לוגו אתר

פעילות ספורט ימי במגוון כלי שיט ואפשרויות מרעננות

יום ספורט מצחיק ומשעשע, עשיר ומגוון לקבוצה אחת. לטבול בנוף המרהיב של הארץ ולחוות את החברויות ביניכם דרך משימות אתגריות ומצחיקות. בטבע ירוק וקסום נצא ל יום כיף מגבש ומצחיק בו יחוו המשתתפים פעילות מים מצחיקה ומשעשעת, פעילות הומור ופרגון מגבשת ומצחיקה. בהמשך, ארוחת בשרים על האש ולקינוח, פעילות אתגרית- ירי לעבר מטרות בכלי נשק אולימפיים ומצחיקים. את היום יסיימו המשתתפים בנהיגת שטח עצמית על טומקארים.

תוכניות מאושרות גפ״ן משרד החינוך

תוכניות מאושרות לגפן גיבוש צוותי, גיבוש בכיתה, גיבוש מורים - תוכניות ליצירת אקלים מיטבי בכיתה ובבית הספר.

לצחוק ולפרגן מכל הלב (גיבוש אפקטיבי כיתתי )

תקציר התוכנית: שעתיים משעשעות ומצחיקות בסגנון תוכנית הטלוויזיה "של מי השורה הזו " בו נשתחרר ונצבור כוחות חדשים ונפרגן איש לרעהו בדרך מקורית וייחודית ונצא מלאי מוטיבציה וחוסן פנימי ונחבור איש לרעהו בעוצמה גדולה. משחקי הומור ותקשורת היתוליים, זהירות אפשר להתפוצץ מצחוק. ההפעלה מזמינה להיפגש ברצף של מצבים קומיים תוך חוויה של שחרור ענק וחופש פנימי וחיצוני. משחקי הומור ושובבות בהם נרשה לעצמנו לרגע לצחוק על עצמנו, נסיר את "מסכות" החשיבות העצמית ונפגוש את עמיתנו וחברינו ממקום פתוח משוחרר וחופשי. הפעילות משלבת משחקי תיאטרון וליצנות. תוצאה: צחוק, שחרור, חופש, רגיעה, גיבוש ענק, בריאות לגוף ולנפש, תקווה ושפה צוותית חדשה ואופטימיות. הפעילות מבוססת על ניסיון רב שנים עם תוכנית רחבה וארוכה בשם "שלום אלימות" – הרמוניה שהפעלתי במשך עשור בעשרות בתי ספר ברחבי הארץ ומבוססת מחקרים. מתאים לקבוצה של בין – 15-35 משתתפים בסבב.

המטרה המרכזית של התוכנית ועיקריה: גיבוש צוות מתוך העצמת החיובי. השילוב בין הצחוק המשחרר והפירגון יוצר חווית גיבוש עמוקה ונדירה. ממליצה המכירה אותי שנים רבות : שרה ישראלי מנהלת האגף לפיתוח מקצועי בהסתדרות המורים – Saraisra24@gmail.com

המפרגנת - לראות את החיובי אצל האחר (כוח הקסם של המילה הטובה)

תקציר התוכנית: – "המפרגנת" כשעה ורבע עד שעתיים סדנת הדגל הייחודית שלנו מתאים לפעילות גיבוש העצמה לילדים וצוות המורות והמורים ומתאים כפעילות לכל בית הספר וההורים – לגלות את החיובי אצל האחר הפעלה זו מזמינה את המשתתפים לגלות את החיובי אצל חבריהם לכיתה. החיובי העמוק מעבר למראה החיצוני או העשייה או ההכרות מעבר לחולף. בדרך חווייתית מרתקת ומדויקת, שאינה מאפשרת זיופים. בדרך המוציאה את הטוב מכולם גם הסקפטיים תוצאה: העצמת קשרים אישיים, אווירה חיובית, תחושת שייכות, התגברות על שחיקה, תורם לפתרון חילוקי דעות, פותח את הלב, מעצים קשרים אישיים ומפתח תקשורת לבבית.

