לוגו אתר

סדנאות מנהיגות

האדם הוא חיה חברתית. וככזה הוא מתאגד בכל פעם מאחורי המנהיג החזק ביותר, הכריזמטי ביותר, בעל תכונות המנהיגות המבהיקות ביותר. למעשה, בכל אחד מאיתנו חבויות תכונות מנהיגות שונות. באמצעות סדנאות מנהיגות מקצועיות יכול גם בכיר הביישנים להנהיג אחריו קבוצה מגובשת.

כוחה של מנהיגות

בעידן המודרני המנהיגות מהווה מקור להצלחה כלכלית וחברתית, משפחתית ואישית. למעשה, יכולות מנהיגות חברתית היו מאז שחר ההיסטוריה נכסים רוחניים משמעותיים שאפשרו למינים מסוימים לשרוד ולהותיר את האחרים לגווע. גם כיום מנהלים ומנהיגים מקצועיים עושים שמות בחברות הגדולות, במקומות עבודה ובפרויקטים ראויים לציון. סדנאות מנהיגות מפתחות את יכולות הניהול של האדם ומוציאות לאור את המנהל שבו.

פיתוח הפן הניהולי

כל מקום עבודה הינו כר פורה להנהגה ולהתפתחות אישית למגוון רחב של כיוונים. סדנאות המנהיגות מפתחות את הפן הניהולי ואת תכונות האופי הדומיננטיות בכל אדם באשר הוא. מאחר ומנהיגות הינה דרך חיים ותפיסת עולם, בסדנאות המנהיגות מפתחים את הבסיס ההכרחי ליצירת אישיות מנהיגותית. מנהיג אמיתי יכול לנהל מארג חברתי מגובש ומאורגן במציאות כלכלית דינאמית ומשתנה מדי יום.

הנהגת עקרונות של הצלחה

בסדנאות המנהיגות מפתחים המשתתפים את התכונות השורשיות שבהם המאפשרות להם לשאת את סביבתם מעלה וקדימה ולהנהיג עקרונות של הצלחה, ערכים חברתיים שיתופיים ומטרות חברתיות ומקצועיות שראוי לשאוף אליהן. ההנהגה המודרנית מתחילה בפיתוח יכולות ניהול אישיות – סדנאות מנהיגות ממוקדות מטרה.

נכון, המגוון גדול ועשוי לבלבל – אבל אני זמין עבורכם, לכל שאלה, הבהרה או הכוונה

התקשרו 077-2170717  כבר עכשיו ויחד נבנה ערב גיבוש מושלם או יום כיף שבאמת מגבש

המשלב סדנאות גיבוש שיהפכו את פעילות גיבוש שלכם לאפקטיבית ומהנה

מחכה לשמוע מכם, אלון.

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
סדנאות מנהיגות
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button