לוגו אתר

מומלץ ביותר!!! המירוץ למטמון ביפו העתיקה ואקשן מצלמים פרסומת

משחקי חברה,יום כיף, משחקי חברה למבוגרים,  פעולות גיבוש, פעילויות גיבוש, פעילות גיבוש, יום כיף בתל אביב, משחק גיבוש, משחקי גיבוש,עבודת צוות,יום גיבוש לעובדים,יום גיבוש,ימי גיבוש לעובדים,  משחקי חברה מצחיקים,  ערב גיבוש,יום כיף לעובדים,  ימי גיבוש,ימי כיף לעובדים, סדנאות גיבוש ,ימי כיף,ערבי גיבוש,אלון שפריר, גיבוש איכותי

יום כיף יפו העתיקה – גיבוש חד פעמי איכותי ומיוחד שייתן לכם הזדמנות נדירה להתגבש כצוות – שילוב של צחוק, כיף, אתגר, חווית גיבוש, סרטים, טיול קסום ואוכל טוב.
יום כיף שמשלב חוויה משעשעת מאתגרת וייחודית בלב ליבה של יפו הקסומה – עם אוכל מעולה ונוף מרהיב, דמיות מרתקות ופעילות מפתיעה ומגבשת.

אופציה 90-120 משתתפים:

זמנים

קבוצה 1

קבוצה 2

קבוצה 3

09:00-09:30

קבלת פנים

קבלת פנים

קבלת פנים

09:30-11:00

המירוץ למטמון

אקשן מצלמים פרסומת

11:30-13:00

אקשן מצלמים פרסומת

המירוץ למטמון

13:30-15:00

ארוחת צהריים

ארוחת צהריים

13:30-14:30

סיור ביפו העתיקה

סיור ביפו העתיקה

סיור ביפו העתיקה

 

אופציה ל-140 איש

זמנים

קבוצה 1

קבוצה 2

קבוצה 3

09:00-09:30

קבלת פנים

קבלת פנים

קבלת פנים

09:30-11:00

סיור ביפו העתיקה

אקשן מצלמים פרסומת או צחוק פרגון

המירוץ למטמון

11:30-13:00

אקשן מצלמים פרסומת או צחוק ופרגון

המירוץ למטמון

סיור ביפו העתיקה

13:30-15:00

המירוץ למטמון

סיור ביפו העתיקה

אקשן מצלמים פרסומת או צחוק פרגון

15:00-16:00

ארוחת צהרים

ארוחת צהרים

ארוחת צהרים

פירוט הפעילויות:

את היום הדינמי הזה נתחיל בהתכנסות בכיכר קדומים או רחבת מוזאון יפו שם נהנה מקבלת פנים "יפואית בקטנה" במסגרת התקציב.

פיתות זעתר ושמן זית , לבנה, עגבניות וגבינה מלוחה, זיתים, שתייה קרה- מוגז, דייאט ורגיל, מיצים, שתייה חמה
או קבלת פנים מלאה בתוספת 10 ₪ לתקציב לאדם.
מאפים מתוקים – קרואסונים ומאפי שמרים שונים, מבחר בורקסים, פלטות גבינות וירקות,
שתייה קרה – מוגז דייאט ורגיל + מיצים
שתייה חמה
ניתן להוסיף 15 ש"ח לאדם לקבלת פנים יפואית מורחבת.

משם נתפצל ל – 3 או 2 קבוצות :

קבוצה 1 תתחיל בהרפתקה מרתקת – מרוץ קבוצתי מאתגר וסוחף בסמטאות יפו. המרוץ למטמון בסמטאות יפו : מטרת הפעילות: על ידי ביצוע משחקי גיבוש מאתגרים, חווייתיים, ומשעשעים, הדורשים כושר, זריזות, אומץ ותעוזה, שיתופי פעולה, חשיבה מחוץ לקופסא, עבודת צוות וחתירה למטרה, יתחרו ביניהן הקבוצות על גילוי השגת מקסימום מטבעות זהב.

