לוגו אתר

סדנאות לאירועים

הבסיס העומד בכל התאגדות חברתית הינו מהות הקשרים ואופיים. הווי חברתי חיובי יקבע את הישגי הקבוצה ואת מידת הגיבוש שלה, את הפתיחות הפנימית ואת הערכים המרכזיים המאפיינים אותה כגוש אחד.

פעולות עשירות להעצמה אישית

צורות התקשורת האנושית היו מאז ומעולם מקור למחקר ועניין. כל אחד מבני האדם בודק וחוקר את אופני יצירת התקשורת שלו עם סביבתו. למעשה, כיצורים אנושיים אנו מצויים באופן מתמיד בתהליך של בדיקה ואישור, חיפוש הזדהות וקרבה, שיפוט והעמדת ערכים בספק ובבדיקה מחודשת. בהתאם לכך, סדנאות לאירועים המציעות פעילויות רבות של העצמה אישית וגיבוש חברתי הופכות להיות מוקד חברתי ואטרקציה דינאמית עשירה בניואנסים תקשורתיים מרתקים.

אטרקציה עשירה ומרתקת

מגוון רחב של סדנאות לאירועים מציעות פעילויות חברתיות לגיבוש ולהעצמה אישית, למציאת הכוחות הפנימיים ולהגברת המוטיבציה כמו גם ההערכה והדימוי העצמיים. הסדנאות הופכות אטרקציה עשירה ומרתקת עבור המשתתפים באירועים. במהלך האירוע מגלים המשתתפים אודות עצמם את כל הסודות שהסתירו מעצמם במשך לא מעט זמן. אם לא את כל, לפחות את מה שהם מוכנים לגלות לעצמם.

מגוון עשיר של פעילויות

סדנאות לאירועים כוללות פעילויות צחוק לילדים, לנוער ולמבוגרים, פעולות חברתיות עשירות ומורכבות מאינטראקציות שונות, חידונים ותחרויות וכן משחקי דרמה שונים המאפשרים לכל אחד מהמשתתפים לאתגר את עצמו ולהתנסות בחוויות חדשניות ומרתקות. הפעילויות הרבות מעניקות כלים מקצועיים לחקר עצמי ולבדיקה אישית.

נכון, המגוון גדול ועשוי לבלבל – אבל אני זמין עבורכם, לכל שאלה, הבהרה או הכוונה

התקשרו 077-2170717  כבר עכשיו ויחד נבנה ערב גיבוש מושלם או יום כיף שבאמת מגבש

המשלב סדנאות גיבוש שיהפכו את פעילות גיבוש שלכם לאפקטיבית ומהנה

מחכה לשמוע מכם, אלון.

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
סדנאות לאירועים
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button