לוגו אתר

פעילויות גיבוש אקסטרימיות

פעילויות גיבוש אקסטרימיות

פעילויות גיבוש הן דרך מעולה לקחת קבוצה של אנשים ולחבר בניהם בצורה מהירה ואפקטיבית. עם זאת הבעיה העיקרית היא לאתר את פעילויות הגיבוש המתאימות ביותר. אין ספק כי פעילות גיבוש לא מתאימה תעשה את העבודה ההפוכה, ולא תשיג את המטרה הרצויה. אז מה אתם צריכים לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים פעילות גיבוש? שהיא תהיה פעילות שתשאיר רושם חיובי על כל מי שאמור לקחת בה חלק. פעילויות גיבוש אקסטרימיות יכולות להיות בחירה מצוינת עבור כאלה שרוצים להשאיר רושם אפקטיבי. לפעילויות אקסטרים המיועדות לגיבוש ישנם יתרונות רבים שאותם חובה להכיר לפני שיוצאים לדרך.

בקבוצות מסוימות (למשל כשרוב החברים בקבוצה הם צעירים), פעילויות גיבוש אקסטרימיות הן בדיוק הדבר על מנת לשחרר את המשתתפים, לאפשר להם "להוציא אגרסיות", "לשבור דיסטנס", לחדש כוחות ולזכור לחיוב את הכיף שאחראים לו מקום העבודה והמעביד.

פעילויות אקסטרימיות הן בדרך כלל פעילויות odt פיסיות אתגריות, כמו רכיבה על טרקטורונים, רכיבה על סוסים, טיפוס הרים, משחקי הומור מטורפים, טיולי אופניים, טיולי ניווט בשטחים פתוחים, טיולי ג'יפים, ראפטינג ולא פחות מזה פעילויות גיבוש שמחברות אנשים אחד לשני מתוך העצמת החיובי.

טעימה מהפעילויות הייחודיות שלנו

  • המרוץ לחשיפת המטבח הדרוזי – תחרות חווייתית ומסעירה המגוללת את סיפורו של המטבח הדרוזי האוטנטי בהרפתקה ייחודית בכפר הדרוזי עוספיה.
  • משחקי הומור מטורפים – פעילות מרתקת המשלבת משחקי אלתור ומשימות קומיות משחררות המקנות תחושת אקסטאזה וקתרזיס.

המיקום ורמת האקסטרימיות תיקבע על פי מאפייני הקבוצה ורמת העניין שלהם בפעילויות מהסוג הזה.

פעילות גיבוש מוציאה מהשגרה ומאפשרת חוויה חד פעמית

פעילות גיבוש תאחד את הקבוצה ותיצור חברויות, זיכרונות משותפים וחוויות ייחודיות שעליהן ידברו העובדים במשך זמן רב, אנו מציעים פעילויות ODT אקסטרימיות רבות המשלבות חוויות עוצמתיות בשילוב תהליכים רגשיים המביאים לתובנות חשובות על חשיבות ניהול ושיתוף הפעולה בתוך הצוות.

בפעילות גיבוש אקסטרימית עוברים חברי הקבוצה ביחד חוויה שהחיים הרגילים בדרך כלל לא היו מזמנים להם. לדוגמה, רכיבה על סוסים בקבוצה יחד עם חברים מהעבודה, מספקת לעובדים חוויה של שהות בטבע, בלווית החיה מלאת ההוד, הסוס. החוויה מעודדת שיחה קלילה בין הרוכבים והרבה חיבור לטבע ורגעים של ריכוז בדרך, בסוס עצמו, או בתחושות האישיות של כל רוכב.

קוראים לפעילויות האלה "פעילויות גיבוש", מפני שהן באמת יוצרות חברויות ומאחדות את העובדים. החווייה האקסטרימית המשותפת מציגה בפני העובדים צד חדש של חבריהם לעבודה שהם עוד לא הכירו, מביאה אותם להיכרות יותר אינטימית, ומייצרת חברויות גם בין עובדים שלא הכירו עד כה.

העבודה עם חברים, עימם בילינו גם מחוץ לעבודה ועברנו יחדיו חוויות אישיות, היא נעימה יותר, ומכאן שהיא גם פרודוקטיבית יותר בדרך כלל.

אילו פעילויות גיבוש אקסטרימיות קיימות?

ישנה רשימה ארוכה של פעילויות גיבוש המוגדרות בתור פעילויות אקסטרים. מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את הפעילות הנכונה והמתאימה לכם. לכל קבוצה של אנשים תתאים פעילות אחרת, כזו שתאפשר להם הנאה ועבודת צוות. אילו פעילויות אקסטרים קיימות לצורך גיבוש? פעילות סנפלינג המצריכה מחויבות ועידוד מצד כל חברי הקבוצה, פעילות נסיעת שטח בה כולם משתפים פעולה זה עם זה. איך תדעו איזו פעילות תעמוד בציפיות שיש לכם? הדרך הנכונה לעשות זאת תהיה לשאול את הצוות מה הכי מדבר אליהם. כך תדעו כי אינכם עושים בחירה שתתחרטו עליה לאחר מכן.

מה מיוחד בפעילות אקסטרים לצורך גיבוש?

