לוגו אתר

סדנאות מיוחדות המתאימות לפיתוח צוות ומנהלים

מיוחד לתהליך של הכרות "המחברת-המקרבת" – סדנא שכולה משחקי הכרות.
מתאים לגיבוש והכרות לעובדים חדשים וותיקים.תרגילי צחוק ומשחקי הכרות המזמינים את המשתתפים לחוות רגעים של קרבהוגיבוש בינים לבין עצמם ועם חבריהם לעבודה.הזדמנות להכרות בלתי אמצעית התורמת לכניסה חלקה יותר של עובדים למעגל העבודה בארגון.
תוצאה: יצירת קרבה ואמון בין חברי הצוות,מצוין למקרים של קושיבמערכות יחסים בצוות, או בתקופות של ארגון מחדש, מיזוג בין צוותים ושינוי. תחושה שלשחרור ותקשורת אפשרית פתוחה, הקלה ואופטימיות.

מיוחד לאנשי שיווק מכירות ושרות "המתלהבת" – העצמת ההתלהבות האישית והקבוצתית – (מתאים גם לאנשי שרות, מכירות ולמנהלי צוותים) גם תורם לגיבוש וגם נותן כלים מעשיים להגדלת ההתלהבות והמוטיבציה בכל תחומי העבודה ובמיוחד בתחום השיווק מכירות ושרות. סדנא שכולה משחקי התלהבות, באמצעות צחוק, תנועה ריקוד, אלתור ובעזרת מציאת הדרך הייחודית של כל אחד אל היצירתיות האישית ומשם אל ההתלהבות בשרות ומכירות וניהול.
תוצאה: מעלה שביעות רצון אצל העובדים והלקוחות,מעלה מוטיבציה,מחסן מפני שחיקה,עושה את היום מלא עוצמה ומצב רוח חיובי, מגדיל מכירות.

"המאזנת" – לחזור לאיזון מהר – כלים מעשיים לחזרה לאיזון בכל רגע במהלך החיים והעבודה. האם אתם לא מפנטזים לפעמים על כפתור פנימי קטן כזה שיכול לעשות לכם reset (לאפס) אתכם ברגע ? בסדנא נלמד ,נתרגל ונתנסה בטכניקות עתיקות יומין בהתאמה לזמנים המודרניים, אשר מצליחות להשיב לנו את האיזון בזמן מהיר. נגלה את היכולת הפנימית שלנו לעשות reset למערכת הפנימית שלנו ולמצוא חזרה לעצמנו.מועיל במצבים של שחיקה,סכסוך, עייפות, מריבה,חיכוכים, וכדומה.
תוצאה: מקטין שחיקה,מאזן,מרגיע,משפר מוטיבציה,מעלה תפוקה,מקטין חיכוכים,משפר מערכות יחסים,מגבש.

"המותאמת" – סדנאות חוויה בהתאמה אישית – רוצים להעביר מסר בדרך לא ישירה וחווייתית בנושאים ממוקדים הקשורים לארגון כמו למשל: תשומת לב לחלוקת תקציב בין מחלקות. שיתוף פעולה בין מעגלים שונים בארגון ויצירת הרמוניה ולא תחרות הורסת כמו: אנשי פס היצור , אנשי האספקה, משווקים והנהלה וכדומה. מאבקי כוח סמויים בין מנהלים בדרג ביניים הגורמים לדיס הרמוניה ולהעדר תפוקה. העדר יצירתיות וקושי מפני שינוי.התמודדות עם שינויים ארגוניים.קושי בהנעה (מוטיבציה) ועוד.
אנו נבנה עבורכם סדנא ייחודית המכילה התנסויות אשר מעצימות את החיובי בקרב המשתתפים ויוצרות בסיס חיובי וכך עוזרות להתמודד עם הקושי דרך המשותף המאחד והמגבש ומעניקות כלים מעשיים תוך כדי חוויה להבנת הצדדים האחרים ולשיפור שיתוף הפעולה.ניתן גם להעמיק באמצעות :"מדמה חיים במרחב מוגן"
תוצאה: העברת המסרים בלי יצירת אנטגוניזם ובזבוז זמן על התעסקות עם המעכב. העצמת שיתוף פעולה והבנה בין מעגלים שונים.שיפור מוטיבציה,פיתוח מודעות.24.פיתוח צוותים גיבוש לעומק  מתאים רק לאחר בנית בסיס חיובי מוצק המושתת על הסדנאות המוצעות ברשימה)(מתאים כחלק מתהליך.)
"המעבדה" או "הסימולאטור" – מדמה חיים במרחב מוגן – ללמוד דרך החוויה את עצמי בתוך הקבוצה ואת הקבוצה כמעגל הרמוני. התנסויות וחקירה במרחב מוגן ומאפשר. מזמין ליצור מרחב אנושי המאפשר חיים נעימים גם במסגרת העבודה תוך התמודדות עם מצבי לחץ וחיכוך מתוך שימוש בכלים אשר מוצעים.
– אפשר לעשות את זה בימי גיבוש /הדרכה מלאים כולל פעילויות משולבות ארוחות מפנקות ומקומות מיוחדים.
נושאים אפשריים לחקירה:
קונפליקטים בצוות ודרכים יצירתיות לפתרונם.
מערכות יחסים בין מעגלים שונים בארגון כדוגמת:אנשי יצור מול אנשי לוגיסטיקה מול אנשי שיווק. או אחיות,רופאים,מזכירות ועובדי מנהלה וכדומה.
רצון הפרט מול רצון הארגון.
תקשורת בין פונקציות שונות בצוות/ארגון עם אינטרסים מנוגדים.

