לוגו אתר

הרי ירושלים- נופים, טעמים משובחים ודמויות מרתקות

יום גיבוש לעובדים בירושלים, יום כיף איכותי ומהנה ביותר המשלב ארוחת בוקר עסיסית ועשירה במסעדה מיוחדת בהרי ירושלים עם נוף מרהיב. סיור ומפגשים עם נשים מדהימות – נפלאות עין כרם:
מפגש מרתק עם בית אקולוגי בהרי ירושלים, ביקור בבית התימניות: "נשים מתוקות סדנה חריפה", "מדע האושר" – סדנא ייחודית להפגת מתחים.
ארוחת צהרים מופלאה– מסע קולינרי מרתק במטבח הגרוזיני.

מודל סדר היום (פתוח לשינויים, כמובן)

09:30-10:30

ארוחת בוקר מפנקת

10:30-12:30

סיור ומפגשים קסומים

12:45-14:45

"מדע האושר" –  סדנא להפגת מתחים.

15:00-16:30

חוויה גסטרונומית גרוזינית נדירה

 

 

 

 

 

 

 

מפרט היום:
את היום המרגיע והמיוחד הזה נפתח בארוחת בוקר מופלאה בנוף מרהיב. בשיפולי הכביש המוביל למושב בית זית, בלב עמק מוריק של פרחים, שדות וכרמים, מובילה דרך עוצרת נשימה לדרך הגפן – מסעדה כפרית וחמימה שנבנתה על בסיס גן הילדים הישן של המושב. אל המסעדה עצמה מגיעים דרך טיול קצר בגינה ססגונית שבה מסלעות ומפל מים, שלל עצים, פרחים וצמחי תבלין שמהווים תפאורה טבעית ופסטורלית לפינות הישיבה החיצוניות והפנימיות.

החלל  הפנימי של המסעדה מעוצב בחום, תוך שילוב קירות מחופי אבנים, רצפת בטון משולבת אריחים מאוירים וריהוט אותנטי עשוי עץ מלא. כדי להשיג תחושה ביתית חמימה ונעימה נוספו לחלל פריטים כמו תקרת קורות חשופה, ארגזים ישנים, סלים, ארגז לחם, כדי חלב ישנים וכלי בישול שתלויים מהתקרה. פרט למסעדה, קיימים במקום גם מעדניה, ופטיו גדול – סגור עם פרופילים מזכוכית היוצר חלל נפלא לאירוח שמשקיף על גן קסום – הוא חדר ה- VIP. במקום פועלת משתלה המוסיפה לכפריות צבע ואותנטיות מרתקת. אל תוותרו על טיול לאורך בריכת חבצלות המים והדגים וביקור בגינת הירק

דרך הגפן, מסעדת שף כפרית, המקדשת את הפשטות ובאותה נשימה לא מוותרת על שימוש בפרודוקטים יוקרתיים ואיכותיים, שימוש בעשבי תבלין הייחודים לאזור, המטבח המקומי מפלרטט עם המטבח האיטלקי והצרפתי, אך שומר על היצירתיות הייחודית של המקום – תחת ידיו האמונות של השף  נדב אלבז.

ארוחת בוקר:
לחמים ומטבלים
מבחר לחמים טריים – לחם שיפון וחמניות, לחם שיפון צימוקים, לחם כפרי עם זיתי קלמטה ועשבי תיבול. חמאה, קונפיטורה וזיתים תוצרת בית. ***תוספת לפוקאצ'ות חמות מהטאבון, בתוספת מטבלי הבית: סלסת עגבניות גריל + מטבל לימון כבוש + מטבל גבינות ייחודי. מנות פתיחה: גבינת פטה, גבינת לבנה, סלט טונה, פסטו ארוגולה ואגוזי מקדמיה, ציזיקי הבית עם ירקות, עשבי תיבול, לימון. לאבנה עם סלסת עגבניות פיקנטית.

