לוגו אתר

יום כיף לעובדים בתל אביב רעיונות ופעילות גיבוש בלתי נשכחת

איך לארגן יום כיף לעובדים בתל אביב?

ימי כיף לעובדים הפכו להיות לאחד מהדברים הבסיסיים בכל מקום עבודה. אם בעבר הסתכלו על ימי כיף בתור מותרות, כיום מבינים כי מדובר על חלק מהמחויבות של כל מעסיק. הרי האינטרס של המעסיקים יהיה לגרום לעובדים להיות מרוצים במקום העבודה שבו הם נמצאים. אם העובדים יהיו מרוצים, לא תהיה סיבה שהם יעזבו או יחפשו מקומות עבודה אחרים. עם זאת ברגע שהעובדים לא יהיו מרוצים, המציאות עשויה להתהפך במהירות מסחרחרת. החלטתם לארגן יום כיף לעובדים בתל אביב? לעיר הגדולה יש כל כך הרבה מה להציע לכם. עם זאת ישנה חשיבות להבין כיצד מארגנים יום כיף בתל אביב שיעמוד בציפיות. הרי גם בחירה לא נכונה עשויה להיות כזאת שלא תספק את הסחורה מבחינתכם המעסיקים.

יום כייף בתל אביב
יום כייף בתל אביב

מדוע חשוב לעשות יום כיף לעובדים בתל אביב?

מחפשים לעשות לעובדים שלכם יום כיף בתל אביב או באזור המרכז בכללי?, אני חושב שהכיוון שלכם נכון, במציאות התובענית של היום בה העובדים שלנו נותנים את הכל כדי לקדם את החברה והעסק, רצוי שמידי פעם נפנק אותם ביום כיף והווי, יום בו הם יהנו משלל חוויות ואטרקציות ויפיגו את המתחים והלחצים של העבודה היומיומית, אני מציג מגוון סוגי פעילויות, מצחיקות, מאתגרות והכי חשוב שתתרום לתחושת הגיבוש והשייכות בחברה לרתום את העובדים אליכם וחזק את הקשר.

תל אביב כשלעצמה היא עיר שמציעה המון אטרציות זה יכול להיות מסעדות, מקומות בילוי, מקומות לטייל בהם, תל אביב היא עיר ססגונית וצבעונית בה חיי הלילה והיום פשוט מדהימים, העיר שלעולם לא עוצרת מזמינה אתכם לבוא ולהנות ממנה בחווית גיבוש בלתי נשכחת.

סדנאות ופעילויות נוספות בתל אביב

אהבתם את הפעילויות שלנו? מעוניינים לשמוע פרטים נוספים, אפשר לחייג אלי לשיחת ייעוץ ללא עלות ובאהבה גדולה

הכירו את העובדים שלכם

כדי לארגן יום כיף לעובדים בתל אביב יהיה עליכם להכיר אותם בצורה מעמיקה. הרי יכול להיות שהעובדים יעדיפו מקום אחד על פני מקומות אחרים הנמצאים ברחבי העיר. אם אתם מעוניינים להוציא את המקסימום מיום הכיף יהיה עליכם להתאים אותו לכל אחד מהעובדים. אם יש לכם ספקות, תוכלו להתייעץ עם העובדים ישירות לפני שתעשו את הבחירה. ברגע שאתם עושים בחירה שתתאים לעובדים, הם ירצו ללכת מיוזמתם ליום הכיף. אפילו אם הוא יהיה מחוץ לשעות העבודה או במרחק נסיעה יחסית ארוך. יום כיף מוצלח יהיה יום כיף שמראה לעובדים כי אתם חושבים עליהם כאשר אתם מארגנים אותו.

