לוגו אתר

פעילות גיבוש בזום

פעילות גיבוש בזום

פעילות גיבוש בזום עוזרת לקבוצות למצוא בסיס משותף, ללמוד לעבוד יחד ולבסס אמון. אם הצוות שלך עובד מהבית, אתה יכול להשתמש בתרגילי בניית צוות וירטואליים כדי לנצל את היתרונות של בניית צוות בלי לצאת מהבית!

למרות שרוב האנשים ברחבי העולם הניחו שכולנו נחזור לחיות את החיים כרגיל עד תחילת 2021, די ברור שזה לא המקרה. סקר של Upwork גילה כי 25% מהאמריקאים העובדים ימשיכו לעבוד מהבית עד 2022, ויותר ויותר אנשים יצטרפו למעגל העובדים מהבית.

כאשר המעבר מתרחש, אנו רואים גם שינוי באופן שבו אנשים מתקשרים. מכיוון שעובדים מרחוק אנו לרוב לא רואים אחד את השני באופן אישי,ולכן הם משתמשים בתוכנת וידאו כמו זום.

זום הוא כלי נהדר מכיוון שהוא חינמי לחלוטין ויכול לארח עד 100 משתמשים בו זמנית. לא משנה כמה גדולה או קטנה הקבוצה שלכם, כולכם יכולים לראות אחד את השני על מסך המחשב, להקשיב ולתקשר אחד עם השני! זה לא רק הופך אותו למושלם לפגישות צוות וירטואליות, אלא שהוא גם נהדר עבור תרגילי בניית צוות וירטואליים.

מהי פעילות גיבוש בזום?

אם חשבת על אירוע גיבוש וירטואלי של הצוות, אבל לא בטוח בדיוק איפה להתחיל, אנחנו כאן כדי לעזור!
זה באמת מאוד קל לתכנן ולבצע אירוע גיבוש וירטואלי בזום – אתה יכול לעשות את זה גם אם יש לך אפס ניסיון בתכנון אירוע!

אנו מביאים לכם רשימה של פעילויות מהנות ביותר לבניית צוות וירטואלי ב- Zoom. כל אלה הן אפשרויות משתלמות מאוד (חלקן אפילו בחינם!) ואת כולן ניתן לעשות דרך הבית.

כל מה שאתה צריך זה אחד מהרעיונות שנפרט עליהם לבניית צוות וירטואלי, פעילות זו מתאימה עבור צוות קטן ואפילו לפעילות גיבוש בכיתה.

לפני שניכנס לרשימת הפעילויות הטובות ביותר לבניית צוות דבר ראשון תצטרכו להוריד זום למחשב – לחצו על הקישור הבא כדי להוריד אותו – להורדה לחצו כאן.

הסבר קצר כיצד להשתמש בזום

  • עבור אל https://zoom.us/download
  • לחץ על כפתור הורד תחת "זום לפגישות לקוח"
  • לאחר השלמת ההורדה, התקן את היישום במחשב שלך
  • צור חשבון – אתה יכול להשתמש בדוא"ל של העבודה או להתחבר באמצעות גוגל או פייסבוק
  • לארח את פגישה – לחץ על הכפתור שכתוב "התחל פגישה"
  • הוספת משתתפים – לאחר תחילת הפגישה, תוכל להזמין אנשים להצטרף על ידי לחיצה על "משתתף" בסרגל הכלים התחתון ולאחר מכן "הזמן"
  • שתף את פרטי הפגישה – Zoom יספק לך קישור ייחודי לפגישה שלך, אותו תוכל לשתף עם כל מי שתרצה להצטרף אליו! הפרטים יישלחו בחזרה באמצעות דואר אלקטרוני, טקסט או אפליקציית הודעות.
  • הצטרפות לפגישה – כדי להצטרף לפגישה שכבר נמצאת בתהליך, פתח את אפליקציית זום ולחץ על "הצטרף". הזן את מזהה הפגישה ששותף איתך, הקלד את שם התצוגה שלך, ואתה מוכן!
  • תוכל גם לקבוע פגישה לזמן מסוים בעתיד. זה יכול לעזור מאוד בעת תכנון אירוע גיבוש וירטואלי של צוות.
  1. פתח את אפליקציית זום ולחץ על "תזמון"
  2. הזינו את פרטי הפגישה – תאריך, שעה, נושא וכו'.
  3. לאחר שתזין את פרטי הפגישה, תקבל את פרטי הפגישה הייחודיים שלך שתוכל לשתף עם כל מי שמוזמן להשתתף.
  4. זה פחות או יותר כל מה שצריך לדעת על השימוש בזום.

