לוגו אתר

סיפורי אריק ות"א הססגונית

יום כיף בתל אביב איכותי ומיוחד, קליל ומשעשע, באווירת קסמו הפלאי של אריק איינשטיין האגדי. פעילות הומור כייפית וסיור ברחבי העיר תל אביב

סיפורי אריק – סיור מזמר ומלא סיפורים בעקבות חייו ומותו של אריק איינשטיין

השילוב המוחץ עם אלון שפריר– פעילות פירגון – כוחה של המילה הטובה ופעילות הומור – זהירות.. אפשר להתפוצץ מצחוק..

סיור מודרך בסימטאותיה הססגוניים של נחלת בנימין עם זמן חופשי לקניות, ריחות וטעמים

ארוחת צהרים במסעדה מקורית ומיוחדת

ביקור בסדנה של אומן גרפיטי בינלאומי המצייר על קירות לפי הזמנה ברחבי העולם

תצפית מרהיבה מודרכת ממגדל עזריאלי על תל אביב וביום טוב – מחדרה עד גדרה…

לו"ז הפעילות- נתון לשינויים

09:00-10:30

סיפורי אריק

10:30-12:30

השילוב המוחץ

12:30-13:30

נחלת בנימין

13:30-14:30

ארוחת צהרים

14:30-16:00

ביקור בסדנא של אומן גרפיטי

16:00-17:00

סיור בתצפית מגדל עזריאלי

מפרט הפעילות

סיפורי אריק

אריק איינשטיין הוא לא רק זמר ויוצר גדול אלא גם דמות מרתקת: בעזרת השירים שלו ננסה להבין למה הוא לא יצא מהבית, למה לא השמיעו את השירים שלו בשנים האחרונות ומהו סוד הקשר בינו לבין העיר הלבנה שכה אהב. נצעד בסיור מזמר בעקבות תחנות משמעותיות בחייו: הצומת שבו התרחשה תאונת הדרכים בה כמעט וקיפח את חייו, הבית הצנוע שלו ובית הקברות שבו נקבר. בדרך נכיר דמויות מרתקות ועמוסות סיפורים הטמונות לידו.

הומור ופרגון: השילוב המוחץ בהנחיית אלון שפרירמנחה ייחודי שאין כדוגמתו, מהוותיקים בתחום, שיטת הנחייה שלא ראיתם, מיוחדת ונוגעת. בעל ניסיון עשיר של מעל 20 שנה מומחה בהנחיית קבוצות וסוגי קהלים רבים ומגוונים וממגזרים שונים. ליצן רפואי מוסמך ואיש מצחיק וקורע.
משחרר בטרוף – "קריזיקה" – משחקי הומור ותקשורת היתוליים – זהירות אפשר להתפוצץ מצחוק. ההפעלה מזמינה להיפגש ברצף של מצבים קומיים תוך חוויה של שחרור ענק וחופש פנימי וחיצוני. משחקי הומור ושובבות בהם נרשה לעצמנו לרגע לצחוק על עצמנו, נסיר את "מסכות" החשיבות העצמית ונפגוש את עמיתנו וחברינו ממקום פתוח משוחרר וחופשי. הפעילות משלבת משחקי תיאטרון וליצנות.

תוצאה: צחוק, שחרור, חופש, רגיעה, גיבוש ענק, בריאות לגוף ולנפש, תקווה ושפה צוותית חדשה ואופטימיות.

פעילות עוצמתית ומפתיעה – "המפרגנת" – סדנת הדגל הייחודית שלנו – לגלות את החיובי אצל האחר.
סדנה זו מזמינה את המשתתפים לגלות את החיובי אצל חבריהם ועמיתיהם לעבודה. החיובי העמוק מעבר למראה החיצוני או העשייה או ההכרות מעבר לחולף. בדרך חווייתית מרתקת ומדויקת, שאינה מאפשרת זיופים. בדרך המוציאה את הטוב מכולם גם הסקפטיים שבינינו. גילוי החיובי מעצים את האדם שמולנו ותורם לחוויית הביטחון בחלקים החזקים אצלו.
תוצאה: העצמת קשרים אישיים, אווירה חיובית, תחושת שייכות, התגברות על שחיקה, תורם לפתרון חילוקי דעות, פותח את הלב, מעצים קשרים אישיים ומפתח תקשורת.