"החוקרת" "המתקשרת 2" – גיבוש תוך כדי חקירה של מערכות יחסים* -לאמיצים בלבד. סוד ההרמוניה טמון במערכות היחסים שלנו.כלי למערכת יחסים הינו תקשורת .מערכת יחסים הרמונית נולדת מתקשורת הלוקחת בחשבון את הצד השני יחודו ושונותו ומוצאת דרך ל"אחוות הניגודים" או בלעז הרמוניה. – בסדנא נחקור את הדרכים בהם אנו יוצרים תקשורת. בדרך חוויתית שונה ומרתקת נוכל להתבונן על האופן שבו אנו יוצרים תקשורת נבחן אם דרך זו מתאימה לנו ומשרתת אותנו ומשיגה תקשורת הרמונית ונוכל גם לתרגל דרכים חדשות חלופיות אשר יביאו לנו תוצאות חדשות.
תוצאה: מפתיעה,פוקחת עיניים , מעוררת מחשבה,תורמת לשיפור במערכות יחסים,מאפשרת התבוננות רחבה על כל נושא מערכות היחסים בחיינו בכל המישורים.
*מאחורי כל פעילות גיבוש או במילים אחרות "מערכות יחסים" מסתתרות שתי מהויות – "יחסים" ו"תקשורת" יחסים זה כל מכלול החיבורים בין בני אדם ותקשורת זה האמצעי או הכלי לחיבורים אלו. רוב הקלקולים מתחילים משיבוש בתקשורת. מה זה תקשורת ?
היא מורכבת ממסר ומסר שחוזר מפלט וקלט. עוד לפני כן מהציפיות ולפעמים הנסתרות של הצד השני. נשמע פשוט ?
ממש לא, כל חיינו אנו עוסקים במערכות יחסים ובתקשורת.
מסר מדויק וכנה בונה תקשורת כנה ואמיתית מסר משובש קרי מניפולטיבי יוצר תקשורת משובשת ובעיתית.
למה נוצרת תקשורת משובשת ?
פחד לבטא את הרצונות האמיתיים מהפחד שאחר לא יקבל אותם ישמע אותם או שהכנות תפגע בו.
לאורך זמן תקשורת מניפולטיבית(לא ישירה) יוצרת מערכת יחסים לא בריאה המזמינה לאין ספור חיכוכים אי הבנות ואף למלחמות(מוכר לנו מאד לא ?).
"לא נעים" זה ביטוי אשר לאורך זמן מזמין לתקשורת אשר בנויה על הליכה על ביצים ואשר לא מאפשרת פתיחות וכנות. תקשורת לבבית אשר מזמינה לדיבור כנה ואמיתי לא מתוך כוונה לפגוע באחר אלא רק ממקום של שיתוף בתחושות וברגשות מזמין את השותפים לתקשורת הזו למרחב המאפשר פתיחות וכנות ללא חשש מרחב המזמין להרמוניה המבוססת על קבלת האחר גם איננו מסכימים או במילים אחרות אחוות הניגודים.

לפרטים ולהצעת מחיר צלצלו עכשיו ל – 077-2170717

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button