לוגו אתר

ימי כייף לקבוצות

ימי כייף לקבוצות

בחיים, המשפחה, החברים והמורים כולם עוזרים להגדיר את עתידנו ולהעלות אותנו בדרך להצלחה. זה לא שונה גם בעסקים. קשרים חזקים עם חברים לעבודה מניעים אותנו להצליח ברמות שיא וליהנות בתהליך.

יחסים טובים בין עובדים הם אבני היסוד לתרבות חברה חזקה, דבר ש-94% מהמנהלים ו-88% מהעובדים אומרים שהוא חשוב להצלחת העסק. בפוסט זה, אנו הולכים להראות כיצד להקל על פעילויות בניית צוות המטפחות מערכות יחסים חזקות ולשפר את תרבות החברה שלך.

תרגילים אלו עובדים עבור צוותים קטנים וגדולים כאחד . אם אתה עסק חדש שרק עכשיו התחיל להעסיק עובדים ואתה רוצה לגבש אותם או עסק ותיק שרוצה לשמור על העובדים שלך מלוכדים זה בדיוק המקום בשבילכם.

ריכזנו אוסף של 20 פעילויות פשוטות ויעילות שתוכלו לעשות בעלות או משאבים מינימליים. כל תרגיל נועד לגרום לצוותים שלך לחשוב ולשתף פעולה יחד לטובת העסק שלך לטווח ארוך.

משבר הקורונה גרם  להרבה חברות לעבור  מסביבת עבודה אישית לסביבות עבודה מרוחקות, אם אתה חושב כיצד ניתן להגביר את מורל הצוות ואת מעורבות העובדים מהבית. למרבה המזל, רבות מפעילויות בניית הצוות הללו עדיין יכולות להתבצע באמצעות פלטפורמת דיגיטליות ניתן לבצע פעילות גיבוש בזום לא פחות מפעילות גיבוש פרונטלית.

לפני שנכנס לפרטים על איך פעילויות אלו עובדות, בואו נדון תחילה במה פעילויות מהנות של בניית צוות יכולות לעשות עבור העסק שלכם.

איך ימי כייף לקבוצות טובות לעסק?

בניית צוות היא המונח הקולקטיבי לפעילויות שנועדו לקרב חברים לעבודה כדי לטפח מערכות יחסים קרובות יותר. בין אם מדובר בפתרון בעיות, חשיבה יצירתית או תחרות זה בזה, פעילויות מבוצעות במטרה להדק את קשרי הצוות.

ככל שארגון מתמקד יותר ברווחת העובדים, כך כולם מרוויחים יותר מהאקוסיסטם של החברה. מנהלים מרוצים מובילים לעובדים מרוצים שבתורו מוביל ללקוחות מרוצים. וכל זה מביא לביצועים עסקיים טובים יותר.

אירוח קבוע של ימי כייף לקבוצות עבור העובדים שלך עוזר ל:

  • מעודד עבודת צוות: על פי מחקר שנערך, קבוצות עבודה המנוהלות בצורה לא טובה הן 50% פחות פרודוקטיביות ו-44% פחות רווחיות. ימי כייף לקבוצות מטפלות בבעיות אלו על ידי עידוד צוותים לעבוד יחד ביעילות כדי להתגבר על אתגרים.
  • משפר את התקשורת: מחקרים מראים ש-86% מכל הכישלונות במקום העבודה הם תוצאה של תקשורת לא יעילה או חוסר שיתוף פעולה. יתרה מכך, מחקר של MIT מצא כי "ניתן להסביר 35% מהשונות בביצועי צוות פשוט על ידי מספר ההחלפות פנים אל פנים בין חברי הצוות". בכל הפעילויות שאנו מזכירים בפוסט זה, צוותים יכולים להצליח רק עם תקשורת ברורה ושיתוף פעולה חזק. תכונות שבאמצעות מערכות היחסים שנוצרות במהלך התרגילים, מסננות חזרה למקום העבודה.
  • הגברת המעורבות: לעובדים בעלי מעורבות גבוהה יש סיכוי נמוך ב-87% לעזוב חברה. הם גם משיגים פי 2 מההכנסה השנתית נטו של עובדים עם מעורבות נמוכה. פעילויות מהנות נותנות לעובדים את ההזדמנות לעורר השראה אחד בשני, ולהגביר ביעילות את הקשר ביניהם. עבודה משותפת על אתגרים עוזרת גם ליצור חברויות במקום העבודה, דבר שיכול להגביר את המעורבות ב-50%.
  • בניית אמון: אמון הוא תוצאה טבעית של עובדים מגובשים אשר משתפים פעולה ופועלים לקראת מטרה משותפת. מחקרים מראים שעובדים מאמינים שלרמה גבוהה של אמון בעבודה תהיה השפעה גדולה על האושר, הנאמנות, איכות העבודה והפרודוקטיביות שלהם. הם גם נוטים יותר להמליץ ​​לחברים אחרים.

יצרנו רשימה של פעילויות ותרגילים מתוך מחשבה על היתרונות הללו. אמנם כל ימי כייף לקבוצות הם שונים, אבל הן נועדו לעזור לעובדים שלך לעבוד טוב יותר ביחד. שימו לב שניתן ליישם כל תרגיל עם קבוצה גדולה או עם צוותים קטנים יותר.

מה השם שלי?

