לוגו אתר
joy booster – מאיץ שמחה

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

מגוון פעילות גיבוש

בית המרקחת הפנימי של שמחה – הרצאה חוויתית

joy booster – מאיץ שמחה
בואו ללמוד להפעיל את בית המרקחת הפנימי שלכם ,לתרגל שמחה כדרך חיים על פי שיטתו של אלון שפריר מודל 4×4 ממדי השמחה חוקר שמחה למעלה מ 30 שנה,
מבוסס על מחקרים מדעיים מוכחים.
ומגוון של גישות מהתחום ההוליסטי.
מפגש שילמד אתכם איך להביא לחיים שלכם שמחה במו ידיכם בלי קשר לנסיבות ואירועים חיצוניים.
באמצעות תרגולים פשוטים וקלים …
גם לאלו שלא רוצים לקום מהכורסא…
תוצאה: התרוממות רוח, התלהבות, שמחת חיים, כלים מעשיים לתרגול שמחה ועוד ועוד 
אהבתם? שתפו עם חברים
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
מה עברנו במאמר
מאמרים נוספים
פעילות גיבוש ספורט

7 פעילות גיבוש לקבוצות ספורט לנוער

מדוע פעילות גיבוש ספורט היא חשובה בספורט קבוצתי? לעיתים קרובות מזלזלים בחשיבות של בניית תחושת ביחד ואחדות. עבור ילדים שהכישורים החברתיים שלהם עדיין בשלב התפתחותי רגיש, ללמד אותם את הערך של הרמוניה וסולידריות צוותית יכול להיות המפתח להגדלת סביבת צוות נוער בריאה שכולם נהנים ממנה

10 רעיונות להביע הערכה כלפי העובדים

10 רעיונות להביע הערכה כלפי העובדים שלא מבאסים

הכרה בעובדים היא היבט קריטי של כוח עבודה מעורב. ברגע שעובד מרכיש שמעריכים אותו ואת העבודה שלו הוא בצורה אוטומטית נהיה יותר מעורב בפעילות החברה. למעשה, כאשר עובדים מאמינים שהם יזכו להכרה אם הם יתרמו להצלחת הארגון, יש להם סיכוי גבוה פי 2.7 להיות מעורבים

ארבעת הורמוני השמחה

כיצד לפרוץ את ההורמונים שלך לשיפור מצב הרוח

הורמונים הם כימיקלים המיוצרים על ידי בלוטות שונות על פני הגוף שלך. הם נעים בזרם הדם, פועלים כשליחים ומשחקים חלק בתהליכים גופניים רבים. אחת מהפונקציות החשובות שלהם היא לעוזר לווסת את מצב הרוח שלך. ידוע כי הורמונים מסוימים עוזרים לקדם רגשות חיוביים, כולל אושר והנאה.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram