לוגו אתר

איך מתארגנים לקראת יום חברה בשטח?

פעילויות ODT, אטרקציות, טיול שטח, ג'יפים, סנפלינג, יום כיף, פעולות גיבוש, פעילויות גיבוש, פעילות גיבוש, משחק גיבוש, משחקי גיבוש,עבודת צוות,יום גיבוש לעובדים,יום גיבוש,ימי גיבוש לעובדים, ערב גיבוש,יום כיף לעובדים

יום חברה בשטח הוא ללא ספק אחד המהנים והאהובים על העובדים. מדובר, בראש ובראשונה, בשבירת שגרה חשובה שתרענן את הראש ותשים בצד לכמה שעות את הטרדות והדאגות של העבודה היומיומית. אבל, כאשר מדובר ביום חברה במתכונת הזו, יש לכך עוד יתרונות רבים: אפשרות לפורקן, בילוי מאתגר וייחודי שלא חווים בכל יום, סיטואציות מגבשות ומחברות וכמובן כיף גדול. השאלה היא, כיצד מארגנים יום כזה? הכנו עבורכם 'מסמך הנחיות' בשלושה שלבים, שיסייע לכם לעשות זאת בצורה טובה.

שלב 1: בחירת המקום

בחירת המקום המתאים ביותר ליום החברה, יכול להתמקד במתחם ספציפי המיועד לאירועי חברה בסגנון הזה, או באזור מסוים ברחבי הארץ אשר מציע כמה פעילויות ואטרקציות ברדיוס קטן יחסית.
בעת ההחלטה על המקום המועדף, יש לקחת בחשבון סוגיות כמו נגישות לנכים, במידה שיש כאלו בחברה, ענייני כשרות והיבטים דתיים אחרים (לדוגמא: אם בחברה עובדים דתיים רבים, מומלץ שלא לבחור בפעילות שמחייבת לבישת בגדי ים), גודל המקום ועוד. ברוב המקרים, ייבחר מקום כמו מתחם פיינטבול (בו מוצעות אטרקציות נוספות לאחר סיום ה'קרבות') או אזור כמו עמק החולה, בו ניתן לעשות שייט קיאקים, לרכוב על סוסים, סיורי סגווי מיוחדים ולסכם במסעדה טובה שנמצאת בסמוך.

שלב 2: ארגון ההסעה

זהו, במידה רבה, אחד השלבים הפחות 'סקסיים' במהלך ארגון יום החברה. כאן, צריך לדעת מראש ובצורה מדויקת מהי כמות האנשים שמגיעים ליום הזה, ולפי נתונים אלו לבחור את חברת ההסעות המתאימה ואת רכב ההסעה המיועד – בין אם מדובר באוטובוס, מיניבוס או אפילו מספר רכבים (בחברות גדולות).
גם כאן, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור הוא נושא הנגישות, במידה שישנם בחברה עובדים נכים. במקרה כזה, חברה שלא תוכל להציע פיתרון לא יכולה להיבחר כנותנת השירות. אגב, חברת ההסעות תוכל ברוב המקרים גם להציע לכם חובשים או מע"רים, בהתאם להנחיות ולדרישות המדינה באירועים מסוג זה.

שלב 3: רכישת הציוד הדרוש

זהו לרוב השלב האחרון – והוא עשוי להתארך לא מעט. מדוע? משום שרשימת הציוד לימי חברה וימי כיף יכולה להיות בלתי נגמרת: זה מתחיל בכלי הבישול וההגשה, בכלי האוכל האישיים לכל עובד, במתנות או הפתעות שתכננתם לחלק לעובדים, בציוד הגברה במידת הצורך, באוכל עצמו, בציוד לעזרה ראשונה ועוד.

בעניין זה, מומלץ לבחור בכמה שיותר כלים חד פעמיים – כאלו שיחסכו מכם את ההתעסקות שבשטיפה ואיסוף בתום יום החברה. כיום ישנם כלים חד פעמיים המתאימים לא רק לאכילה (סכו"ם על סוגיו), אלא גם להגשה ואפילו לבישול. כך, לא תצטרכו להיסחב עם סירים גדולים בדרך חזרה, ותוכלו להיפטר מכל הפסולת במהירות. אגב, כיום ניתן לבחור גם בכלים חד פעמיים על פי רעיון מסוים: מפות, כוסות, כלי הגשה וסירים עליהם יופיו תמונות של הלו קיטי, לדוגמא, יהיו מחזה יפה ואף משעשע במקצת, שיעניק לעובדים עוד נושא לדבר עליו…
מבחר כלים חד פעמיים גדול, אפשר למצוא באתר HipHip המתמחה בכלים ואביזרים למסיבות קונספט

אהבתם? שתפו עם חברים
חיפוש

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

ניווט מהיר

תפריט מסעדת הצל – בנים

תפריט לצהריים את הארוחה נפתח בפוקאצ'ה לצד שמן זית ובלסמי טחינה “ הר ברכה “ סלט עלים ירוקים חציל “מדורה” טחינה, סילאן ושקדים קלויים פלפלים

ארוחת צהרים כשרה ומעולה בגושן

תפריט צהריים 1 גושן  מבחר מנות ראשונות (ללא הגבלה-עד קבלת המנות העיקריות)  כבדי עוף-צלויים על פירות מקורמלים. לליפאפ כנפיים בציפוי פנקו עם רוטב פורט אנטי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button