לוגו אתר

משחקי חברה מצחיקים ומעוררי צחוק

משחקי חברה מצחיקים למבוגרים שיעשו לכם קצת שמח ויפיגו את המתח, אספתי עבורכם כמה רעיונות מטורפים

למשחקי חברה מצחיקים למבוגרים שיגלגלו אתכם מצחוק – הגעתם למקום הנכון!

לפניכם רעיונות למשחקי גיבוש מצחיקים שפיתח אלון שפריר, האיש שמאחורי גיבוש איכותי. לאלון שפריר דרך ייחודית ליצור אירוע המשלב הנאה וכייף עם מסרים ערכיים – גיבוש מתוך העצמת החיובי, הומור, צחוק ושמחה. תהנו מהנסיון הרב שלו והפכו את הערב שלכם לחגיגה של הנאה.

משחקים למבוגרים שלום בטרוף

כנסו את כל המשתתפים במעגל בקשו מהם להגיד את שמם בעזרת תנועה קיצונית וקול מצחיק לאחר שעשו זאת, כל המשתתפים חוזרים אחריהם.

תוצאה: מגבש שובר קרח,משעשע,מצחיק,מפתח יצירתיות.

מקהלת החזירים

בהמשך, בקשו את כל אחד מהמשתתפים להשמיע קולות של חזירים. אחר כך בחרו מנצח ושיר שכולם יודעים, למשל: יונתן הקטן המנצח מצביע על אחד המשתתפים ועליו לשיר יונתן הקטן בחזירית.

המנצח עוצר אותו ומבקש מאחר להמשיך וכן הלאה.
תוצאה: משעשע ומצחיק בטרוף ,משחרר, מגבש, גורם למצב רוח מדהים

משחק חברה אם הייתי חיה, הייתי…משחק זיכרון.

כולם במעגל: הראשון אומר אם הייתי חייה הייתי… למשל: קוף ומתנהג כמו קוף. הבא אחריו אומר את שמו של הראשון, מחקה אותו וממשיך הלאה עם שמו וחיה משלו וכך כל השאר.
תוצאה: משעשע ומצחיק בטרוף ,מפתח את הזיכרון, משחרר, מגבש

מקהלה הפוכה

כולם עומדים במעגל. הבנים שרים יונתן הקטן או כל שיר מוכר אחר בקולות סופרנו גבוהים ואילו הבנות בכל בס נמוך

תוצאה: משעשע ומצחיק בטרוף ,משחרר, מגבש, עושה מצב רוח מדהים

יתרונות של משחקי חברה מצחיקים

רבים מאיתנו ויתרו על משחקים חסרי דאגות כשהבגרות נכנסה לחיינו והביאה לאחריות רבה יותר, מחויבויות והשחיקה היומיומית במרדף המתמיד אחרי הכסף. אנחנו צופים בילדים שלנו משחקים ואפילו מעלים זיכרונות בתאריכים שבהם גם אנחנו נהנינו ממשחק טוב של תיוג, אבל מבלים את הזמן הפנוי שחלקנו מול הטלוויזיה או דבוקים לטלפונים שלנו. לשחק משחקים כמבוגרים יש יתרונות רבים, ואם תחליטו להצית מחדש את הלהבה הזו, הנה השיפור (מלבד המון כיף) שאתם יכולים לצפות.

משחקי חברה מצחיקים למבוגרים יתרונות
משחקי חברה מצחיקים למבוגרים יתרונות

גירוי הנפש ויצירתיות

תהליך הלמידה הוא היעיל ביותר באמצעות משחק, וזה לא נכון רק לילדים. זוכרים את כל המשחקים בכיתה? בזמן שהייתם משחקים עם ילדים אחרים, רכשנו מבלי לשים לב מיומנויות מוטוריות יקרות ערך, ידע בתפיסה וקואורדינציה, סבלנות, פתרון בעיות, חשיבה ביקורתית וכו'. למדנו כל כך הרבה שיעורי חיים רק על ידי כך קריאת סיפורים כשהיינו ילדים. אז למה לא להשתמש בטכניקות דומות גם בבגרות?

נניח שאתם לומדים למבחן התאוריה. אפשר לעשות מזה ערב טריוויה ולתרגל את התשובות תוך כדי משחק עם חברים ובני משפחה. אתם יכולים אפילו לצייר כמה מצבים או להכין כרטיסים צבעוניים. המציאו שיר על כמה כללים וזמזמו אותו לאורך כל היום. חידונים הם גם טובים הם דרך מצוינת להרחיב את הידע שלכם אבל גם לתרגל מיקוד, מהירות ובהירות.