 

גיבוש העובדים כערך עליון

שאלתם את עצמכם כיצד יום כיף לעובדים בתל אביב יכול לעזור לכם? התשובה היא שיום כיף לעובדים יכול לגבש אותם לעבוד בצורה טובה יותר במקום העבודה. כאשר אתם מארגנים יום כיף בתל אביב או בכל מקום אחר יהיה עליכם לחשוב על פעילות מגבשת. כזאת שתוכלו לראות את כל העובדים לוקחים בה חלק. ברגע שהפעילות תהיה מגבשת היא תהיה כזאת שתאפשר לכם להוציא ממנה את המקסימום. לא חסרות פעילויות שונות שיהיו מגבשות ויסירו את כל המחיצות בין העובדים השונים. מדובר על הזדמנות בלעדית שתאפשר לעובדים להיפגש מחוץ למסגרת העבודה.

 

בחירת הטיימינג הכי נכון

כדי שתוכלו למקסם את התועלת של יום כיף לעובדים בתל אביב יהיה עליכם לבחור את הטיימינג הנכון. טיימינג מושלם שיאפשר לכם להראות לעובדים כי אתם לא עושים את יום הכיף לחינם. אתם יודעים כי בקרוב מאוד מתחילה תקופה עמוסה? קחו את העובדים ליום כיף בתל אביב לפני שמתחיל העומס. תוכלו גם לקחת את העובדים ליום כיף מיד כאשר מסתיימת התקופה העמוסה וחוזרים לשגרה. הפעילו שיקול דעת לפני המועד הנבחר על מנת שהוא יהיה כזה שיספק לכם מעבר לסטנדרט הרגיל. תוכלו לשאול את העובדים לגבי הטיימינג שיהיה הכי נוח להם.

 

הסעות מסודרות למקום

מתכננים יום כיף לעובדים בתל אביב? העומסים בתל אביב הם כאלה שלא ניתן לשכוח מהם. אף אחד מהעובדים לא ירצה להסתדר עם הרכב או עם תחבורה ציבורית כדי להגיע לפעילות שארגנתם. בתור מעסיקים יהיה עליכם לדאוג להסעות מסודרות שייקחו את העובדים למקום, וגם יחזירו אותם למקום האיסוף. הסעות מסודרות ימנעו מצב שבו יהיו עובדים שיעדיפו לא להגיע ליום הכיף שאותו אתם מארגנים. הסעות מסודרת שיקחו אתכם ליום כיף בתל אביב יחסכו בעיות שונות שעלולות לצוץ בדמות איחורים וכל מיני חיסורים. האינטרס שלכם יהיה שכל העובדים יגיעו ליום הכיף, ויצליחו להרוויח ממנו את התועלת הכי גבוהה.

יום גיבוש לעובדים בתל אביב עם גיבוש איכותי

אם שאלתם את עצמכם למה דווקא לבחור בנו מבין כל שאר החברות האחרות בחוץ אז קודם זו שאלה מעולה, אז כפי שציינתי בהתחלה אלון שפריר עם וותק של 20 שנה בתחום בהן העברתי סדנאות ופעילויות למגוון חברות וארגונים ברחבי הארץ, אני מציג פעילות גיבוש שומה ומיוחדת.

  1. פעילות גיבוש שמתעמקת בהעצמת האחר ויצירת חיבור אמיתי בין העובדים
  2. יום כיף שהוא גם טיול מהנה מלא ערך ומשמעות בהם נלמד ונכיר אחד את השני
  3. המון כיף והנאה פעילות מלאת צוחק והומור.
  • תוצאה: יום כיף בתל אביב, המשלב משחקי גיבוש מרגשים ומלאי הומור, דרך חדשה להסתכל על עצמי ולקבל את האחר.
  • מספר משתתפים:  300 – 10, ניתן לקיים מספר סבבים של קבוצות גם לקבוצה של מאות אנשים.
  • מחיר: החל מ-199 ש"ח למשתתף ולמינימום 25 אנשים, המחיר אינו כולל מע"מ.

יום כיף בתל אביב מאפשר מגוון שילובים של פעילויות גיבוש מעצימות, מהנות ומלאות הומור

התקשרו 0544640468 כבר עכשיו ויחד נבנה יום כיף בתל אביב רעיונות שבאמת מגבשים המתאימים בדיוק עבורכם. מחכה לשמוע מכם, אלון.

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
יום כיף לעובדים בתל אביב - חווית גיבוש בלתי נשכחת
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button