מה השם שלי? הוא משחק נהדר לשבירת הקרח ולבניית מערכות יחסים. הרעיון הוא שחברי הצוות יבינו לאיזה אדם מפורסם או בולט הם תויגו על ידי שאילת שאלות של כן או לא אחד לשני. אין תחרותיות או כללים מסובכים מעורבים בפעילות זו. זה פשוט נועד לגרום לצוותים לבלות יחד.

מה אתה צריך:

עטים ופתקים

איך לשחק:

  • רשום את שמו של אדם מפורסם או בולט על תג או פתק
  • הצמד את התווית לגב או למצחם של חברי הצוות, כך שהם לא יוכלו לראות.
  • הנחו את הקבוצה להתערבב ולשאול אחד את השני שאלות של כן או לא כדי לברר את שמותיהם.
  • כאשר השחקן מגלה מי הם, הם יכולים לצאת מהמשחק או לשחק שוב.

קיר זיכרון

קיר זיכרון היא פעילות לבניית צוות לטיפוח מערכות יחסים ושיפור האחווה. הרעיון מאחורי המשחק הוא לגרום לכל הקבוצה לחלוק זיכרונות חיוביים על מקום העבודה.

מה אתה צריך:

נייר, עטים וסרט

איך לשחק:

  • תן לכל חבר צוות כמה דפי נייר ועטים.
  • בקשו מחברי הצוות להסתכל סביב החדר ולרשום זיכרונות חיוביים של חוויות משותפות במקום העבודה.
  • לאחר 15 דקות, בקש מחברי הצוות לצייר את הזיכרון האהוב עליהם מהרשימה על דף חדש.
  • בקשו מחברי הצוות להדביק את הציורים שלהם על הקיר כדי ליצור קיר זיכרון.
  • בקשו ממתנדבים להרחיב את הזיכרון בציור שלהם.

חדר מתכווץ

חדר מתכווץ הוא פעילות לבניית צוות שבה כל הצוות שלך צריך להבין איך להתאים את עצמו למרחב שהולך ופוחת. זה אתגר שמתחיל בקלות אבל הופך במהרה למבחן של שיתוף הפעולה וכישורי פתרון הבעיות של הצוות. זה כיף ופשוט משחק נהדר לבניית מערכות יחסים.

מה אתה צריך:

חבל או סרט

איך לשחק:

  • סמן רווח על הרצפה באמצעות החבל או הסרט.
  • בקש מכל חבר צוות לעמוד בחלל.
  • כווץ את החלל כל שלושים שניות, ובקש מהצוות לשמור על כולם בגבולות. ככל שהמרחב מצטמצם, הצוותים חייבים להיות יצירתיים יותר כיצד הם שומרים על כולם בפנים.

הישרדות

הישרדות הוא משחק שבו צוותים קטנים ממוקמים במצב דמיוני ומתבקשים לדרג פריטים לפי סדר חשיבות להישרדות. זה משחק שמעודד חשיבה יצירתית ופתרון בעיות. זה גם עוזר לבנות מערכות יחסים בין חברים לעבודה ויכול להיות דרך טובה לשבור את הקרח עבור חברי צוות חדשים שלא מכירים אחד את השני.

מה אתה צריך:

10-12 פריטים אקראיים מרחבי המשרד (למשל טלפון, עט, מהדק, ספל, ספר).

איך לשחק:

  • ספר לחברי הצוות שהם תקועים איפשהו (אי בודד, אנטרטיקה, הג'ונגל וכו').
  • תנו לצוות מבחר של פריטים אקראיים ובקשו מהם לדרג כל אחד לפי סדר החשיבות להישרדות.
  • בקשו מהצוותים להסביר את סדר הדירוג שלהם.

שירה בציבור

פעילות בעיקר בשביל הכיף, אבל עם הבונוס הנוסף של עבודת צוות ואחווה. זה מבוסס על תוכנית הטלוויזיה הפופולרית שבה המתמודדים עושים פנטומימה לשיר שבחרו וגורמים לקהל לשפוט מי הזוכה. אם תהפוך אותו לתחרותי או לא, זה תלוי בך.

הופעה מול אחרים היא משהו שמתאים יותר למוחצנים, אז קחו בחשבון שזו משימה עבור אותם אישים.

מה אתה צריך:

נגן מוזיקה ומבחר מגוון של מוזיקה (שירות הזרמת מוזיקה או אפליקציית קריוקי יעבדו היטב בשביל זה).

איך לשחק:

  • חלקו את הצוות שלכם לקבוצות קטנות יותר (מספיק ללהקה).
  • בקשו מהם לבחור שיר ולתת להם 10 דקות לחזרות.
  • תנו לכל קבוצה את ההזדמנות לבצע את השיר שלה מול שאר המשתתפים ו/או פאנל שופטים.
אהבתם? שתפו עם חברים
חיפוש

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

מגוון פעילות גיבוש
ניווט מהיר

תפריט מסעדת הצל – בנים

תפריט לצהריים את הארוחה נפתח בפוקאצ'ה לצד שמן זית ובלסמי טחינה “ הר ברכה “ סלט עלים ירוקים חציל “מדורה” טחינה, סילאן ושקדים קלויים פלפלים

ארוחת צהרים כשרה ומעולה בגושן

תפריט צהריים 1 גושן  מבחר מנות ראשונות (ללא הגבלה-עד קבלת המנות העיקריות)  כבדי עוף-צלויים על פירות מקורמלים. לליפאפ כנפיים בציפוי פנקו עם רוטב פורט אנטי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button