לוגו אתר

פעילות חברתית למבוגרים משחקי חברה למבוגרים

 מתכננים ערב נעים עם חברים ומחפשים רעיונות למשחקי חברה מצחיקים שיגלגלו אתכם מצחוק? מחפשת רעיונות שוברי קרח למפגש של החבר'ה מהמשרד? שובר את הראש בחיפוש אחרי משחקי חברה למבוגרים לערב רווקים?

אל דאגה! בלינקים הבאים תמצאו את הרעיונות הכי טובים למשחקים למבוגרים הכי מדליקים שפיתח ואף ניסה במשך שנים, אלון שפריר – אדם רב פעלים ומשופע ביכולות מגוונות, מהוותיקים בתחום הנחיית סדנאות גיבוש וימי גיבוש, זוכה פרס המשרד לביטחון פנים ו"מציליה" בתוכניות להפחתת אלימות. 25 שנים של נסיון בהנחיית קבוצות וסדנאות הניבו מגוון רחב של סדנאות גיבוש והפעלות ייחודיות, ימי גיבוש לקבוצות וימי כייף איכותיים בעלי עומק וערך מוסף יחד עם חוויה שעשוע והנאה.

לחצו כאן לשיחת ייעוץ ללא התחייבות

רעיונות למשחקי חברה למבוגרים

שיהפכו אתכם למסמר הערב:


משחק #1 השטיח המעופף

(יש צורך במחצלת שתוכל להכיל את כל המשתתפים כשהם עומדים על המחצלת בצפיפות)

מבקשים מהמשתתפים לעמוד על המחצלת. מודיעים להם שהם עומדים על רפסודה ומסביבם ים שורץ כרישים ואסור לאף אחד לרדת מהמחצלת. שואלים אותם האם יוכלו להפוך את המחצלת מבלי שאף אחד ירד ממנה ותוך כמה זמן יבצעו את המשימה.

מכוונים שעון עצר ומכריזים על כל דקה שחולפת.

תוצאה: מקרב, מחמם את האווירה ,משעשע ומפתיע, מאתגר ויוצר שיתוף פעולה מרתק בקבוצה


משחק #2 שלום בטרוף

כנסו את כל המשתתפים במעגל בקשו מהם להגיד את שמם בעזרת תנועה קיצונית וקול מצחיק לאחר שעשו זאת, כל המשתתפים חוזרים אחריהם.

תוצאה: מגבש שובר קרח,משעשע,מצחיק,מפתח יצירתיות.


משחק #3 אם הייתי חיה, הייתי

משחק זיכרון. כולם במעגל: הראשון אומר אם הייתי חייה הייתי… למשל: קוף ומתנהג כמו קוף. הבא אחריו אומר את שמו של הראשון, מחקה אותו וממשיך הלאה עם שמו וחיה משלו וכך כל השאר.
תוצאה: משעשע ומצחיק בטרוף ,מפתח את הזיכרון, משחרר, מגבש


משחק #4 קרייזי שלום

בקשו מהמשתתפים להסתובב בחדר ולהגיד אחד לשני שלום  בדרך מקורית עם תנועות בגוף פרצופים וקולות הכול- חוץ מאשר להגיד את המילה:"שלום".

תוצאה : יוצר אווירה קלילה ומשעשעת ברגע ומשחרר את המשתתפים .


משחק #5 לתת לאחר את החלום שלי (יש צורך בבלונים)

המשתתפים מפוזרים בחדר כל אחד מקבל בלון ומנפח אותו מבקשים מהמשתתפים לעצום את העיניים להניח יד אחת על הלב ולחשוב מה הם מזמינים לעצמם להיום? איזה איכות הם רוצים להזמין לעצמם? כמו למשל : רוגע, בריאות, אהבה, שמחה, התלהבות, אנרגיה וכדומה את מה שהם רוצים הכי הרבה הם מעניקים לאחר תוך החלפת הבלון. עושים את זה כמה פעמים ומעבירים הלאה את מה שקבלתי אם קבלתי אהבה אני אעביר אהבה עם הבלון.