כל קבוצה תקבל תיק צוות הכולל את מפת האזור, דפדפת משימות, כלי כתיבה ומצפן. יוצאים לדרך…! לאחר ההזנקה הקבוצות יצאו למרוץ, בו יתחרו להגיע אל תחנות אשר יסומנו על המפה כנקודות ממוספרות. ובכל תחנה יידרשו הקבוצות לביצוע משימה או פתרון חידה. אופי המשימות שונה מתחנה לתחנה וכולל מחשבה יצירתית ורעננה, ידע, קבלת החלטות, שיתופי פעולה, תקשורת יעילה ואתגר. אופי המשימות מותאם לרוח החברה והאווירה בשכונות.

לאחר ביצוע של חלק מהמשימות, הקבוצה תשלח sms (מסרון) עם פתרון המשימה למספר טלפון נתון. במידה והפתרון נכון, הקבוצה תקבל מסרון בחזרה, בו יופיע אות או מספר. אם הפתרון אינו נכון הקבוצה תיאלץ לנסות שוב או, במשימות מסוימות תוכל לפנות למשימת ג'וקר (משימה חלופית).

רק לאחר קבלת כל האותיות והמספרים, תוכל הקבוצה לפענח את מיקומו של האוצר ולנסות להגיע אליו.

הקבוצה הראשונה אשר תבצע את כל המשימות במהירות ובהצלחה ותמצא את האוצר – תזכה בפרס מפתיע…!

 או: פעילות הומור ופרגון (מתאים עד 40 איש במחזור): השילוב המוחץ סדנאות גיבוש, בהנחיית אלון שפריר – מנחה ייחודי שאין כדוגמתו, מהוותיקים בתחום, שיטת הנחייה שלא ראיתם, מיוחדת ונוגעת. בעל ניסיון עשיר של מעל 20 שנה מומחה בהנחיית קבוצות וסוגי קהלים רבים ומגוונים וממגזרים שונים. ליצן רפואי מוסמך ואיש מצחיק וקורע. זהירות אפשר להתפוצץ מצחוק – "עושים צחוק בעבודה"משחקי הומור ותקשורת היתוליים -. ההפעלה מזמינה להיפגש ברצף של מצבים קומיים תוך חוויה של שחרור ענק וחופש פנימי וחיצוני. משחקי הומור ושובבות בהם נרשה לעצמנו לרגע לצחוק על עצמנו, נסיר את "מסכות" החשיבות העצמית ונפגוש את עמיתנו וחברינו ממקום פתוח משוחרר וחופשי. הפעילות משלבת "משחקי תיאטרון וליצנות. תוצאה: צחוק, שחרור, חופש, רגיעה, גיבוש ענק, בריאות לגוף ולנפש, תקווה ואופטימיות.עוצמתית ומפתיעה – "המפרגנת" – סדנת הדגל הייחודית שלנו – לגלות את החיובי אצל האחר סדנה זו מזמינה את המשתתפים לגלות את החיובי אצל חבריהם ועמיתיהם לעבודה. החיובי העמוק מעבר למראה החיצוני או העשייה או ההכרות מעבר לחולף. בדרך חווייתית מרתקת ומדויקת, שאינה מאפשרת זיופים. בדרך המוציאה את הטוב מכולם גם הסקפטיים שבינינו. גילוי החיובי מעצים את האדם שמולנו ותורם לחוויית הביטחון בחלקים החזקים אצלו. תוצאה: העצמת קשרים אישיים, אווירה חיובית, תחושת שייכות, התגברות על שחיקה, תורם לפתרון חילוקי דעות, פותח את הלב, מעצים קשרים אישיים ומפתח תקשורת לבבית.

