לוגו אתר

סדנא למודעות עצמית

פעילות גיבוש, משחקי גיבוש, פעילות גיבוש לצוות, יום כיף לעובדים, ימי כיף לעובדים, סדנת צחוק

אם אתם רוצים לראות את עצמכם טוב יותר, אם אתם רוצים להעניק לעצמכם את המתנה הגדולה ביותר – היכרות עם העצמי, סדנאות למודעות עצמית הן התשובה המלאה לכל השאלות שלכם.

הפתרון הנפשי והמעשי השלם

האם אתם לא מבינים מדוע אתם חוזרים על אותן הטעויות או מתחברים עם אותם האנשים? האם אתם מרגישים לא מסופקים, לא משנה כמה עבודות החלפתם, דירות שעברתם או מערכות יחסים שניסיתם? האם גם לכם החיים פשוט "קורים" בלי לדעת בדיוק למה? סדנאות מודעות עצמית הן הפתרון הנפשי והמעשי השלם ביותר. מגוון סדנאות המודעות העצמית המועברות על ידי אלון שפריר הינן המפתח לחיים של בחירה, חיים של שמחה.

צוהר לעולם אינטימי

היכרות עם העצמי במסגרת סדנת מודעות עצמית פותחת צוהר לעולם אינטימי ואישי. רוב בני האדם חיים את חייהם במרוצה מבלי לעצור ולשאול את הילד הקטן שבתוכם: "מה שלומך?". באמצעות סדנאות מודעות עצמית ניתן להגיע לתוצאות משמעותיות וליצירת שינויים מהפכניים בכל תחומי החיים: החל מקריירה, דרך דימוי עצמי חיובי והערכה עצמית גבוהה, יצירת שינויים עמוקים ביחסי האנוש עם הסביבה ועוד.

היכרות עם העצמי

סדנא למודעות עצמית מעניקה את האפשרות להיכרות עם העצמי באופן מעמיק ובמגוון רחב של כלים מקצועיים ליצירת מהפכה פנימית וחיצונית עמוקה. באמצעות קרבה אל העצמי יכול האדם לחוות קרבה אמיתית אל סביבתו ועקב כך לחולל שינויים משמעותיים בתחושת הסיפוק והערך בחיים האישיים. אם אתם מעוניינים ביצירת שינוי מהותי בחייכם – סדנאות למודעות עצמית הן התשובה המלאה לכל שאלותיכם.

נכון, המגוון גדול ועשוי לבלבל – אבל אני זמין עבורכם, לכל שאלה, הבהרה או הכוונה

התקשרו 077-2170717  כבר עכשיו ויחד נבנה ערב גיבוש מושלם או יום כיף שבאמת מגבש

המשלב סדנאות גיבוש שיהפכו את פעילות גיבוש שלכם לאפקטיבית ומהנה

מחכה לשמוע מכם, אלון.

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
סדנא למודעות עצמית
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button