לוגו אתר

צמד סדנאות לערב צוות מושלם

שתי הסדנאות המוצעות יוצרות שילוב מרתק ומשלים בעוד הראשונה סדנת הגיבוש ושעשועי הצחוק פורקת משחררת עוזרת למשתתפים להשתחרר ולהפתח אחד אל השני.הסדנא השניה סדנת הפרגון יוצרת חוויה עמוקה ומשמעותית של העצמה הדדית התוצאה חוויה נדירה וחזקה של גיבוש כמו שאומרים לי לא פעם בסיום הפעילות:"זה גיבוש אמיתי"…..

עושים צחוק בעבודה- משחקי הומור ומשחקי תקשורת היתוליים מצבים קומיים וצחוק – סוחף,מצחיק, זהירות אפשר להתפוצץ מצחוק.הפעלת משחקים היתוליים ומצבים קומיים מפילים. ההפעלה מזמינה להיפגש ברצף אין סופי של מצבים קומיים. סוחף ומגלגל מצחוק,חוויה של שחרור ענק…וחוויה עמוקה של חופש פנימי וחיצוני.רגעים ארוכים של צחוק משוחרר ומתגלגל כמו שאנחנו מכירים במצב כפית.במשחקי השתטות ושובבות בו נרשה לעצמנו לרגע לצחוק על עצמנו להרחבה
תוצאה: מונע שחיקה,מחזק,פורקן עמוק, רגיעה,שקט, חיזוק המערכת החיסונית, שמחה וקרבה לאחרים וגיבוש.

סדנת פרגון* – "המפרגנת"–לראות אתהטוב –להוציא את החיובי -סדנת הדגל ולמה היא מגבשת ? לגלות את החיובי אצל האחר לגלות את ההנאה שבנתינה.
מתי יצא לכם לפרגן לאחרונה ? סדנת הפרגון* מזמינה את המשתתפים לגלות את החיובי אצל האחר.החיובי העמוק מעבר למראה החיצוני או העשייה או ההכרות מעבר לחולף. בדרך חוויתית מרתקת ומדויקת,שאינה מאפשרת זיופים.בדרך המוציאה את הטוב מכולם גם הסקפטיים שבינינו. גילוי החיובי מעצים את האדם שמולנו ותורם לחוויית הביטחון בחלקים החזקים אצלו.בדרך זו חווה המפורגן מלאות והתחזקות ותחושה שהוא מסוגל להתמודד עם כל קושי.לא פחות מזה התרגשות מכך ש"רואים" אותו באמת. גם המפרגן מרגיש תחושת מלאות מהמקום של הנתינה. כל שיתוף פעולה מתחיל ממציאת בסיס חיובי ומעצים אצל השותפים לעשייה.הסדנא תורמת לאווירה חיובית המעצימה ומקרבת בין המשתתפים.

תוצאה: תחושת מלאות,קרבהגדולה לאחרים חוויות שלאופטימיות. תחושת שייכות,העצמה,התגברות על שחיקה,כוח להמשיך,גיבוש וקרבה גדולים,תורם לפתרון חילוקי דעות וסכסוכים, שקט ושלווה ומלאות פנימית.פותח את הלב.מפתחת תקשורת לבבית.

* פרגון – פארגניגן – באידיש – תענוג גדול או נעימות גדולה.
פארגינן – להגיד דברים נעימים לאחר מבלי לעשות חשבון מתוך רוחב לב.

כמות אידאלית של משתתפים בקבוצה כ – 25 משתתפים(ניתן גם לקבוצה קטנה יותר) אך ניתן לקיים גם לקבוצה של עד כ – 45 משתתפים במידה של כמות גדולה יותר רצוי לחלק לשתי קבוצות או ללחוץ כאן ולראות פעילות לקבוצות גדולות.

 

התקשרו  077-2170717 כבר עכשיו ויחד נבחר פעילויות גיבוש

או משחקי גיבוש המחזקים עבודת צוות ומותאמים במיוחד

ל  יום כיף או ערב גיבוש שבאמת מגבש.

מחכה לשמוע מכם, אלון.

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
סדנאות לאירועים
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button