לוגו אתר

יום כיף וגיבוש בתל אביב יפו ל – 45 מש' עם אלון שפריר

ההצעה כוללת:

  • משתתפים: 45 מש'
  • קבלת פנים כולל כיבוד קל
  • פעילויות הומור ופרגון (כשעה ורבע לפעילות)
  • טיול מרתק ומבדר בנפתוליה של יפו.
  • ארוחת צהריים מעולה וכשרה
  • המקום: יפו

התקופה מאוד מבוקשת, יש לסגור בהקדם האפשרי יום כיף שבאמת מגבש. נא מלאי טופס הזמנה בהקדם –  למילוי הטופס לחצי כאן. שריון סופי של תאריך יתבצע רק אחרי שליחת הזמנה.

המנחה:

אלון שפרירמנחה ייחודי שאין כדוגמתו, מהוותיקים בתחום, שיטת הנחייה שלא ראיתם, מיוחדת ונוגעת. בעל ניסיון עשיר ורב של 20 שנה בהנחיית קבוצות עם סוגי קהלים רבים ומגוונים, ליצן רפואי מוסמך ואיש מצחיק וקורע. ייחודו בכך שבזמן קצר מצליח להגיע לליבם ועומקם של המשתתפים ולהביאם לתובנות ולשינוי בחייהם המשנה במיידי את התנהלותם בעבודה. בעל יכולת לשלב נושאים רציניים עם צחוק ומודעות, ולהעביר בזמן קצר תהליך משמעותי.

09:00-09:45     התכנסות כולל כיבוד קל וחלוקה ל-2 קבוצות

09:45-11:00     קבוצה א'"עושים צחוק" פעילות הומור היתולית מפוצצת, משחקי הומור ומשחקי תקשורת היתוליים מצבים קומיים וצחוק – סוחף,מצחיק, זהירות אפשר להתפוצץ מצחוק. הפעלת משחקים היתוליים ומצבים קומיים מפילים בסגנון של מי השורה הזאת וכו'. ההפעלה מזמינה להיפגש ברצף אין סופי של מצבים קומיים. סוחף ומגלגל מצחוק,חוויה של שחרור ענק (זו אינה פעילות יוגה צחוק – הצחוק נובע מהמשחקים והפעילות עצמה).

קבוצה ב' –       סיור ביפו העתיקה בין בסמטאותיה עם מבט על חוף הים הנפלא מכוון אוכלוסיה רב תרבותית ורב לאומית, נעבור על גשר המשאלות המסקרן, נגלה את סודות רחובות המזלות, נבקר בשרידה ההיסוטרים של חומת נפוליאון, נבקר בצלע אנדרומדה ונשמע את האגדה על אלת ים היוונית אשר עלתה מן הים בעקבות האהבה, משם נעבור לנמל הדייגים אשר עובדים עד היום בשיטות המסורתיות….

  1. 11:00-12:15     החלפת קבוצות
  2. 12:15-12:30     הפסקת התרעננות
  3. 12:30-13:30     ארוחת צהריים – אוכל מעולה וכשר.
  4. 13:30-14:30    כולם "המפרגנת"פעילות מקרבת ומעצימה כוח הקסם של הפרגון – מדהים מעצים מגבש ברמות לא מוכרות. כוח הקסם של הטוב פעילות מפתיעה בעוצמתה מחברת מקרבת בין המשתתפים ומשפיעה לטווח ארוך. תוצאה: תחושת שייכות,העצמה,התגברות על שחיקה,כוח להמשיך,גיבוש וקרבה גדולים,תורם לפתרון חילוקי דעות וסכסוכים שקט ושלווה ומלאות פנימית.פותח את הלב.מפתחת תקשורת לבבית.
  5. 14:30               סיום – נסיעה טובה

התקשרו 077-2170717  כבר עכשיו ויחד נבנה יום כיף בתל אביב יפו המתאים בדיוק עבורכם. מחכה לשמוע מכם, אלון.

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
משחקי חברה,יום כיף, משחקי חברה למבוגרים,  פעולות גיבוש, פעילויות גיבוש, פעילות גיבוש, יום כיף בתל אביב, משחק גיבוש, משחקי גיבוש,עבודת צוות,יום גיבוש לעובדים,יום גיבוש,ימי גיבוש לעובדים,  משחקי חברה מצחיקים,  ערב גיבוש,יום כיף לעובדים,  ימי גיבוש,ימי כיף לעובדים, סדנאות גיבוש ,ימי כיף,ערבי גיבוש,אלון שפריר, גיבוש איכותי
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button