לוגו אתר

פעילות ייחודית למאות משתתפים לבר מצווה בבית הספר

 החל מ – 59 ש"ח למשתתף.
*מינימום 100 משתתפים.
המחיר אינו כולל מע"מ.

רציונאל התכניתהכניסה לגיל ההתבגרות הכול כך משמעותי עוברת בטקס בר המצווה שבשנים האחרונות הלך ואיבד ממשמעויותיו החשובות : לקיחת אחריות, יוזמה, התנדבות, עשייה למען האחר, אומץ, כניסה והכרות עם עולם המבוגרים, רכישת כישורי חיים : תקשורת בינאישית ,עצמאות,קבלת החלטות ועוד…גיל ההתבגרות ידוע כגיל שבו מתגבשים אורחות חיים ובו מתגבשת האישיות ונקבעים נורמות כללים וגבולות שישפיעו על אישיותנו כמבוגרים. גם המעבר לחטיבת הביניים מעמיד את מתבגריינו באתגרים קשים : חשיבתיים ורגשיים אשר יוצרים סערות בכל תחומי החיים ובכל המסגרות שבהם מצויים המתבגרים, בעיקר בבית ובמשפחה וכמובן בבתי הספר. אחד הפרמטרים החשובים ביצירת מרחב מוגן ובבניית מרחב הרמוני בריא למתבגרים תלוי ביחסי הגומלין בין הנערים והנערות להוריהם. מעט מדי כלים פרקטים ותשומת לב ניתנים לקשרים אלו. תכנית זאת באה להציע מענה ראשוני והולם לקשרים אלה ולהזמין את המתבגרים, ההורים ובית הספר למסע מרתק מריחוק לקרבה מילדות להתבגרות ומתלות לאחריות.מטרות התכניתמפגש בלתי אמצעי בין הורים למתבגרים.

מתן כלים בסיסיים לתקשורת בינאישית בין מתבגרים להוריהם.

יציקת תכנים משמעותיים לגיל ולנושאי הבר מצווה.

אירוע טקסי שונה הכולל הנאה והקניה בנושאים הקשורים לגיל ההתבגרות.

יצירת חוויה מעצבת מרגשת ומשמעותית למשתתפים בתכנית.

על המנחים

אלון שפריר – בן – 55 מנחה סדנאות ותיק עם ניסיון של למעלה מעשרים שנה בתחום ההנחיה,מפתח יוצר מוביל תוכנית "שלום אלימות" – להפחתת אלימות והעצמת החיובי בבתי ספר. זוכה פרס מצליה לתוכנית להפחתת אלימות , תוכנית הוכחה כיעילה בסקר שנעשה ע"י המחלקה לסוציולוגיה באונ' בר אילן. ליצן רפואי מנחה סדנאות צחוק והומור בקרב ארגונים וחברות ומוסדות מהמובילים בארץ.

עמית סגל – בן – 40 מנחה קבוצות ותיק בעל ניסיון של למעלה מחמש עשרה שנה בהנחיה.יוצר ה"סלטרון " הנחה אותו מאות פעמים לארגונים וחברות ומוסדות חינוך מהמובילים בארץ. מומחה במהלך שנים ביצירת פעילות וטכסים מיוחדים לבר מצווה. מיסד ומקים של "כרם שפע" – מרכז תובנות אקולוגי.

חלק א'

סדנת תקשורת לכל כיתה – לכל כיתה תינתן סדנת תקשורת בינאישית משותפת להורים ולמתבגרים למשך שעתיים. בסדנה נבין מושגי יסוד הקשורים לגיל ההתבגרות ונתרגל בדרך של חוויה מרגשת מפגשים ממקום חדש.סדנה יודגשו נושאים כמו : שחרור ולקיחת אחריות, אמון, תקשורת מילולית ושאינה מילולית, עצמאות ועוד...בסוף הסדנא נקדיש כמה דקות להכין את ההורים לקראת אירוע השיא.

חלק ב'

בכל כיתה תינתן הכנה בת שעה וחצי לאירוע השיא בשיתוף הילדים. ההכנה תכלול הסבר מדויק על תכנית האירוע ויינתנו מספר משימות ( אישיות וכיתתיות ) כתיבת מכתב מרגש להורים, הכנת דגל כתתי ועוד…

את ההכנה יעבירו מנחי התכנית. ( ניתן לבנות הכנת מורים לשיעור ושההכנה תועבר על ידי מחנכי הכיתות )

חלק ג'

אירוע שיא משותף : הפעלת המון בנושא : בר מצווה .

כל מתבגר יגיע לאירוע עם הורה אחד כמשתתף ( מתבגרים שמאיזו סיבה לא יוכלו להגיע עם הורה יוכלו לבחור אחר משמעותי : אח אחות, בן דוד וכדומה.. )

כך שבאולם או במגרש תהיינה כ – 16 קבוצות בנות 30 – 40 משתתפים כל אחת.

האירוע הינו אירוע תחרותי שכולל תחרות משעשעת ,סוחפת משמעותית ומרגשת בין הקבוצות.
התחרות תתקיים באולם גדול מאוד שיכול להכיל את כמות המשתתפים. ניתן גם לקיים את האירוע במגרש גדול ( אופציה פחות מומלצת )

האירוע יכלול טקס פתיחה של הצגת הקבוצות ויאפשר תחרויות בנושא הבר מצווה המשימות תהיינה מגוונות כך שיענינו את מרבית המשתתפים.

המשימות תהיינה משימות : גיבוש, משימות ספורטיביות, משימות תוכן וחידונים, משימות עמלנות, משימות צחוק ושעשוע, משימות אחריות המחולקות להורים לחוד ולמתבגרים לחוד .

התחרות תבדוק : מוראל, שיתוף פעולה בין כל חברי הקבוצה , דמיון ויצירתיות.

כל הקבוצות יקבלו 13 ממשימות – פשוטות למשימות מורכבות .

דוגמאות למשימות :

יצירת פסל מאנשי הקבוצה : הורים ומתבגרים. פסל שיביע את הנושא .

בניית פריט לבוש של המתבגר האידיאלי.

יצירת מכונה של לקיחת אחריות ושחרורה.

כתיבת חוזה התבגרות .

חידון בר מצווה ועוד…

טקס סיום

בסיום ההפעלה הססגונית והמפתיעה המלווה כולה במוסיקה תואמת ומקפיצה ניצור יחד שני טורים ארוכים של הורים : נדליק נרות בשביל נרות ארוך ונזמין את המתבגרים על פי כיתות לעבור בשביל הנרות. בתום המעבר נעשה מעגל גדול ביותר של כולם המסמל כניסה למעגל הבוגר , אחרי גל גדול שיעבור בין כולם כל מתבגר יקבל ( או שרשרת עם שמו שתוכן מראש על ידי ההורים כמשימה הורית, או חולצה מיוחדת שתוכן מראש באחריותנו או באחריות בית הספר ) וברגע המרגש כל מתבגר יוכל ללבוש את החולצה.

לפרטים ולהצעת מחיר צלצלו עכשיו ל – 077-2170717

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button