לוגו אתר

הפעלות וסדנאות מומלצות

1.*"המפרגנת" – סדנת הדגל ולמה היא מגבשת ? לגלות את החיובי אצל האחר מתי יצא לכם לפרגן לחברכם או לעמיתכם לעבודה לאחרונה ? סדנת הפרגון* מזמינה את המשתתפים לגלות את החיובי אצל חבריהם ועמיתיהם לעבודה. החיובי העמוק מעבר למראה החיצוני או העשייה או ההכרות מעבר לחולף. בדרך חוויתית מרתקת ומדויקת,שאינה מאפשרת זיופים. בדרך המוציאה את הטוב מכולם גם הסקפטיים שבינינו. גילוי החיובי מעצים את האדם שמולנו ותורם לחוויית הביטחון בחלקים החזקים אצלו. בדרך זו חווה המפורגן מלאות והתחזקות ותחושה שהוא מסוגל להתמודד עם כל קושי.לא פחות מזה התרגשות מכך ש"רואים" אותו באמת. גם המפרגן מרגיש תחושת מלאות מהמקום של הנתינה. כל שיתוף פעולה מתחיל ממציאת בסיס חיובי ומעצים אצל השותפים לעשייה. הסדנא תורמת לאווירה חיובית המעצימה את הגיבוש ותורמת לאיכותו.
תוצאה: תחושת שייכות, העצמה, התגברות על שחיקה, כוח להמשיך, גיבוש וקרבה גדולים, תורם לפתרון חילוקי דעות וסכסוכים שקט ושלווה ומלאות פנימית. פותח את הלב. מפתחת תקשורת לבבית.

* פרגון – פארגניגאן – באידיש – תענוג גדול או נעימות גדולה. פארגינאן – להגיד דברים נעימים לאחר מבלי לעשות חשבון מתוך רוחב לב.

2. "החופשייה" – "הספונטנית" – "הזורמת" –חופש האמיתי מתחיל בתוכנו – גיבוש מתוך חופש פנימי-זרימה,ספונטניות,אלתור וכייף כמה פעמים בחיינו רצינו להרגיש חופשיים – משוחררים מדאגות – חיים ברגע זה בלבד, בלי שריטות העבר וחששות העתיד. לזרום, לעשות באמת מה שמתחשק לנו ברגע, לחוות אפילו לכמה דקות חופש אמיתי. להתחבר לעצמנו לעוצמתנו ולהיפגש עם חברינו ועמיתנו ובני משפחתנו ממקום חופשי ופתוח. הסדנא הזו עושה את זה. בסדרה של אינטראקציות בין אישיות משעשעות,במשחקי אלתור,בפעילויות מפתיעות ורעננות נגלה את העוצמה שבספונטניות והחופש לזרום להיפתח לזרימה משותפת.
תוצאה: גיבוש מתוך חופש פנימי, תחושת שייכות, עוצמהביחד, זרימה, פתיחות, הקלה, רווחה, ניקיון פנימי וזיכוך, כוח גדול להמשיך הלאה.

3. "המשעשעת" – שעשועי השתטות צחוק וגיבוש – מה הם יכול לעשות לגיבוש צוותי ? סדנת שעשועי ליצנות מזמינה את המשתתפים להיפגש במקום שבו אין גבולות ומסכות במקום שם חווינו את חווית הגיבוש העמוקה ביותר בהיותנו ילדים בגן הילדים.במשחקי השתטות וליצנות נסיר לרגע את כל ה"מסכות" ונפגוש את עמיתנו וחברינו ממקום פתוח משוחרר וחופשי,מקום המאפשר קרבה בלתי אמצעית נעימה ומשעשעת. האווירה הנוצרת בסדנה נותנת חופש ושחרור ענקיים גם למאופקים שבינינו.הסיטואציות המגוחכות הנוצרות בפעילות מולידות צחוקים כמו שצחקנו בילדותנו. החוויה שנוצרה במהלך הסדנא הופכת כזיכרון מגבש גם ימים רבים אחרי הפעילות.
תוצאה: שקט,רגיעה,שחרור,חופש,גיבוש ענק, בריאות לגוף ולנפש,קרבה נעימה בין המשתתפים ,תקווה ושפה צוותית חדשה ואופטימיות. פותח את הנשימה.

4. "המקשיבה" – עוצמת ההקשבה – רמה חדשה של גיבוש סדנת הקשבה מזמינה את המשתתפים לגלות את רזי ההקשבה האמפאטית. ההקשבה אשר נולדת מתוך רצון כנה וכוונה טובה להקשיב לעצמי ולאחר ולשמוע לא רק את המילים אלה לא פחות מכך את המנגינה. אותו חלק שכולנו כל כך כמהים שיקשיבו לו. באמצעות מגוון תרגילים מפתיע ומלמד המשלב שיטות עתיקות וחדשות נגלה את חוכמת ההקשבה ונאמץ אותה אל חיינו.
תוצאה: רגיעה עמוקה,לכידות קבוצתית ותחושה של הבנה עמוקה לחברי,כלי אשר משנה את חיי וחיי הסובבים אותי,אמפתיה ורוחב לב.5."המגבשת" – משחקי גיבוש משעשעים ומטריפים אתגר למחשבה לגוף ולקבוצה – משחקים כמו:

בין משחקי שוברי הקרח קלילים: המבוך, מרוץ חישוקים, משחק הזיכרון קבוצתי, הובלת כדור, באולינג אנושי ועוד.

בין משחקי הליבה ואתגר:
צונאמי, אוואטר, פאזל הפרצופים וגשר צ'צ'ני ועוד – משחקים המעודדים תכנון אסטרטגי, חשיבה יצירתית, הקשבה ושת"פ.

תוצאה: לכידות קבוצתית,גיבוש,עבודת צוות משומנת,כייף והנאה…

נכון, המגוון גדול ועשוי לבלבל – אבל אני זמין עבורכם, לכל שאלה, הבהרה או הכוונה

התקשרו 077-2170717  כבר עכשיו ויחד נבנה ערב גיבוש מושלם או יום כיף שבאמת מגבש

המשלב סדנאות גיבוש שיהפכו את פעילות גיבוש שלכם לאפקטיבית ומהנה

מחכה לשמוע מכם, אלון.

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
הפעלות וסדנאות מומלצות
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button