לוגו אתר

14 פעילויות לימי כייף לזוגות

ימי כייף לזוגות

מערכת יחסית היא משהו שחייב לתחזק כשאנחנו נמצאים במרתון החיים קל מאוד ליפול לשגרה במערכת היחסים, במיוחד אם תקופה כבר לא עשיתם פעילויות מהנות ביחד.

למעשה, חיפוש אחר דרכים להביא הרפתקאות ו/או רומנטיקה למערכת היחסים שלכם יכולה לעזור לחזק את הקשר שלכם. הנה כמה פעילויות מהנות שיעזרו לכם להתחבר כזוג וליצור יחד זיכרונות חדשים.

יתרונות לימי כייף לזוגות

מניסיון אני מבין את הצורך למנוע שעמום בזוגיות. עיסוק בפעילויות מהנות משפר את רמות שביעות הרצון ללא קשר לכמה שנים אתם ביחד. לפי חוקרים קנדיים, שעמום הוא סימן שמשהו לא בסדר בזוגיות.

הערכת מקור השעמום מאפשרת לזוגות לגבש אסטרטגיות יעילות להחיות את הריגוש והתככים בזוגיות. ראיתי זוגות רבים נאבקים למצוא פתרון כי הם לא הצליחו לדון בנושא ולפתח אסטרטגיות.

מצד שני, התבוננות פנימית נכונה חורגת מעבר לתכנון כדי להוסיף עוד פעילויות פנאי. זה חיוני לזהות את הטריגרים הנפוצים ואת התזמון של רגעים משעממים. נתח כיצד בן / בת הזוג שלך משתלב בפרקים הקטנים. פעולה זו מקלה למצוא את המקור האמיתי לשעמום וליצור פתרונות ארוכי טווח לבעיות עמוקות יותר.

תרגיל זה חיוני לפתרון בעיות ששומרות אותך תקוע בלולאה, במיוחד במהלך הנעילה הנגרמת על רקע Covid-19. במקרים מסוימים, ייתכן שתזדקק לעזרה של מטפל כדי לספק קצת פרספקטיבה לפני זיהוי דברים שכיף לזוגות לעשות בבית.

אני ממליץ לאמץ גישה כנה לדיונים מכיוון שפשוט להכיל את האחר המשמעותי שלך כדי למנוע סכסוך מחמיר את המצב. אמת לגבי הכל בונה אמון ומונע תסכול וטינה. בטיפול נכון, דיונים יכולים להיות מרגשים, אינפורמטיביים ומתגמלים. מניסיון, ראיתי את מערכת היחסים שלי עם אשתי גדלה לאחר השתתפות בדיונים גלויים.

חשוב לקבוע את ההגדרה של כל אחד מבני הזוג לרגעים קטנים כדי לבחור את מכות השעמום הטובות ביותר. כשזה מגיע לתיבול הזוגיות, כל אחד מגיע עם טעמים והעדפות ייחודיות.

כעת, בואו נצלול לפעילויות שונות שתוכלו לעשות עם האחר המשמעותי שלכם.

ימי כייף לזוגות 14 פעילויות מהנות

1 – דייט לילי (אפשר גם ביום)

רוב הדייטים שאנחנו יוצאים אליהם הם באנלים, בר, מסעדה, בית קפה ועוד, הגיע הזמן קצת לשבור את השגרה הקבועה, נסו לעשות דברים חדשים שעדין לא עשיתם, לדוגמא דייט ביום, נסיעה לפארק לעשות פיקניק או אולי לצאת לצפות בסטנדאפ.

2 – התאמנו ביחד

היתרונות של פעילות גופנית משותפת הם רבים. לא רק שתזכו לבלות יותר זמן ביחד, אלא גם תשפרו את הבריאות הכללית שלכם, תכנסו לכושר טוב יותר ואפילו תשפרו את חיי המין שלכם. אחרי הכל, פעילות גופנית נקשרה לשיפור דימוי הגוף, הפחתת הפרעות בתפקוד המיני והזקפה, וגירוי קצר וארוך טווח אצל נשים.

צאו לטייל יחד, או לכו לשיעור יוגה, השתמשו באפליקציית אימונים בבית או משחק כושר בקונסולת וידאו.

פעילות גופנית משותפת יכולה להיות גם בצורה של פעילות מאומצת המספקת אימון כמו צביעת חדר, ניקוי מרתף או עבודה בגינה.

3 – בשלו יחד

מכירים את הפתגם הישן, "הזוג שמבשל ביחד נשאר ביחד", נכון? ובכן, הוציאו את כוסות המדידה ואת ספר הבישול מהארון כדי לתבל דברים במטבח.

אם יש לך ולבת הזוג ילדים, לפחות לילה אחד בחודש נסו לחכות שהילדים ילכו לישון. לאחר מכן, בשלו יחד את הארוחה שלכם ותיהנו מארוחת ערב שקטה ונחמדה רק לשניכם.

