לוגו אתר

פעילויות לגיל השלישי – פעילויות גיבוש וכיף למבוגרים

פעילויות לגיל השלישי – פעילויות גיבוש וכיף למבוגרים

דווקא בגיל השלישי כדאי לכם לחשוב על טיולים, פעילויות והנאות שיאפשרו לכם לשבור שגרה. בגיל הזה כבר לא יהיו לכם דאגות לילדים הקטנים, בחלק מהמקרים כבר תהיו בפנסיה. עם פעילויות לגיל השלישי תוכלו למלא את היום, ולגרום לגיל להיות עוד סתם מספר. זה נכון שהבריאות כבר לא כפי שהייתה בעבר, אך דווקא פעילות חברתית לגיל הזהב ישפרו את ההרגשה. במקום להיות כל היום בבית, מציאות שתפגע בבריאותכם תמצאו בכל פעם מה לעשות. כל הפעילויות שתמצאו כאן הן פעילויות המיועדות לאנשים מבוגרים, אז אין לכם ממה לחשוש. עם זאת חובה לתכנן בצורה אפקטיבית מה לעשות, ולבחור את הפעילויות בפינצטה. בכל כמה ימים תוכלו לצאת לפעילות קצת שונה בהשוואה לפעילות שיצאתם אליה פעם קודמת. יש כאלה שקוראים לגיל השלישי גיל הזהב, הגיע הזמן שתצדיקו את השם הזה. בואו לבחור את הפעילות שתהפוך את היום שלכם למהנה, ואת השגרה הקבועה לכזאת שמשתנה כל הזמן.

החשיבות של פעילות חברתית לגיל הזהב

אולי זה נשמע לכם כמו דבר מיותר, אך פעילויות לגיל השלישי עשויות להיות קריטיות. לכל פעילות שתעשו יש את היתרונות שלה, אך יש גם יתרונות שרלוונטיים לכל הפעילויות. מה תרוויחו אם תחליטו לקום מהספה, ולעשות פעילות בגיל מבוגר? קודם כל סוף כל סוף תהיה לכם אינטראקציה טובה עם בני גילכם. הכוונה לעוד גברים ונשים בני הגיל השלישי שיכולים לשוחח אתכם על דברים שמעניינים אתכם. כל מי שנשאר בבית יתקשה לרקום מערכות יחסים חברתיות, בגיל הזה כל מערכת יחסית מבורכת. למעט אינטראקציות חברתיות, טיולי גיל הזהב הם טיולים שישפרו את הרגשתכם האישית. לא סתם אומרים "גוף בריא בנפש בריאה", המשפט הזה יקבל משנה תוקף בהקשר הזה. ברגע שתצאו לפעילויות קבועות תהיה לכם היכולת לשפר את הרגשתכם ואת תחושותיכם. 

איך בוחרים לאילו טיולי גיל הזהב לצאת?

זה ברור שאי אפשר לצאת לכל הפעילויות ולכל הטיולים, חובה לבחור את המתאימים ביותר. פעילויות לגיל השלישי הן רבות, תכף נציג בפניכם רשימה של אפשרויות שזמינה לכם. עם זאת עליכם לדעת לבחור את האפשרויות שהכי יתאימו לשאיפות האישיות שלכם. בעת בחירת פעילויות וסדנאות לגיל הזהב, חובה לדעת מה הכי מעניין אתכם. הרי אתכם יכולה לעניין פעילות מסוג אחד, בעוד את האחרים תעניין פעילות מסוג אחר. הפעילות שתבחרו חייבת להיות כזו שתגרום לכם לחייך בכל פעם שתגיעו אליה ובכל פעם שתבצעו אותה. מעבר לכך שימו לב היטב למגבלות שלכם, מציאות שאי אפשר להתעלם ממנה. לכל מיני אנשים מבוגרים קיימות מגבלות בריאותיות, כאלה שחובה עליכם לקחת אותן בחשבון בעת בחירת הפעילות המושלמת עבורכם.

האם פעילויות לגיל השלישי עולות ביוקר?

אפשר להבין את החששות מפני בחירת פעילויות לגיל השלישי בכל הנוגע להוצאות הכספיות. לא כל האנשים בני הגיל השלישי ירגישו בנוח לשלם מאות שקלים על כל פעילות. נדגיש כי קיימים מקומות ואתרים לגיל השלישי שהכניסה אליהם תהיה בחינם או תמורת עלות סמלית. מה שאומר שלא רק שתמצאו פעילויות יוצאות מגדר הרגיל, לא יהיה עליכם להכניס את היד עמוק אל תוך הכיס. עם זאת חלק מהפעילויות והסדנאות לגיל הזהב יעלו בהתאם, הבחירה היא אך ורק שלכם. תשאלו את עצמכם – מהו הסכום שתהיו מוכנים לשלם על פעילות חברתית לגיל הזהב? ברגע שתציבו לעצמכם קו אדום הבחירה תהפוך לפשוטה פי כמה. החדשות הטובות הן שיש פעילויות למבוגרים במחירים משתנים, תוכלו להתאים אותם אליכם. אין סיבה שתוותרו על פעילות לגיל השלישי רק בגלל שהיא עולה מעבר למה שאתם מסוגלים לשלם. 

רעיונות לפעילות לגיל השלישי

סיורים באתרי תיירות בארץ

בארצנו קיימים אזורים רבים בהם ניתן לסייר בצורה מבוקרת וידידותית עם מדריכים. פעילויות לגיל השלישי צריכות להיות מותאמות למבוגרים, קיימים לא מעט סיורים כאלה. המסלולים אינם קשים, ורוב המסלול הינו במפלס ישר. מה שאומר שאפשר להתרשם מהנופים היפים בארץ, ובו בזמן גם לא להתעייף יותר מדי. אין דבר יותר משמח מאשר לראות אזורים חדשים ולהכיר את הארץ על בוריה, ניתן לשלב בנוסף פעילויות ODT אם כבר אנחנו מטיילים בחוץ.