קבוצה 2 תתחיל בפעילות גיבוש מהסרטים :

שעתיים דינמיות של יצירת פרסומות וסצנות מסרטים ותחרות בין קבוצות בפעילות משעשעת, מצחיקה חווייתית וייחודית. מגבשת ,מעצימה את כוחו של היחיד ותרומתו לפיתוח הצוות , שיתוף פעולה והכל באווירה דינמית, יצירתית ומלאת הומור. נתחיל בכמה דקות של משחקי הומור וצחוק שוברי קרח ומערבבים את החברה. נתאמן בתרגילי משחק ודרמה להכין את המשתתפים לעמוד מול מצלמה. בהמשך נתחלק לקבוצות וכל קבוצה תבחר נושא לפרסומת ותעבוד על הכנת תסריט תוך הנחיה מקצועית. (הנושאים יכולים להיות קשורים לתכנים שהארגון רוצה לקדם או כל נושא משעשע ומצחיק, ניתן גם להעמיק ולעסוק בפיתוח ועבודת צוות). כל קבוצה תבחר לוקיישין לצילומים ותצלם את הפרסומת שלה עם מצלמות הסמארטפון שלנו. אחרי שכל קבוצה עשתה את הפרסומת שלה נכניס אותה להקרנה על מסך גדול ונקיים תחרות האוסקר של הפרסומות….
הקבוצה המנצחת תזכה בפרס מדליק, כולם ילכו הביתה מרוצים, משועשעים ומגובשים יותר ועם מזכרת נפלאה ליום גיבוש בלתי נשכח פרסומת שיצרו עם עמיתיהם בסמארטפון.

או: פעילות הומור ופרגון (מתאים עד 40 איש במחזור) פירוט נ"ל

בהמשך הקבוצה תתחלק ל – 3 ותצא לטיול מרתק ומעמיק ביפו העתיקה.

סיור בליווי מדריך מתאים לכל קהל–"יפו יפת ימים" סיור מקסים ומעניין ברחבי סמטאות יפו הקסומות, בו ייהנו המשתתפים מסיפורים מרתקים, טרגיים וגם מאוד מצחיקים. דמיות מההיסטוריה שיקומו בדרך משעשעת ומצחיקה לתחיה. ביקור באתרים הקלסיים של יפו –כיכר השעון, סמטאות יפו הציוריות, גלריות האמנים, שער רעמסס, מצפה גן הפסגה, פסל עץ התפוז המרחף ועוד. סמטאות העיר העתיקה, הגלריות, ככר קדומים המתחדש, גן הפסגה, החפירות הארכיאולוגיות וכמובן סיור בנמל יפו- הנמל העתיק הפעיל בעולם.

ארוחת צהריים כשרה

בר לחמים מבחר לחמי הבית, מיני לחמניות שאור מחמצת תפריט מזנון יפואי                                                                                                               

סלט ירקות יפואי עם המון עשבי גינה בוינגרייט לימון ושומשום קלוי חצילים פרוסות "סביח " סטייל תערובת חמוצי הבית בכבישה ביתית מסורתית סלט כרוב ירוק. שישיות עגבניות בתחמיץ כוסברה חומוס " יפו " בעידון שמן זית סלט ירוק ענק עשיר בגרינס בייבי סלט אנטי פסטי קלויים

גריל ישראלי ים תיכוני

קבבית עשוייה בגריל בעיטור טחינה ופטרוזיליה, "שורט ריבס " אסאדו  ברוטב פטריות, שיפודי "סופלאקי " שישליק מתובל, בייבי תפודים בשמן זית ורוזמרין, ספגטי ברוטב עגבניות, אורז בסמטי מתובל, לקט ירקות העונה, מס'בחה חצילים טורקית "לאחמא ג'ון { חומוס מסבחה , חציל קלוי ,עגבניות }

קינוחי הבית פרי העונה – חיתוכיות שוקולד " בומבה ", שתייה קלה : מים מתובלים מיצי הדרים, שתייה חמה : קפה שחור, תה בטעמים , סוכר , סוכרזית , תחליף חלב

התקשרו 077-2170717 כבר עכשיו ויחד ניצור יום כיף או ערב גיבוש מושלם עבורכם

 

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
שמחה טובה לבריאות​
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button