ארוחת הצהרים:

נתארח במסעדה צרפתית כשרה המתמחה בבשר איכותי. התפריט העשיר ואווירת הבראסרי הנעימה משתלבת בלב הפועם של תל אביב. היא ממוקמת בבניין פלטין, שנבנה בשנת 1926 שבאולם הקונצרטים שלו נולדה התזמורת הפילהרמונית הישראלית. עיצוב הפנים נבנה באווירת בראסרי צרפתי קלאסי עם נגיעות עכשוויות והריחות המשכרים של האוכל שיוגש לנו יתערבבו בצלילי המוסיקה של פעם.

 התפריט:

לחמניות מאפה הבית בליווי טאפנד זיתים שחורים. מנות ראשונות: ללא הגבלה למרכז השולחן תחתיות ארטישוק בשמן זית ולימון, אנטיפסטי ירקות קלויים בגריל, חציל בלאדי על האש בטחינה, לבנה ופטרוזיליה בליווי בצל וגמבה חרוכים על הגריל, גיוזה עוף וירקות ברוטב סויה, ג'ינג'ר ולמון גראס.  מנות עיקריות לבחירה: המבורגר 041 גר' ברוטב צ'ילי מתוק, בליווי חזה אווז מעושן נתחוני פרגית הגריל במרינדה של סויה, סילאן ושום פילה סלמון נורווגי צלוי בתנור, ברוטב חלפיניו ליים ובלסמי.

מנה צמחונית תוספות: תפ"א פריכים אפויים בשמן זית ועשבי תיבול, סלט ירוק ברוטב ויניגרט יוגש למרכז השולחן.

קינוחים: סופלה שוקולד מריר בליווי גלידת וניל, סורבה הבית, פילו פריך במילוי תפוחים, מוגש עם גלידת בננה וסילאן

שתייה קלה: לימונדה תפוחים ומים מינרלים ותוססים. שתייה חמה: תה עם נענע

מפגש עם אומן גרפיטי בינלאומי

נתארח בסדנא הפרטית של הצייר המפורסם בעולם כולו המקרב את האמנות אל האנשים, מצייר על קירות ומקשט את העיר בזכות הבחורה עם הג'ינס בז'בוטינסקי, בזכות האיש הצורח מול עזריאלי, בזכות המתעמלים ליד חוף גורדון … לאחר שנשמע ממנו על תהליך היצירה ועל חייו המרתקים, נתלווה אליו לסיור רגלי בין ציוריו על בתי ת"א.

 

יריד האומנים במדרחוב נחלת בנימין

סיור חופשי בסימטאותיה הצבעוניות של נחלת בנימין, שמהוות את היריד הוותיק והגדול מסוגו בישראל ומהיפים בעולם: כמאתיים ושבעים דוכנים המציגים עבודות מעץ, זכוכית, בד, פלסטיק, נייר, אבן וכל דבר כמעט. היריד נמצא בלב אזור מסחרי שוקק, הוא מסודר ומאובטח, וסביבו חניונים, בתי קפה ומסעדות.

תצפית מרהיבה

נסיים בשיאה של ת"א המודרנית – תצפית מרהיבה ממרומי הקומה ה-49 של מגדלי עזריאלי.

התקשרו  077-2170717 כבר עכשיו ויחד נבנה יום כיף שבאמת מגבש

המותאם בדיוק עבורכם. מחכה לשמוע מכם, אלון.

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
שימור עובדים
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button