תוצאה: פותח את הלב, משמח, שובר קרח ,מגבש.

לחצו כאן לשיחת ייעוץ ללא התחייבות

  1. משחקי חברה להכרות
  2. משחקי חברה בכדי לחמם את האווירה
  3. משחקי חברה מעוררי צחוק
  4.  משחקי חברה לאמיצים
  5. משחקי חברה לאווירה
  6. משחקי חברה לזוגות ברוח הטנטרה
  7. משחקי חברה שוברי קרח

משחקי חברה למבוגרים יתרונות

1 – משחקי חברה משחררים לחץ

קשה להכיר חברים חדשים כשאנחנו לחוצים ומלאי חרדה. אך בשמחה, ניתן למצוא את כל הפתרונות בדברים ובמושגים הפשוטים ביותר. במקרה זה – משחקי לוח. משחק הוא רגש חיובי, ולכן הוא גורם לשחרור של אנדורפינים, הכימיקלים הטבעיים של הגוף "להרגיש טוב". "הורמונים שמחים" משפרים (בזמן משחק ובטווח הארוך) תפקודים קוגניטיביים ורגשיים החיוניים ליצירת קשרים עם אנשים חדשים וליצירת מערכות יחסים מתמשכות.

2 – משחקי חברה מאתגרים אותנו להתחבר עם אחרים

למשחקי גיבוש יש כוח להכריח (בצורה טובה, ברור) אנשים להתרועע ביחד – אי אפשר לשחק משחק גיבוש לפחות בלי אדם נוסף. משחקי גיבוש מספקים הזדמנות להתחבר לא רק עם אנשים מהסביבה הקרובה שלהם יש דעות דומות כמו שלנו, אלא גם לגלות אנשים שיש להם טעם שונה במשחקים ובדברים אחרים… בסופו של דבר, פיתוח אופי שובב וסקרן כזה עוזר להכיר חברים חדשים, לשבור את הקרח עם זרים ואפילו להרגיש נוח יותר במצבים חברתיים מלחיצים.

3 – להכיר אנשים חדשים

משחק מספק הזדמנות לחקור התנהגויות של בני אדם. כילדים אנו לומדים תקשורת מילולית, שפת גוף, עבודת צוות באמצעות משחקים, אך ככל שאנו מתבגרים אנו נשארים עם הנחות יסוד מוכנות מראש ונתקעים עם מה שאנו חושבים שאנו יודעים. משחקי לוח מניע להמשיך בתהליך החקירה הזה וגורם לנו לא רק להיות חכמים יותר לגבי תגובות של אנשים אחרים, אלא גם בונה כוח להיות פתוחים יותר.

4 – מעודד שיתוף פעולה

משחקי גיבוש לא שווים כלום ללא עבודת צוות. במיוחד, כאשר ניתן להתאים, לשנות או לשנות לחלוטין את הכללים – יש חשיבות מכרעת לעבוד יחד ולמלא אחר עקרונות המשחק המוסכמים הדדיים. משחק משותף בצורה חלקה מבטיח זמן משחק נהדר וגם מעשיר את הסבלנות בהתמודדות עם אחרים ומשפר את כישורי שיתוף הפעולה האישיים.

5 – להישאר בעניינים

אנשים ביישנים מתקשים לעיתים קרובות להתחבר, כמו גם להמשיך עם החברות. משחקי חברה למבוגרים מספקים תירוץ מושלם לשמור על קשר ולהרפות מהחשש שתהיה שתיקה מביכה או שלא יהיה על מה לדבר בטווח הארוך. יש יותר מדי משחקים לחקור! הרעיונות והדיונים לעולם לא ייגמרו.

