לוגו אתר

ימי כיף בים המלח ואופציה לסנפלינג

ימי כיף בים המלח על המקום והאזור:

אזור צפון ים המלח מספק נוף קסום עם ניחוחות של מסתורין והוד קדומים.הפעילות שאנו מצעים משלבת פינות חמד מדהימות יחד עם פעילות המשלבת אתגר עם משמעות ועוצמת גיבוש לא מוכרת.

על ימי כיף בים המלח:

יום כיף בים המלח הינו יום פעילות צוות מלא אדרנלין המשלב ארוחת בוקר בארץ בראשית, סנפלינג מרתק 35 מטר בנופים הקסומים ומלאי ההדר של נחל קומראן המשלב גם הסבר על המגילות הגנוזות וטיול רגלי. ארוחת צהרים במצוקי דרגות באוהל אירוח יפיפה הצופה לנוף מדהים של ים המלח וסיום במקום עם סדנאות צחוק ופרגון.

פעילות סנפלינג

את הסנפלינג והטיול אחראים טיולי אלה מומחים לטיולים אתגריים עם ביטוח מקיף לעניין וצוות מקצועי ומיומן.

על סדנאות הפרגון והצחוק המיוחדות בעלות העצמת עבודת צוות:

סדנאות הצחוק והפרגון זכו להצלחה ענקית בקרב עשרות גופים וארגונים הפעילות יוצרת חוויה נדירה של גיבוש וקרבה עמוקים ייחודיים עם אפקט מתמשך גם אחרי יום הפעילות ומעצימה עבודת צוות.

בין לקוחותינו המרוצים:

פז, אקרשטיין תעשיות, 012,ויזה כאל,לאומי קארד,הור-טל הנדסה, אינטל,אמדוקס,נס טכנולוגיות,אלקו הנהלה ראשית,בנק לאומי עשרות סניפים,כללית שרותי בריאות,בנק הפועלים,מטריקס,מכון היצוא,לאומית שרותי בריאות,ויזה כ.א.ל,אדומים תוספימזון,שטראוס עלית,משרד החינוך,,לוריאל ישראל,משטרת ישראל,סאני אלקטרוניקה ,קוקה קולה,בזק עסקים,רשת שרתון,הסתדרות מורים,,kodak,לאומי קארד,מפעל אולביה,פלאפון ועוד ….

את הסדנאות מעביר אלון  שפריר מפתח הסדנאות בעל ניסיון בהפעלת קהל והנחיה של למעלה מעשרים שנה.

סדר יום: (ניתן לשנות את סדר היום כרצונכם)

  • 8:00 – מפגש וארוחת בוקר ב – מנחת שרה – ארץ בראשית – סעודה חלבית באוהל שרה מוגשת על גבי מגשים גדולים ע"י מלצרים עטורים בלבוש עברי.
  • 9:00 –  אפשרות למבחר של טיולים בנופיו הקסומים של ים המלח ו/או טיול וסנפלינג מדליק מאתגר ומלא אדרנלין בנחל קומראן קומראן. סיור קצר באתר קומראן וסיפור מגילות ים המלח.מסלול הליכה קצר יובילנו אל מרכזו של הנחל ומכאן באמצעות חבלים וציוד תקני נגלוש את שלושת מפליו האחרונים של נחל קומראן ייתכן וגבי הנחל יהיה מלאים ואת גבי המים נחצה בשחייה.גובה המפלים 35, 5  ו – 25 מטרים
  • 13:00 – נסיעה למצוקי דרגות לארוחת צהרים כעשרים דקות.
  • 13:30 ארוחת צהריים במצוקי דרגות באוהל אירוח מדהים ונוף עוצר נשימה באווירה אוריינטאלית הישיבה נמוכה, ע"ג מחצלות וכריות סביב שולחנות עגולים נמוכים.האוירה המיוחדת יוצרת תחושה שהזמן נעצר מלכת.שקט ונוף מדהים.
  • 14:30 – עושים צחוק בעבודה- משחקי הומור ומשחקי תקשורת היתוליים מצבים קומיים וצחוק – סוחף,מצחיק, זהירות אפשר להתפוצץ מצחוק. הפעלת משחקים היתוליים ומצבים קומיים מפילים. ההפעלה מזמינה להיפגש ברצף אין סופי של מצבים קומיים. סוחף ומגלגל מצחוק,חוויה של שחרור ענק…
  • 16:00 – סדנת פרגון – "המפרגנת" לראות את הטוב –בתרגילים של שימת דגש על החיובי ובמעגלי פרגון ומחמאות, והזדמנות להבאת תקשורת אוהדת, נזמין את המשתתפים להעצמת הטוב בתוכם ואצל חבריהם.(אורך כשעה וחצי)הכנת כרטיסיות פרגון שכל אחד ייקח איתו.(הכרטיסיות באחריותכם.)
  • תוצאה: תחושת מלאות,קרבה גדולה לאחרים חוויות של אופטימיות סדנא אידיאלית לסיום יום.
  • 16:00 – סיום וקינוחים.* החל מ – 450 ש"ח למשתתף 
    * למינימום 25 משתתפים.
    * המחירים אינם כוללים מע"מ.
אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
ימי כיף בים המלח
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button