אם אתם יכולים לצאת מהבית, שיעור בישול ביחד הוא דרך מהנה ללמוד כמה מתכונים חדשים וטכניקות בישול.

4 – חפשו תחביב חדש

מצאו מכנה משותף וחפשו תחביבים שתהנו מהם יחד. אם אינכם יכולים להסכים על פעילות ששניכם נהנים ממנה, בחרו לעשות תחביבים נפרדים באותו חדר או על אותה ספה. לדוגמה, אם אדם אחד אוהב לכתוב אלבום, הוא יכול לעשות זאת בזמן שבן הזוג שלו משחק משחקי וידאו.

5 – צפייה בשקיעה

מצאו תפאורה יפה, בין אם בשדה פתוח ובין אם על ראש גבעה או אולי על חוף הים, כדי לצפות בשקיעה. הסתכלו יחד על צבעי השמיים וצפו לאט לאט איך השמש שוקעת מתחת לאופק.

6 – שיעור ריקוד

אין דבר יותר רומנטי מלילה של ריקודים. לעתים קרובות, אתם יכולים למצוא סטודיו המציע שיעורים למתחילים ולזוגות. נסו צורת ריקוד חדשה, כמו סלסה או ריקוד סווינג. אל תלחצו על ביצוע השלבים בצורה מושלמת, פשוט זרמו עם המוזיקה.

7 – ימי כייף לזוגות בספא

בטח, כמה בחורים עשויים להרגיש מאוימים מהמחשבה על יום זוגי בספא, אבל ברגע שתגיעו לשם אתם תודו לנו. רכשו חבילת טיפול זוגי כמו עיסוי או אמבטיית בוץ. נסו למצוא ספא שמציע שירותים רבים כדי שתוכלו להפוך את החוויה ליום שלם של רגיעה.

8 – רכיבה על סוסים

זה כנראה משהו שאתה רגיל לראות רק בטלוויזיה, אבל רכיבה על סוסים הן מאוד רומנטיות וניתן לעשות אותן כמעט בכל עיר. בחרו יום יפה הביאו שמיכה כדי שתוכלו להתכרבל ולהנות ביחד ממה שיש לטבע להציע.

9 – טיול בכדור פורח

סובלים מפחד גבהים? בן הזוג שלך יכול להחזיק אותך בזמן שאתם משקיפים על העיר.

10 – מכתב אישי אחד לשני

כתבו מכתב אחד לשני, ספרו איך אתם מרגישים ומה אתם הכי אוהבים בבן הזוג שלכם. החליפו את המכתבים לאחר שכתבתם אותם ואז דברו מדוע כל אחד מכם בחר לכתוב את מה שכתב.

11 – צביעת חדר

למרות שזה עשוי להיראות כמו דבר משעמם, זה יכול להיות ממש כייף ומרגיע לצבוע חדר. קחו לעצמכם קצת זמן בבית עם מי שאתם אוהבים כדי להאזין למוזיקה נהדרת ולצבוע מחדש כל חדר שתרצו.

12 – תכננו חופשת חלומות

כסף הוא לא חפץ! כנסו למחשב ותכננו חופשה רומנטית חלומית שתשמחו לצאת אליה ביחד. מי יודע, אולי יום אחד חופשה זו תתממש.

13 – בשלו ביחד ארוחת בוקר

אם היה לכם לילה רומנטי, התעוררו ותמשיכו אותו ביחד. קומו מוקדם בבוקר כדי להכין ארוחת בוקר ביתית ולאכול אותה במיטה. פנקייקים כוללים מרכיבים פשוטים שיש לרוב האנשים בהישג יד, אז קחו קצת קצפת, שימו קנקן קפה והקשיבו לקצת מוזיקה של בבוקר.

14 – הזמינו עוד כמה זוגות ותהנו מלילה של משחקים עם החברים הכי קרובים שלכם. ליהנות יחד ולהצליח לצחוק זו תמיד דרך טובה לחזק מערכת יחסים ולהוסיף קצת רומנטיקה לחיים שלכם.

אהבתם? שתפו עם חברים
חיפוש

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

מגוון פעילות גיבוש
ניווט מהיר

תפריט מסעדת הצל – בנים

תפריט לצהריים את הארוחה נפתח בפוקאצ'ה לצד שמן זית ובלסמי טחינה “ הר ברכה “ סלט עלים ירוקים חציל “מדורה” טחינה, סילאן ושקדים קלויים פלפלים

ארוחת צהרים כשרה ומעולה בגושן

תפריט צהריים 1 גושן  מבחר מנות ראשונות (ללא הגבלה-עד קבלת המנות העיקריות)  כבדי עוף-צלויים על פירות מקורמלים. לליפאפ כנפיים בציפוי פנקו עם רוטב פורט אנטי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button