לחצו כאן לשיחת ייעוץ ללא התחייבות

משחקי חברה למבוגרים בישיבה

משחקי חברה בישיבה למבוגרים מאפשרים גם למי שקשה לו לשהות הרבה זמן בעמידה ככה שזה מספק חוויה שכולם יכולים להשתתף בה וגם להנות ממנה, בנוסף מומלץ לשלב גם משחקי לוח ומשחקי קופסא שלרוב משוחקים בישיבה, למטה הוספתי לכם מספר משחקים שתוכלו לשחק כבר עכשיו במידה ואין לכם משחקי לוח בבית, תהנו 🙂

1 – תצטרך ערימה של תקים ועט. כתוב שם של דמות או דמות ציבורית ידועה על כל פתק, ואז העביר אותם עד שלכולם יהיה פתק אחד. בלי להסתכל, כל אדם צריך להדביק את הפתק שלו על המצח או הגב. בקש מכולם להתערבב, או לשבת במעגל ולשאול שאלות של כן או לא בתורות כדי לגלות את הזהות שהוקצתה להם. ("האם אני חי?" היא שאלה טובה להתחיל בה.) שחקו עד שכולם מנחשים נכון את הזהות שלהם, או מחלקים פרסים לאנשים שמנחשים נכון קודם.

2 – מה שלומך?

בחר אדם אחד להיות "זה" ותוציא אותו מהחדר. עם האנשים שנותרו, בחר תכונה משותפת: שיער, פריטי לבוש או חלקי גוף כולם עובדים. כשהאדם יחזור, הוא ישאל מישהו, "מה שלומך?" אז אדם זה צריך לתת שם תואר של מילה אחת כדי לתאר את התכונה שלו. (מגרד, עבה ונמתח כולם עובדים עבור חולצות, למשל.) חזור עד שהאדם ששואל מנחש את התכונה.

3 – סביר להניח

משחק זה עובד הכי טוב עבור קבוצות קרובות של חברים או בני משפחה. התאספו במעגל. התחילו עם אדם אחד ששואל, "מי הכי סביר שימעד?" (או סיטואציה אחרת, תכונה, פעולה וכו') ספור לאחור משלוש (מומלץ לבצע תיפוף עם הידיים) ואז בקש מכולם להצביע על מי שהם חושבים שהסבירות הגבוהה ביותר לעשות את המעשה שנאמר. מי שמופנה אליהם הכי הרבה אצבעות בחוץ. הסתובב במעגל ושאל "מי הכי סביר להניח…" עד שכולם מלבד אדם אחד יצאו. אתה יכול לדלג על הוצאות של אנשים כדי שהמשחק יימשך זמן רב יותר.

4 – כסאות מוזיקליים

אוקיי, זה משחק מסיבה פופולרי לילדים, אבל גם מבוגרים יכולים להיכנס לכיף. קבעו כיסאות (או כריות ישיבה) במעגל, מסתובבים עם הפנים החוצה, מספקים מקומות ישיבה לכולם, מינוס אחד. הגדר אדם אחד לנגן המוזיקה ובקש מכולם לעמוד במעגל סביב הכסאות. כשהמוזיקה מתחילה, הסתובבו בין המושבים; כשהמוזיקה מסתיימת, כולם חייבים למצוא מושב. מי שלא בחוץ. הסר עוד כיסא אחד והתחל מחדש, עד ששני אנשים נלחמים על מושב אחד.

כדי להפוך כיסאות מוזיקליים למעניינים יותר, הוסף חוקים משלך. אפשרו לאנשים לשבת זה על גבי זה (כל עוד רגליהם לא נוגעות ברצפה), למשל, או בצעו שינויים משלכם.

5 – המשחק הזה דורש אפליקציה: The Heads Up! האפליקציה זמינה מ-App Store ו-Google Play. עם זאת, לאחר הרכישה וההורדה של 99 סנט, יש לך כמה שעות של בידור בהישג יד בכל עת. (זמינות גם רכישות מתוך האפליקציה.) אדם אחד יחזיק טלפון למצחו, עם הפנים החוצה. כל השאר יפעלו או יתארו את מה שמופיע על המסך בזמן שהאדם עם הטלפון מנחש. יש להם דקה אחת לעשות כמה שיותר ניחושים נכונים, ואז הטלפון ממשיך לאדם הבא. הקטגוריות כוללות חיות, סרטים, אישי ציבור, ידוענים ועוד.

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
משחקי חברה למבוגרים
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button