המטרה המרכזית של התוכנית ועיקריה: העצמת קשרים אישיים, אווירה חיובית, תחושת שייכות, התגברות על שחיקה מתח ולחץ. תורם לפתרון חילוקי דעות, פותח את הלב, מעצים קשרים אישיים ממליצה המכירה אותי שנים רבות : שרה ישראלי מנהלת האגף לפיתוח מקצועי בהסתדרות המורים – Saraisra24@gmail.com

משחקי השמחה - The joy games
(מאיץ שמחה לחוסן פנימי גיבוש צוות ויצירת אקלים מיטבי )

תקציר התוכנית: לימוד, תרגול והפנמה של מעגלים פשוטים ויעילים ליצירה והעמקה של האקלים המיטבי בכיתה ובכלל בית הספר : מבוסס על ניסיון רב שנים בהנחיה של עשרות בתי ספר וסדנאות לצוות החינוכי וכלל התלמידים ומעגלי ההורים. התוכנית "הרמוניה" – בפיתוחי והנחייתי זכתה בפרס מצילה של המשרד לביטחון פנים על העצמת הרמוניה והפחתת אלימות ונמצאה יעילה בעקבות סקר שנעשה במחלקה לסוציולוגיה באוניברסיטת בר אילן. המעגלים: 1. מעגל ביטוי חופשי וביטוי רגשי לגיטימי 2. מעגל הקשבה ותקשורת לבבית 3. מעגל צחוק ותנועה. 4. מעגל פירגון וחברות 5. מעגל הצלחות וניצחונות 6. מעגל חוזקות וחולשות. 7. מעגל תשומת לב והתבוננות.

המטרה המרכזית של התוכנית ועיקריה: העצמת האקלים המיטבי באמצעות כלים פשוטים, יעילים וקלים ליישום והפחתת מקרי אלימות .

שבעה מעגלים אפקטיביים לביסוס אקלים מיטבי בכיתה ובבית הספר
(כלים אפקטיביים ופשוטים ליצירת אקלים מיטבי)

תקציר התוכנית: לימוד, תרגול והפנמה של מעגלים פשוטים ויעילים ליצירה והעמקה של האקלים המיטבי בכיתה ובכלל בית הספר : מבוסס על ניסיון רב שנים בהנחיה של עשרות בתי ספר וסדנאות לצוות החינוכי וכלל התלמידים ומעגלי ההורים. התוכנית "הרמוניה" – בפיתוחי והנחייתי זכתה בפרס מצילה של המשרד לביטחון פנים על העצמת הרמוניה והפחתת אלימות ונמצאה יעילה בעקבות סקר שנעשה במחלקה לסוציולוגיה באוניברסיטת בר אילן. המעגלים: 1. מעגל ביטוי חופשי וביטוי רגשי לגיטימי 2. מעגל הקשבה ותקשורת לבבית 3. מעגל צחוק ותנועה. 4. מעגל פירגון וחברות 5. מעגל הצלחות וניצחונות 6. מעגל חוזקות וחולשות. 7. מעגל תשומת לב והתבוננות.

המטרה המרכזית של התוכנית ועיקריה: העצמת האקלים המיטבי באמצעות כלים פשוטים, יעילים וקלים ליישום והפחתת מקרי אלימות .

לו"ז:

זמנים

תיאור הפעילות

09:00-10:00

התכנסות בחוף

10:00-12:00

פעילות ים

12:00-12:15

התרעננות

12:15-14:15

פעילות הומור ופירגון

14:30-15:30

ארוחת צהרים

15:30-16:30

ירי בנשפנים, קשתות וצבע

16:30-17:30

נהיגה בטומקארים

18:00

חזרה הביתה

* כולל הפסקות התרעננות ותנועה בין מקום למקום

מפרט הפעילויות:

אחרי שנתרווח לאורכו של אחד מהחופים היפים ביותר בארץ,  נצא לפעילות וספורט ימי במגוון כלי שיט ואפשרויות מרעננות: חתירה בקייקים, חתירה בסאפים, הפלגה על קטמרן. לאחר מכן, נשתתף בפעילות פירגון הומור.