ביקור ביקבים ומבשלות

בצפון הארץ בעיקר ניתן למצוא כמות גדולה של יקבים ומבשלות בירה. מבוגרים יכולים להעביר את הזמן בביקור באותו מבשלות ובאותם יקבים. הזדמנות יוצאת מן הכלל לראות איך מכינים משקאות חריפים, ולטעום טעמים שלא הכרתם. הסיורים ברובם מועברים בעזרת מדריך שיסביר לכם מה עושים בכל שלב. היקבים והמבשלות נמצאים במקומות מקורים ונעימים הידידותיים למבוגרים.

מוזיאונים מסוגים שונים

בכל אזור בארץ ניתן למצוא מוזיאונים המיועדים בין היתר לבני הגיל השלישי. בגיל השלישי כבר מבינים יותר את החשיבות של אומנות, דבר שקצת יותר קשה להבין בגיל צעיר. ביקור במוזיאונים כפעילויות לגיל השלישי זוהי דרך טובה להעביר כמה שעות של הנאה. קיימים מוזיאונים מסוגים שונים – אמנות, היסטוריה, מדע והרשימה עוד ארוכה. כל אחד וכל אחת יכולים לבחור את המוזיאונים המתאימים להם.

צפייה בסרטי קולנוע

בני הגיל השלישי שאינם יכולים לצאת לסיורים וטיולים בארץ, יכולים למצוא פתרונות אחרים. צפייה בסרטים בקולנוע יכולה להיות דרך מעולה לצבור חוויות, כל זאת בלי להתעייף או להתאמץ. חברות הקולנוע בארץ מציעות אין ספור בתי קולנוע מפוארים בהם ניתן לצפות בסרטים מיוחדים. המשרד לאזרחים ותיקים הוציא את שלישי בשלייקס בו בני הגיל השלישי נהנים מסרט בעשרה שקלים.

מחזות זמר והצגות

מי מכם שלא אוהב קולנוע, יכול למצוא את עצמו מבקר במחזות זמר והצגות. בדומה לסרטי קולנוע, גם מחזות זמר והצגות עולים על בסיס קבוע בשלל מקומות ברחבי הארץ. פעילויות לגיל השלישי בהקשר הזה יהיו נעימות ופחות קשות. ניתן לקבוע את היום ואת השעה שהכי יסתדרו לכם, ולבחון אילו הצגות ומחזות זמר מתקיימים באותו הזמן.

מופעים וקונצרטים 

מוזיקה תמיד עושה טוב לנשמה, לא משנה בני כמה אתם ומהי העדפה שלכם. אפשר למצוא רשימה אינסופית של מופעים וקונצרטים המתקיימים על בסיס קבוע. כמובן שכל אחד יכול לבחור את המופע או הקונצרט בהתאם לטעמו האישי. פעילויות לגיל השלישי בהקשר הזה יכולות לשמח ולגרום לשכוח מכל מיני עניינים שעשויים להטריד אתכם. המופעים והקונצרטים מתקיימים בערים שונות ובמרכזי תרבות מגוונים. 

סדנאות אומנות וקולינריה

בא לכם לעשות משהו קצת יותר פעיל? ישיבה במופעים וקונצרטים לא מתאימה לכל בני הגיל השלישי. יש כאלה שמחפשים פעילויות לגיל השלישי בהן עושים משהו פעיל. סדנאות אומנות וקולינריה יכולות להיות מצוינות בגיל הזה. מצד אחד המאמץ הוא לא גדול באופן מהותי, מצד שני הלמידה היא עקבית. תמיד אפשר להמשיך להרחיב את האופקים, זה לא משנה בני כמה אתם. 

הרצאות במגוון נושאים

עוד פעילויות לגיל השלישי שמשלבות בתוכן גם למידה הן הרצאות במגוון נושאים. כיום ישנה רשימה ארוכה של הרצאות המיועדות עבור בני הגיל השלישי, אנשים שמבינים דבר או שניים. בהרצאה גם אפשר ליצור קשרים עם אנשים אחרים, וגם להעשיר את הידע הקיים. כל אחד שירצה להירשם יוכל לבחור את ההרצאה שהכי מתאימה עבורו.

אהבתם? שתפו עם חברים
חיפוש

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

מגוון פעילות גיבוש
ניווט מהיר

תפריט מסעדת הצל – בנים

תפריט לצהריים את הארוחה נפתח בפוקאצ'ה לצד שמן זית ובלסמי טחינה “ הר ברכה “ סלט עלים ירוקים חציל “מדורה” טחינה, סילאן ושקדים קלויים פלפלים

ארוחת צהרים כשרה ומעולה בגושן

תפריט צהריים 1 גושן  מבחר מנות ראשונות (ללא הגבלה-עד קבלת המנות העיקריות)  כבדי עוף-צלויים על פירות מקורמלים. לליפאפ כנפיים בציפוי פנקו עם רוטב פורט אנטי

דר שקשוקה ארוחות טעימות יפואיות

ארוחת צהרים מטעמי יפו המופלאים דר שקשוקה: כשרה. סלטים ללא הגבלה :מבחר סלטים טריפוליטאים: סלט ירקות טרי ומיוחד חתוך במקום .חומוס. מנה ראשונה ללא הגבלה

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button