לוגו אתר

החוויה הדרוזית אוכל טוב וגיבוש מהנה

חוויה דרוזית, אטרקציה, אטרקציות, דרוזי, דרוזיות, אירוח דרוזי, אוהל דרוזי, יום כיף, ערב גיבוש, פעילות גיבוש, צפון, דרום

להכיר את הארץ מזווית אחרת. חוויה דרוזית בין הרים ונופים נפלאים נכיר את הטעמים המדהימים והסיפורים המרתקים של בני העדה הדרוזית. נפתח את היום בסיור עם מדריך בן המקום בחיוך רחב, נטייל בין סמטאות ציוריות ובתי אבן ביניהם מתגלה פיסת ים כחולה, נשמע סיפור מרתק על גלגולי נשמות. משם נוזמן ל"מדפה" – חדר אירוח דרוזי בו נהנה מפעילויות לשחרור ענק וצחוק וכמובן פרגון וקירוב לבבות בניחוח המקום, אח"כ נאכל ארוחת צהריים מעולה מגוונת וכשרה…

לו"ז:

זמנים

תיאור הפעילות

08:30-09:15

הגעה התכנסות

09:00-09:45

סיור בכפר

09:45-10:00

התרעננות

10:00-12:00

השילוב המוחץ עם אלון שפריר

12:15-13:15

ארוחת צהריים כשרה

* כולל הפסקות התרעננות ותנועה בין מקום למקום

פרוט הפעילות:

הסיור: הסיור בליווי מדריך דרוזי מרתק ומאלף משולב בסיפורים עסיסיים ומרתקים על גלגול נשמות הקשר עם ישראל ועוד–הסיור בסמטאות של הרובע העתיק.

"השילוב המוחץ" בהנחיית אלון שפריר – מנחה ייחודי שאין כדוגמתו, מהוותיקים בתחום, שיטת הנחייה שלא ראיתם, מיוחדת ונוגעת. בעל ניסיון עשיר של מעל 20 שנה מומחה בהנחיית קבוצות וסוגי קהלים רבים ומגוונים וממגזרים שונים. ליצן רפואי מוסמך ואיש מצחיק וקורע.
משחרר בטרוף- "קריזיקה" – משחקי הומור ותקשורת היתוליים- זהירות אפשר להתפוצץ מצחוק- . ההפעלה מזמינה להיפגש ברצף של מצבים קומיים תוך חוויה של שחרור ענק וחופש פנימי וחיצוני. משחקי הומור ושובבות בהם נרשה לעצמנו לרגע לצחוק על עצמנו, נסיר את "מסכות" החשיבות העצמית ונפגוש את עמיתנו וחברינו ממקום פתוח משוחרר וחופשי. הפעילות משלבת משחקי תיאטרון וליצנות.
תוצאה: צחוק, שחרור, חופש, רגיעה, גיבוש ענק, בריאות לגוף ולנפש, תקווה ושפה צוותית חדשה ואופטימיות.
עוצמתית ומפתיעה
"המפרגנת" – סדנת הדגל הייחודית שלנו – לגלות את החיובי אצל האחר סדנה זו מזמינה את המשתתפים לגלות את החיובי אצל חבריהם ועמיתיהם לעבודה. החיובי העמוק מעבר למראה החיצוני או העשייה או ההכרות מעבר לחולף. בדרך חווייתית מרתקת ומדויקת, שאינה מאפשרת זיופים. בדרך המוציאה את הטוב מכולם, גם לסקפטיים שבינינו. גילוי החיובי מעצים את האדם שמולנו ותורם לחוויית הביטחון בחלקים החזקים אצלו.
תוצאה: העצמת קשרים אישיים, אווירה חיובית, תחושת שייכות, התגברות על שחיקה, תורם לפתרון חילוקי דעות, פותח את הלב, מעצים קשרים אישיים ומפתח תקשורת.

ארוחת צהריים דרוזית אוטנטית מעולה וכשרה בבית משפחה דרוזית בסלון בית ענק עם נוף מדהים. ארוחת המוכתאר- (צהרים) מוגש על מגשים עגולים ענקיים. חוויה גסטרונומית ייחודית ללקק את השפתיים.

תפריט: פיתות דרוזיות, מנקיש (פיתה עם זעתר ושמן זית), עלי גפן ממולאים, מנסף עוף (אורז עם אטריות עוף ושקדים) מנזלה (תבשיל חצילים ברוטב עגבניות ופולי חומוס ), קישואים ממולאים, קבב בטחינה, כופתא ברוטב עגבניות, ספיחה (פיתה עם בשר כבש טחון ובצל), מג'אדרה דרוזית, חומוס טחינה, סלט טבולה, סלט כרוב, סלט ערבי, סלט חריף, זיתים, שתייה -תמר הינדי, מים מינרלים, משקאות תוססים, תה, קפה ועוגיות הבית.

אתם מוזמנים לצלצל ולדבר איתנו נשמח לייעץ ולעזור לבנות את היום המתאים בדיוק בשבילכם ללא התחייבות ובחינם.

התקשרו  077-2170717 כבר עכשיו ויחד נבחר פעילויות גיבוש או משחקי גיבוש ל יום כיף או ערב גיבוש שבאמת מגבש המותאמים בדיוק עבורכם. מחכה לשמוע מכם, אלון.

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
חוויה דרוזית, אטרקציה, אטרקציות, דרוזי, דרוזיות, אירוח דרוזי, אוהל דרוזי, יום כיף, ערב גיבוש, פעילות גיבוש, צפון, דרום
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button