לוגו אתר

יום כיף בירושלים כמו שלא הכרתם

יום גיבוש לעובדים בירושלים הינו יום כיף מרתק, מגוון ומגניב הכולל סיור טעימות בבתי בשלנים בעין כרם עם שפית מלאת טעמים וחן, השילוב המוחץ – פעילויות הומור ופרגון, ארוחת צהרים בעין כרם – גריל בשרים ותבשלים  וביקור בביתה הפרטי של משפחה מרתקת שחיה ברובע היהודי מאז המאה ה-19 ולסיום ביקור בכותל המערבי.

מודל סדר היום (פתוח לשינויים, כמובן)

09:00-11:00

שתי קבוצות מתחלפות:

סיור טעימות בעין כרם

פעילות פרגון וצחוק

11:00-13:00

החלפת קבוצות

13:00-14:00

ארוחת צהרים

14:30-15:30

זמן חופשי במתחם ממילא

15:30-16:30

ביקור משפחה ברובע היהודי

16:30-17:30

סיום בכותל המערבי

וחזרה הביתה

פירוט הפעילות

סיור בבתיהם של בשלנים בעין כרם בהדרכת שפית 

נסייר בסמטאותיה הציוריות של עין כרם, אחד מהמקומות היפים ביותר בהרי ירושלים המשלב נוף עוצר נשימה, אנשים צבעוניים וסיפורים מרתקים. נתארח בבתי האבן היפים של תושבי עין כרם שיכבדו אותנו בטעמי הבישול שלהם. את הסיור תוביל שפית צעירה, ילידת עין כרם, שאחרי שעבדה במסעדות יוקרה החליטה לחזור לשכונת מגוריה היפיפייה, לארח בביתה סועדים ולהפתיע אותם בטעמי הבישולים המובחרים של השכנים שלה מילדותה.

מפגש בביתה של משפחה ברובע היהודי

בתי האבן ההיסטוריים של הרובע היהודי הם מוקד משיכה לתיירים מכל רחבי העולם. יופיים מהמם את העיניים והאווירה המיוחדת מזכירה נשכחות מההיסטוריה של העם שלנו. אבל אנחנו לא נסתפק בלעמוד מבחוץ: תזדמן לנו חוויה נדירה להיכנס לאחד מהבתים הללו שהוא לא מוזיאון או תצוגה היסטורית אלא ביתם הפרטי של בני משפחה שחיה כבר דורות על גבי דורות בירושלים. נשב בסלון ביתם ונשמע כיצד אפשר לקיים בימנו חיים נורמאליים באחד ממתחמי התיירות המבוקשים ביותר בעולם, כיצד חיו אבותיהם של בני המשפחה שחיה שם כבר 8 דורות (הצעיר מבני המשפחה הוא דור 13 בא"י), על ימים רחוקים בהם התחוללו קרבות ברובע ותושביהם נלקחו לשבי הירדני ועוד ועוד….

הומור ופרגון:

בזמן שבו קבוצה אחת תבלה בעין כרם ובטעימות מעדנים, קבוצה שנייה תקיים פעילות הומור ופרגון:

השילוב המוחץ של יום גיבוש בירושלים בהנחיית אלון שפריר – מנחה ייחודי שאין כדוגמתו, מהוותיקים בתחום, שיטת הנחייה שלא ראיתם, מיוחדת ונוגעת. בעל ניסיון עשיר של מעל 20 שנה מומחה בהנחיית קבוצות וסוגי קהלים רבים ומגוונים וממגזרים שונים. ליצן רפואי מוסמך ואיש מצחיק וקורע.

משחרר בטרוף – "קריזיקה" – משחקי גיבוש הומור ותקשורת היתוליים, זהירות אפשר להתפוצץ מצחוק. ההפעלה מזמינה להיפגש ברצף של מצבים קומיים תוך חוויה של שחרור ענק וחופש פנימי וחיצוני. משחקי הומור ושובבות בהם נרשה לעצמנו לרגע לצחוק על עצמנו, נסיר את "מסכות" החשיבות העצמית ונפגוש את עמיתנו וחברינו ממקום פתוח משוחרר וחופשי. הפעילות משלבת משחקי תיאטרון וליצנות.

תוצאה: צחוק, שחרור, חופש, רגיעה, גיבוש ענק, בריאות לגוף ולנפש, תקווה ושפה צוותית חדשה ואופטימיות.

עוצמתית ומפתיעה – "המפרגנת" – סדנת הדגל הייחודית שלנו – לגלות את החיובי אצל האחר.

סדנת יום כיף בירושלים מזמינה את המשתתפים לגלות את החיובי אצל חבריהם ועמיתיהם לעבודה. החיובי העמוק מעבר למראה החיצוני או העשייה או ההכרות מעבר לחולף. בדרך חווייתית מרתקת ומדויקת, שאינה מאפשרת זיופים. בדרך המוציאה את הטוב מכולם גם מהסקפטיים שבינינו. גילוי החיובי מעצים את האדם שמולנו ותורם לחוויית הביטחון בחלקים החזקים אצלו.

תוצאה: העצמת קשרים אישיים, אווירה חיובית, תחושת שייכות, התגברות על שחיקה, תורם לפתרון חילוקי דעות, פותח את הלב, מעצים קשרים אישיים ומפתח תקשורת.

ארוחת צהרים

במסעדת גריל בשרים ותבשילים איכותית, כשרה למהדרין, השוכנת בלב ליבה של שכונת עין כרם הציורית ומאופיינת באווירה מיוחדת. הנוף הנשקף מהמרפסת מרהיב בכל עונות השנה, מה שמבטיח הנאה צרופה לצד חוויה קולינרית יוצאת דופן.

המסעדה ממוקמת במבנה בן מאה שנה ששופץ לאחרונה, מעוצבת בקו נקי ואלגנטי ומאופיינת בהרבה יחס חם ובאווירה ביתית ואינטימית.

תפריט המסעדה מורכב מחומרי גלם איכותיים ומשובחים, עשוי בקפידה עם המון אהבה והערכה למטבח האוריינטלי בשילוב נגיעות ישראליות עכשוויות.

תפריט

פרנה מרוקאית עם מגוון מאזטים

סלטי הבית (8 סוגים משתנים)

עיקריות:
(מרכז שולחן – לבחירה  מראש 3 מנות)

כבדי עוף צרובים על גריל ברוטב מייפל וציר בקר

חזה עוף על הפלאנצ'ה בדמי גלאס

פרגיות במרינדת הבית בליווי צ'ימיצ'ורי

קבב על טחינה

קדרת ראש עם גרגירי חומוס ופלפלים יבשים

תוספות:
(מרכז שולחן – לבחירה מראש 2 מנות)

תפו"א אפוי

ראטאטוי – תבשיל ירקות מאודים

אורז על סוגיו

סלט ירוק בויניגרט חרדל

קינוחים:
(מרכז שולחן- לבחירה מראש מנה אחת)

גלידה וניל בריבת עגבניות שרי

סורבה בטעמים

כולל שתייה קלה ומוגזת במהלך הארוחה

התקשרו  077-2170717 כבר עכשיו ויחד נבנה יום גיבוש לעובדים בירושלים,

יום כיף מלא פעילויות גיבוש שבאמת מגבשות,

מחכה לשמוע מכם, אלון.

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
ממתקי גומי יום כייף בירושלים
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button