לוגו אתר

דוגמה ליום כיף עשיר ומרתק בירושלים ל – 45 איש

ההצעה כוללת:

  • יום גיבוש לעובדים בירושלים, יום כיף קסום חוויתי במיוחד של יחד, הנאה, שחרור, שעשוע וצחוק
  • 45 משתתפים
  • טיול מרתק ייחודי ומבדר באתרים קסומים בירושלים
  • נסיעה ברכבת הקלה באווירה של חו"ל
  • פעילויות "הומור, פרגון, וסלטרון הצחוק" מגבשות ומקרבות עם 2 מנחים מהשורה הראשונה
  • שימוש בחלל ממוזג לפעילות
  • די ג'יי לטובת פעילות הסלטרון
  • הרצאה מרתקת בנושא אושר בעבודה – חינם ללא עלות
  • ארוחת צהריים עסיסית וכשרה
  • קינוחים מפנקים בסוף היום

    המנחים:

אלון שפרירמנחה ייחודי שאין כדוגמתו, מהוותיקים בתחום, שיטת הנחייה שלא ראיתם, מיוחדת ונוגעת. בעל ניסיון עשיר ורב של 20 שנה בהנחיית קבוצות עם סוגי קהלים רבים ומגוונים, דתיים ואף חרדיים, ליצן רפואי מוסמך ואיש מצחיק וקורע. ייחודו בכך שבזמן קצר מצליח להגיע לליבם ועומקם של המשתתפים ולהביאם לתובנות ולשינוי בחייהם המשנה במיידי את התנהלותם בעבודה. בעל יכולת לשלב נושאים רציניים עם משחקי גיבוש מלאי צחוק ומודעות, ולהעביר בזמן קצר תהליך משמעותי.

עמית סגל – מבכירי המנחים – ניסיון של עשרים שנות עבודה, מפתח וממציא של הסלטרון עם ניסיון של 20 שנה בהנחייתו. מנחה סדנאות לנוער ומבוגרים בתחומים של אקולוגיה חיצונים ופנימית. מנחה סדנאות העצמה מטעם הג'וינט באוקראינה. מנחה בכיר בארגון "ארץ כרמל" – זוכת פרס נשיא המדינה לשימור הסביבה.

סדר יום אפשרי (ניתן לשנויים):

 09:00-12:00     התכנסות וטיול מרתק, מבדר וייחודי ברחבי העיר ירושלים וכן נסיעה באווירה של חו"ל ברחבי שכונות העיר ברכבת הקלה. ישנם מגוון מסלולים, לפניך תקציר מחלקם:

סיור מסורת דתות ועדות בירושלים – סיור 3 הדתות, קדושת ירושלים לדורותיה – תצפית גגות מרהיבה להר הבית, שווקי העיר העתיקה, כנסיית הקבר, קברו של דוד המלך, חדר הסעודה האחרונה והכותל המערבי.
הקדירה הירושלמית – ניחוחות תבלינים ושאר ירקות בשוק מחנה יהודה, לחם בשירות הקודש מסע בסמטאות העיר העתיקה בעקבות משמעותו של הלחם בתרבויות ובעדות השונות. חם ומתוק – כנאפה הטובה בעיר וחלוות דלעת, ביקור בחנות תבלינים וביקור בגן היפה של בית הארחה אוסטרי עם שטרודל וינאי אמיתי. סיור בחומוסיות הטובות בעולם. קוראים בקפה – סיור בבתי הקפה המיתולוגיים של ירושלים במרכז העיר ושכונת רחביה.
תרבות ואומנות –
קרמיקה ארמנית תהילכי ייצור ועיטור קרמיקה. אומנות מוסלמית – ביקור בין בתים המשקפים את האומנות האיסלמית. מבנים בתחפושת – קסמם של קירות מצויירים וסיפורם של עושי המלאכה בין מציאות ירושלמית לאחיזת עיניים. בעקבות סופרים ומשוררים – מחוזותיהם של דן בניה סרי, דוד גרוסמן, שי עגנון, יהודה עמיחי – הצצה למקומות שהיו השארה לכתיבתם. פיסול בחוצות העיר – האמת מאחורי הפסלים המעטרים את העיר.

12:00-12:30     נסיעה למקום הפעילויות בשכונה קסומה בירושלים

12:30-13:00   הרצאה מרתקת כתוספת ללא עלות"אושר בעבודה" ההרצאה תפתח צוהר לזווית חדשה ומפתיעה על מה זה אושר ואיך הוא נוצר. נבדוק מה הקשר בין הצלחה ואושר. נשאל בידיים של מי נמצא האושר ? ואיך זה קורה. נבדוק איך ניתן להביא לעבודתנו אושר ושמחה וכיצד זה תורם לכל אחד ולהצלחה משותפת.

13:00-14:00     ארוחת צהריים כשרה למהדרין (תפריט לפי דרישה).

14:00-15:00     "עושים צחוק בעבודה"  פעילות הומור היתולית מפוצצת, משחקי הומור ומשחקי תקשורת היתוליים מצבים קומיים וצחוק – סוחף,מצחיק, זהירות אפשר להתפוצץ מצחוק. הפעלת משחקים היתוליים ומצבים קומיים מפילים. ההפעלה מזמינה להיפגש ברצף אין סופי של מצבים קומיים. סוחף ומגלגל מצחוק,חוויה של שחרור ענק…

15:00-15:15     הפסקת התרעננות

15:15-16:15     "המפרגנת"פעילות מקרבת ומעצימה כוח הקסם של הפרגון – מדהים מעצים מגבש ברמות לא מוכרות. כוח הקסם של הטוב פעילות מפתיעה בעוצמתה מחברת מקרבת בין המשתתפים ומשפיעה לטווח ארוך.

16:15-16:30     הפסקת התרעננות

 16:30-18:00     פעילות שיא חוויית הביחד – סלטרון הצחוק

קצת על "סלטרון הצחוק" –  הפעלת המון סוחפת, משעשעת ומגבשת בענק הבנויה מתחרויות היתוליות מפתיעות, משעשעות ומצחיקות,,,,,,יוצרות אוירה כייפית מלכדת ומגבשת. מאפשרת העברת מסרים כמו: גיבוש, שיתוף, פעולה, צחוק,הומור, חווית ביחד…..משימות כגון: יצירת המכונית הכי מהירה יחד עם כל הקבוצה….יצירת תצוגת אופנה מעיתונים…מצחיק בטרוף…מכונת הצחוק…ועוד ועוד…

ככל שעובר הזמן בפעילות המשימות הופכות יותר משעשעות, מצחיקות וסוחפות…. ניתן לשלב בתוך סלטרון הצחוק מסרים וערכים הקשורים לקבוצה.

18:00-18:30 סיום וקינוחים מפנקים

18:30 נסיעה טובה

התקשרו  077-2170717 כבר עכשיו ויחד נבנה יום גיבוש לעובדים בירושלים,

 

מחכה לשמוע מכם, אלון.

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
סדנת צחוק
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button