***תוספות בתשלום: איקרה בשמנת מוקצפת / חציל "דרך הגפן" / אספרגוס על הגריל ברוטב פרמז'אנו
קרפצ'יו סלמון

סלטים: סלט ירקות קצוץ- טריות כפרית, סלט בורגול וחמוציות ברוטב לימון, סלט בריאות – ירקות, נבטוטים , קלחי תירס, גרנולה  וגבינה צפתית.

ביצים: לבחירה שלושה סוגים של ביצים: 1. פריטטה פטריות פורטבלו, שמפיניון ופרמז'אן. 2. מקושקשת עם בצל ועשבי תבלין. 3.שקשוקה מסורתית, מוגשת עם טחינת הבית. או שקשוקה גבינות, מוגשת עם מטבל גבינות.

שתייה קרה: מיץ תפוזים וגזר סחוט טבעי, לימונדה, לימונענע .
חמה: לבחירה מהתפריט.

בתוספת תשלום: ***אפשרות למשקה פתיחה חגיגי: מימוזה (תפוזים וקאווה)/ קיר רויאל

מנה אחרונה: טראפלס שוקולד בלגי,עוגיות חמאה ,חמאה שקדים ובישקוטים אגוזים תוצרת בית . יש אפשרות לשדרג את המנות האחרונות לפלטת קינוחי הבית, הכוללת: עוגת גבינה, טארט תפוחים, עוגת שוקולד וכדורי גלידה. עלות השדרוג כתוספת לסועד.

לפרטים ולהצעת מחיר צלצלו עכשיו ל – 077-2170717

נמשיך לסיור ומפגשים עם נשים מדהימותנפלאות עין כרם:
סיור מרתק ושונה אל תוך תוכי הכפר המיוחד עין כרם מעבר לנוף הציורי המנזרים והכנסיות מפגש מיוחד עם התושבים והכרות עם הבתים פנימה. אנו מציעים מפגש והכרות עם נשים מיוחדות וססגוניות עם אורח חיים ייחודי, אך ניתן גם להציע מפגשים אחרים:

ביקור בבית האקולוגי –  בית מקסים המשלב אסתטיקה וטבעיות ,  טכנולוגיה ופשטות,  שימוש אחראי במשאבים ללא ויתור על נוחות.  החל משירותי הקומפסוט ועד הקולטים הסולאריים. הבית ובעלת הבית  נותנים  השראה לניהול אורח חיים בר קיימא באהבה ושמחה. יצר אווירה של אופטימיות והפחתת מתחים.

מהבית האקולוגי הממוקם  בחלקה העליון של עין כרם נרד למרכז עין כרם בליווי הסברים ותצפית קצרה.

ביקור בבית התימניות: "נשים מתוקות סדנה חריפה" :סדנת מטבלי המטבח התימני במשולב עם סיפורי פולקלור ממסורת תימן הריקוד התימני ומפגש מרתק עם הפולקלור התימני. טעים ו.. חריף.. מלווה בטעימות.

משם נסע לפגוש את אלון שפריר  אשר יעביר לכם את "מדע האושר" – סדנא חווייתית לשחרור והפחתת מתחים ולחץ בגישה ייחודית  – אלון שפריר – מנחה ייחודי שאין כדוגמתו, מהוותיקים בתחום, שיטת הנחייה שלא ראיתם, מיוחדת ונוגעת. בעל ניסיון עשיר של מעל 20 שנה מומחה בהנחיית קבוצות וסוגי קהלים רבים ומגוונים וממגזרים שונים עם סיפור חיים מרתק – במסע החיפוש שלו אחרי השקט הפנימי בילה כשנתיים בתור נזיר…..עבר דרך טבעונות צמחונות ותרגול ארוך ומתמשך בויפאסנה….
זכה בפרס מטעם המדינה על תוכניות להפחתת אלימות בבתי ספר והעצמת ההרמוניה.