קיימות המון פעילויות גיבוש שלא נוגעות לאקסטרים, אך הן עושות את העבודה כמו שצריך. עדיין כאשר בוחנים את תמונת המצב בשלמותה מגלים כי פעילויות גיבוש אקסטרימיות עושות עבודה מצוינת. מה הופך את הפעילויות הללו להיות פעילויות כל כך מגבשות? כאשר לוקחים את הצוות אל הקצה, מתגלים הצדדים החשופים והרגישים. הדחיפה של חבר כזה או אחר עשויה לעשות את העבודה מעל ומעבר למצופה. זוהי הסיבה שבגללה פעילויות אקסטרים המיועדות לגיבוש עושות את העבודה כמו שצריך. אם בא לכם לגבש את הצוות כל מה שנותר לעשות זה רק לבחור את פעילות הגיבוש המתאימה בין שלל האפשרויות.

פעילות אקסטרים שוברת את השגרה

היתרון המשמעותי ביותר של פעילויות גיבוש אקסטרימיות הוא שהן שוברות את השגרה. לא עוד מציאות בה עושים את אותם הדברים כל הזמן, כאן האפשרויות שונות בתכלית. תוכלו למצוא את עצמכם במצב בו אתם לוקחים את עצמכם ואת העובדים לחוויות בלתי נשכחות. החוויות הללו שונות בתכלית בהשוואה למה שהם עושים בעבודה בכל יום מחדש. פעילויות גיבוש אקסטרימיות מומלצות משאירות על העובדים רושם הרבה יותר טוב. מבחינתכם אם העובדים זוכרים לטובה את הפעילות שביצעתם להם, מדובר על הצלחה מסחררת. כזאת שתגרום לעובדים לעבוד בהרמוניה טובה כאשר מסתכלים על העתיד לבוא.

מה למשל אפשר לעשות ביום פעילות גיבוש אקסטרימי?

האפשרויות לפעילות גיבוש אקסטרימית הן כמעט אינסופיות. חברות שמעוניינות לארגן יום פעילות כזה לעובדיהן מומלץ לשלב פעילויות פיזיות כפי שצוין, אך לא פחות מזה פעילויות גיבוש אשר מקרבות את האנשים על ידי העצמת החיובי. מומלץ לפנות אלינו ונשמח ליעץ לכם על השילוב המתאים ביותר גם למטרה שלכם וגם לכיס שלכם.

פעילויות חווייתיות נוספות שאנו יכולים להציע הן – רכיבה על ג'יפים, טיולי סגווי, המירוץ לחשיפת המטבח הדרוזי בתוך אוהל מיוחד, טרקטורונים או רכבי באגי בשטח, פעילויות הומור מטורפות, טיול רגלי או רכיבה על אופניים בתוואי מאורגן מראש, שמתאים לכושר ולרצון של העובדים שיגיעו), טיולים המשלבים אטרקציות כמו טיסה בכדור פורח, על טרקטורון מעופף ולא פחות מזה לפרגן לחברנו .

מה עוד אפשר לעשות ביום פעילות שכזה?

מי שמארגן יום פעילות שכזה, מוזמן להוסיף ל"חבילה" אינספור פינוקים לקבוצה – למשל, ניתן לעצור באמצע הדרך לפיקניק או לארוחת ברביקיו, ניתן לשלב סדנאות קצרות או להזמין מעסים לפינוק במהלך הפעילות, ועוד כיד הדמיון הטובה…

המחיר של פעילויות גיבוש אקסטרימיות

בכל הנוגע למחיר של פעילויות גיבוש אקסטרימיות חשוב לזכור גם את התמורה. פעילות גיבוש תיקח את העובדים אל קצה גבול היכולת, אך תלמד אותם לעבוד האחד עם השני. מה שאומר שתוכלו למצוא את עצמכם מגדילים את התקופה מהעסק והופכים את הבחירה לרלוונטית בהרבה. אין דבר יותר משמח מאשר לראות איך הבחירות מקדמות את המטרות הרצויות והופכות אותן להיות ברות השגה. העלות של פעילות גיבוש לכלל העובדים תסתכם בכמה אלפי שקלים עבור קבוצה גדולה יחסית. הקציבו לעצמכם סכום מסוים שהוא לדעתכם הסכום ההגיוני להוציא על פעילות מהסוג הזה. תזכרו כי פעילויות גיבוש אקסטרים צריכות להתקיים אחת לכמה חודשים. כיום תמצאו המון מקומות שמציעים פעילויות גיבוש במחיר שווה ועם תמורה אדירה.  

אהבתם? שתפו עם חברים
חיפוש

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

ניווט מהיר

תפריט מסעדת הצל – בנים

תפריט לצהריים את הארוחה נפתח בפוקאצ'ה לצד שמן זית ובלסמי טחינה “ הר ברכה “ סלט עלים ירוקים חציל “מדורה” טחינה, סילאן ושקדים קלויים פלפלים

ארוחת צהרים כשרה ומעולה בגושן

תפריט צהריים 1 גושן  מבחר מנות ראשונות (ללא הגבלה-עד קבלת המנות העיקריות)  כבדי עוף-צלויים על פירות מקורמלים. לליפאפ כנפיים בציפוי פנקו עם רוטב פורט אנטי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button