שההחלטה לערוך ערב צוות לעובדים תתרום בטווח הארוך למקום העבודה ולמנהלים עצמם, אשר יכירו את עובדיהם באופן טוב יותר.

ערב צוות לעובדים – מה הוא כולל?

ערב גיבוש בדרך כולל מקום לאירוח, ארוחת ערב וסדנא. הערב נמשך בין 2.5 – 3 שעות ומתקיים במקומות שונים בארץ וזאת בהתאם לבקשתו של הלקוח. הסדנאות מותאמות להרכב הקבוצה וניתן לבחור מראש האם מעוניינים באותו ערב לעובדים המוגדר כפעילות גיבוש לצוות קטן או לקבוצה קטנה של עובדים.  בנוסף, הערב מותאם להלך הרוח של המנהלים ולכן טרם הערב המנהלים צריכים לפרט האם הם חשבו על ערב בסגנון ערב כיף לעובדים, ערב גיבוש לצוות קטן, ערב הכולל פעילות שוברת שגרה, שעיקרו שילוב מהפנט בין צחוק והנאה לבין ערכים ומשמעות.

 

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
ערב גיבוש מצחיק
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button