משחקי גיבוש בזום שאתם חייבים לנסות

חדר בריחה וירטואלי

ההרפתקאות המרוחקות של משחק הבריחה הן פעילות מהנה שדורשת מהקבוצה לתקשר אחת עם השניה על מנת להשלים את המשימות שעל הפרק – זה הופך אותה לאופציה מצוינת לגיבוש צוות, אם אתה לא מכיר משימות של חדר בריחה, זוהי פעילות שבה הצוות שלך צריך להשלים סדרה של משימות מתוך מחשבה על משימה אולטימטיבית. המשימה יכולה להיגמר רק אם הקבוצה יכולה לעבוד כצוות מגובש שמתקשר היטב

מי הרוצח?

משחקי תעלומת רצח הם קלאסיים משחקים אלו תמיד מספקים טוויסט, יש למעשה חברה בשם WHOdunnit והם מארחים משחקי רצח דרך זום! יש להם אפשרויות רבות ושונות לגיבוש הצוות, כך שתוכל לבחור את ההרפתקה שנשמעת הכי מהנה. משחקי תעלומת רצח מושלמים לגיבוש צוות מכיוון שהם דורשים יצירתיות, תקשורת, חשיבה ביקורתית, והם מלאים בהמון כיף!

טריויה

ישנן כמה דרכים שונות לשחק טריוויה, ראשית, אתה יכול להעלות שאלות משלך ולנסח אותן סביב החברים לעבודה והעובדים שלך. לדוגמה, אתה עשוי לשאול, "איך__(שם)_אוהב את הקפה שלהם?" או "כמה זמן___(שם)__עובד כאן?"

האפשרות האחרת היא להשתמש בשירות טריוויה לצוות. לאירועים האלה יהיה מארח שישאל את הקבוצה שלך שאלות, יתזמן את הסיבובים, יבדוק תשובות וישמור על ניקוד. אם אתה רוצה לעשות דברים מעניינים, אתה יכול להגדיר פרס לזוכה!

בינגו

בינגו הוא משחק כל כך קלאסי ומשמח אמיתי. אולי לא הבנתם אבל זה למעשה קל מאוד לשחק בינגו בזום! כל מה שאתה צריך לעשות הוא לשלוח כרטיס בינגו בדוא"ל לכולם יחד עם הקישור הייחודי לפגישת זום ולהשתמש בשירות כמו QuizBreaker כדי לבחור מספרי בינגו אקראיים.

מבחני אישיות

  • המטרה: להבין את סגנונות העבודה הייחודיים של האנשים בצוות שלך
  • משתתפים: ללא הגבלה
  • משך: לוקח כ-60 דקות
  • קושי: קל

פעילות ייחודית לבניית צוות המסייעת לצוותים להבין כיצד לעבוד בצורה הטובה ביותר אחד עם השני. כל אדם מקבל פרופיל שבו הוא יכול לעבור עד 6 מבחני אישיות שונים כדי להוסיף לדוח שלו. הם יכולים גם למלא קטעים על העדפות העבודה האופטימליות שלהם ולהציג כיצד הם פועלים בצורה הטובה ביותר.