"מדע האושר" – סדנא חווייתית להפחתת מתחים ולחץ בגישה ייחודית  – הסדנא תיתן הזדמנות למשתתפים להבין לעומק מה הם גורמי המתח והלחץ ואיך ניתן באמצעים פשוטים למתן אותם. בליווי התנסות ותרגולים. הסדנא תפתח צוהר לזווית חדשה ומפתיעה על מה זה אושר ואיך הוא נוצר. נבדוק מה הקשר בין הצלחה ואושר. נשאל בידיים של מי נמצא האושר? ואיך זה קורה. נבדוק איך ניתן להביא לעבודתנו אושר ושמחה וכיצד זה תורם לכל אחד ולהצלחה משותפת.

תוצאה: כלים לחיים מאושרים, שחרור, חופש, רגיעה, גיבוש ענק, בריאות לגוף ולנפש, תקווה ושפה ציוותית חדשה ואופטימיות.

ארוחת צהריים

אנחנו מזמינים אתכם לקחת חלק בחוויה קולינרית יוצאת דופן. מסעדה גרוזינית כמו שלא הכרתם! מקור שמה של המסעדה הינו חבל ארץ בגרוזיה. במסעדה תחשפו לחוויה קולינרית עשירה, שמחה ואותנטית. תיהנו מאירוח גרוזיני המאופיין בשפע ובאירוח אין סופי, ותתענגו על ממטעמיה המיוחדים  של אם המשפחה.

 התפריט מציע מבחר מנות פתיחה ייחודיות, מאפים גרוזינים, וממיטב התבשילים המסורתיים מהמטבח הגרוזיני המפואר. במסעדה שני ברים מפוארים כשאחד מהם משמש כבר עישון, המגיש מנות טאפאס גרוזיניות ואותנטיות המתאימות לכל מצב רוח. המסעדה ממוקמת בלב ירושלים ושוכנת במבנה ירושלמי עתיק שנבנה בתקופת המנדט הבריטי. המסעדה כשרה בהשגחת הרבנות ירושלים. צוות המסעדה האדיב יעמוד לרשותכם במהלך כל האירוע וידאג להעניק לכם חוויה גרוזינית בלתי נשכחת.

תפריט: 

קינדזמרי עוף- רצועות חזה עוף ברוטב אגוזים טחונים, גלילות חציל- ממולאות במחית אגוזים קצוצים, אצ'צ'ילי- חצילים קלויים עם בצל, רימונים, אגוזים ועשבי תיבול, סלט גרוזיני- מבחר ירקות חתוכים גס.

איספנחי-טפנד תרד, אגוזי מלך וחומץ בן יין. סלק אדום-סלט סלק עם אגוזים וירוקים. קבוסטה- סלט כרוב עם גזר וירק. מז'אווה פמינדורי- עגבניות, מלפפונים, כרוב וגזר בתחמיץ גרוזיני.

חציל בשכבות- שכבות חציל וביניהן תערובת אגוזים ועשבי תיבול. קירקאז'י- סלט שעועית אדומה עם אגוזים כוסברה ופטרוזיליה.

ועוד מטעמים טובים (לתפריט המלא יש ליצור עמנו קשר)

 לסיום קיימת אופציה למופע – סטנד אפ בתוספת תשלום
"החיים היפים" – סטנדאפיסט מדליק בשיתוף הקהל- עם חיים דרעי – חלטוריסט ברמה !
מופע סטנד אפ יחיד בלתי אמצעי שכולו הומור חינני ופרוע. פרודיה על עולם הקסמים, סיפורים מהחיים, בדיחות, ליצנות ופנטומימה תוך שיתוף (מתחשב…) של הקהל. החום האנושי העולה מן הדמות "הצוחקת-בוכה" על החיים, נוגע בקהל ומזכיר לו שאחרי הכול – החיים יפים ! המופע זכה להצלחה גדולה בקרב עשרות ארגונים וחברות. ממליץ באופן אישי הקהל אוהב אותו.

התקשרו  077-2170717 כבר עכשיו ויחד נבנה יום גיבוש לעובדים בירושלים,

יום כיף מלא פעילויות גיבוש שבאמת מגבשות,

מחכה לשמוע מכם, אלון.

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
הרי ירושלים- נופים, טעמים משובחים ודמויות מרתקות
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button