מחזק את היסודות עם משפחה וחברים

משחקים שאתם יכולים לשחק עם אחרים נושאים סוג מיוחד של קסם. צחוק מטפח אמפתיה, אמון, חמלה ואינטימיות עם אנשים אחרים. ערב משחקים משפחתי, למשל, הוא דרך מצוינת לקרב את בני המשפחה ולשפר את רמות ההבנה בין ההורים לילדיהם. בהזדמנויות כאלה, ההורים מקבלים תובנה הרבה יותר טובה לגבי דרכי החשיבה של ילדיהם או אפילו בעיות מסוימות שאיתן הם עשויים להתמודד.

לשחק עם חברים זה כיף, אבל הקשרים שאנחנו יוצרים ככה הם לכל החיים. בעוד שקבוצות מוחצנות יותר עשויות לבחור בפעילויות בחוץ, אחרים ייהנו ממשחק שקט של מופעי משחק בבית.

מקל על הלחץ

הכימיקלים הטבעיים של הגוף (אנדורפינים) משוחררים באמצעות משחק ופעילות גופנית. זה מה שהופך את הספורט לכל כך מעניין. ישנו פרץ אדרנלין במרדף אחר הניצחון בזמן שאתם שומרים על כושר, בריאים ומרגישים טוב. אבל ספורט הוא לא המשחק היחד שמספק הקלה במתח (וכאב).

אתם יכולים לנסות משחק פשוט בטלפון, כמו Angry Birds, למשל, כדי להירגע אחרי יום עבודה קשה. המיני-משחקים האלה נהדרים כדי לגרום לכם לשכוח מהיום המלחיץ ולהתמקד במשהו אחר לשם שינוי, במיוחד מכיוון שהשחרור מהדאגות שלעם לא קל רוב הזמן. אם יש לכם ילדים, הקדישו קצת זמן לשחק איתם. הגישה והדמיון חסרי הדאגות שלהם כמעט מדבקים, והכי חשוב, מרעננים.

משפר את פעילות המוח

משחקים כמו פאזלים, שחמט ואחרים בין אם דיגיטליים או לא עוזרים לשפר את קיבולת הזיכרון ותפקוד המוח. אלה שמתמכרים למשחק שח מזדמן, פותרים תשבץ מדי פעם, או עושים סודוקו מטפחים את המוח שלהם כדי להישאר ערניים וממוקדים גם בגיל מבוגר מאוד.

פתרון בעיות באמצעות משחקים משפר את התפקוד היומיומי שלנו, החל מכישורי נהיגה ועד לאינטראקציה עם אחרים. חשיבה מחוץ לקופסה תוך כדי משחק מתורגמת לחיי היומיום שלנו, ואנחנו מנהלים את כל השליחויות והמחויבויות שלנו בצורה הרבה יותר מאורגנת, הכל הודות למשחק מרגיע.

מה שחשוב לקחת כאן – אין שום חסרונות במשחקים כמבוגרים. אנחנו בריאים יותר, שמחים יותר, חכמים יותר ומוקפים באנשים שחולקים את תחומי העניין שלנו. ברגע שתמצאו את הילד הפנימי הזה שנקבר הרחק מתחת לפני השטח, אתם תהיו במסלול פשוט להרגיש טוב ומאושרים יותר, לא טובים בהפעלה של אחרים? רוצים ליהנות מהערב מבלי להיות בלחץ? התקשרו אליי ויחד ניצור ערב שלא ישכח 0544640468

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
משחקי חברה מצחיקים למבוגרים,יום כיף, משחקי חברה למבוגרים,  פעולות גיבוש, פעילויות גיבוש, פעילות גיבוש, יום כיף בתל אביב, משחק גיבוש, משחקי גיבוש,עבודת צוות,יום גיבוש לעובדים,יום גיבוש,ימי גיבוש לעובדים,  משחקי חברה מצחיקים,  ערב גיבוש,יום כיף לעובדים,  ימי גיבוש,ימי כיף לעובדים, סדנאות גיבוש ,ימי כיף,ערבי גיבוש,אלון שפריר, גיבוש איכותי
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button