הומור ופרגון: השילוב המוחץ בהנחיית אלון שפריר – מנחה ייחודי שאין כדוגמתו, מהוותיקים בתחום, שיטת הנחייה שלא ראיתם, מיוחדת ונוגעת. בעל ניסיון עשיר של מעל 20 שנה מומחה בהנחיית קבוצות וסוגי קהלים רבים ומגוונים וממגזרים שונים. ליצן רפואי מוסמך ואיש מצחיק וקורע.
משחרר בטרוף – "קריזיקה" – סדנת צחוק של משחקי הומור ותקשורת היתוליים – זהירות אפשר להתפוצץ מצחוק. ההפעלה מזמינה להיפגש ברצף של מצבים קומיים תוך חוויה של שחרור ענק וחופש פנימי וחיצוני. משחקי הומור ושובבות בהם נרשה לעצמנו לרגע לצחוק על עצמנו, נסיר את "מסכות" החשיבות העצמית ונפגוש את עמיתנו וחברינו ממקום פתוח משוחרר וחופשי. הפעילות משלבת משחקי גיבוש, תיאטרון וליצנות.

תוצאה: צחוק, שחרור, חופש, רגיעה, גיבוש ענק, בריאות לגוף ולנפש, תקווה ושפה צוותית חדשה ואופטימיות.

פעילות עוצמתית ומפתיעה – "המפרגנת" – סדנת הדגל הייחודית שלנו – לגלות את החיובי אצל האחר.
סדנה זו מזמינה את המשתתפים לגלות את החיובי אצל חבריהם ועמיתיהם לעבודה. החיובי העמוק מעבר למראה החיצוני או העשייה או ההכרות מעבר לחולף. בדרך חווייתית מרתקת ומדויקת, שאינה מאפשרת זיופים. בדרך המוציאה את הטוב מכולם גם הסקפטיים שבינינו. גילוי החיובי מעצים את האדם שמולנו ותורם לחוויית הביטחון בחלקים החזקים אצלו.
תוצאה: העצמת קשרים אישיים, אווירה חיובית, תחושת שייכות, התגברות על שחיקה, תורם לפתרון חילוקי דעות, פותח את הלב, מעצים קשרים אישיים ומפתח תקשורת.

ארוחת צהרים

במקום קסום, טבול בנוף ירוק ומפתיע, מלצרים חייכנים לבושים כבוקרים יגישו ארוחה עשירה כיד המלך כשברקע מוסיקת קאנטרי עליזה.

תפריט:

סלטים וראשונות:  מבחר אנטי-פסטי, סלט חצילים, תבשיל פטריות, סלט קישואים, סלט פלפלים, סלט כרוב, עגבניות שרי, טחינה, חמוצי הבית, לחם כפרי מוגש חם

נזיד הרוכבים: מרק בשר עשיר וייחודי

חגיגת בשרים מוגשים בגריל על השולחן: קבב מעודן, סטייק פרגית, נקניקיות דרום-אמריקאיות מתובלות ועסיסיות (צ'וריסוס)

תוספות: פלחי תפוח אדמה בגריל עם עשבי תיבול, אורז הבית עם מגוון ירקות העונה, סלט בריאות צבעוני ועשיר
משקאות קלים: קנקני לימונדה/ תפוזים
משקאות חמים: תה צמחים/ קפה שחור / אספרסו
קינוחים: מוס שוקולד או פאי תפוחי עץ חם מוגש עם גלידת וניל.

ירי בנשפנים וקשתות

משחק מגניב שבו המשתתפים יורים בכלי נשק מצחיקים לעבר מטרות במטווח סוער.

הכלים: נשפנים –  צינור חלול שבקצהו חץ שנורה באמצעות נשיפה חזקה, קשתות אולימפיות, חיצים ורובי צבע.

נהיגה בטומקארים

טומקאר הוא רכב שטח אתגרי ומסעיר, בכל רכב 4 מקומות. נצא לנהיגה עצמית (לבעלי רישיון) במסלול מלהיב ומרגש בכרמל. במהלך הסיור מתבצעת עצירה מסודרת לתצפיות נוף מרהיבות וכן להחלפת נהגים, כך שכל אחד יכול ליהנות מחווית הנהיגה בשטח.

אתם מוזמנים לצלצל ולדבר איתנו נשמח לייעץ ולעזור לבנות את היום המתאים בדיוק בשבילכם ללא התחייבות ובחינם.

להתאמת פעילויות גיבוש צלצלו עכשיו ל – 077-2170717

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
סדנת צילום בסמארטפון
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button