חידון מעורבות עובדים

ביצוע סקרים לבדיקת דופק ומעורבות היא דרך מצוינת להישאר מחובר לצוות מרוחק.

כלים מסוג זה עוזרים לך למדוד לאורך זמן איך הצוות שלך מרגיש ולוודא שכולם מרוצים מהמצב. זוהי דרך קלה לעקוב אחר בעיות פוטנציאליות בשימור צוות ומספקת לך נתונים שימושיים.

נקב את המפה

  • המטרה: גיבוש צוות והיכרות
  • משתתפים: 5 – 10
  • משך: 10 עד 30 דקות
  • קושי: קל
  • חומרים: נייר, עטים ואינטרנט.

באופן מפתיע, יש שפע של מחקרים המצביעים על כך שמגוון תרבותי בצוותים יכול לפעמים להוות מחסום.

אז בהתבסס על זה אנחנו מרגישים שזה באמת חשוב להכיר את כולם כדי שהתרבות האישית לא תעכב את ביצועי הצוות.

הוראות

עזור לכולם להבין טוב יותר היכן כולם נמצאים על ידי יצירת מפה אינטראקטיבית של העולם.

התחל את זה על ידי לבקש מכולם להדגים היכן הם נולדים ולאחר מכן לשאול אותם היכן הם נמצאים כעת על ידי הצמדת תמונה שלהם על המפה.

ככל שהזמן חולף, תוכל לצבוע אפילו יותר מהמפה על ידי שאילת שאלות שובר הקרח של הצוות שלך כמו מה יהיה מקום החופשה האידיאלי שלהם, המקום הטוב ביותר שאליו נסעו, או מאיפה ההורים שלהם.

פעילות בניית צוות פשוטה זו היא דרך מצוינת לשבור את הקרח ולעזור לעובדים ללמוד הרבה אחד על השני.

איך משחקים לזום תורמים לגיבוש הצוות שלך?

פעילות גיבוש בזום יכולה לעזור להפחית חלק מההשפעות המזיקות שיכולות להיות לעבודה מהבית על העובדים שלך.

  • אם אתה מתחיל לשים לב שלצוות שלך יש כמה חברים שמרגישים בודדים, פעילות גיבוש בזום יכולה לעזור להזכיר להם שיש להם קבוצה מוצקה של אנשים שנמצאת שם בשבילם.
  • כאשר עובדים מרחוק עשויים להרגיש שחוקים או גמורים מהעבודה. תרגיל בניית צוות יכול לעזור להביא אלמנט של כיף והתרגשות אשר מאוד חסר לעובדים.
  • עבודה מהבית עלולה לגרום לעובדים להרגיש כאילו העבודה שלהם גוזלת את חייהם. לכן חשוב לשבור שגרה מידי פעם וליצור סביבה מעניינת ולא בנאלית וקבועה.
  • תקשורת חשובה ביותר כאשר אתה עובד בקבוצה של אנשים, אבל עבודה מרחוק יכולה לפגוע בתקשורת. פעילויות גיבוש צוות נותנות לעובדים הזדמנות לתקשר זה עם זה בסביבה נטולת מתחים שיכולה לפתוח את הדלת לתקשורת טובה יותר בעת הצורך.
אהבתם? שתפו עם חברים
חיפוש

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

ניווט מהיר

תפריט מסעדת הצל – בנים

תפריט לצהריים את הארוחה נפתח בפוקאצ'ה לצד שמן זית ובלסמי טחינה “ הר ברכה “ סלט עלים ירוקים חציל “מדורה” טחינה, סילאן ושקדים קלויים פלפלים

ארוחת צהרים כשרה ומעולה בגושן

תפריט צהריים 1 גושן  מבחר מנות ראשונות (ללא הגבלה-עד קבלת המנות העיקריות)  כבדי עוף-צלויים על פירות מקורמלים. לליפאפ כנפיים בציפוי פנקו עם רוטב פורט אנטי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button