לוגו אתר

"החוקרת" – גיבוש תוך כדי חקירה של מערכות יחסים – לאמיצים בלבד

"החוקרת" – גיבוש תוך כדי חקירה של מערכות יחסים* -לאמיצים בלבד. סוד ההרמוניה טמון במערכות היחסים שלנו.כלי למערכת יחסים הינו תקשורת .מערכת יחסים הרמונית נולדת מתקשורת הלוקחת בחשבון את הצד השני יחודו ושונותו ומוצאת דרך ל"אחוות הניגודים" או בלעז הרמוניה.

– בסדנא נחקור את הדרכים בהם אנו יוצרים תקשורת. בדרך חוויתית שונה ומרתקת נוכל להתבונן על האופן שבו אנו יוצרים תקשורת נבחן אם דרך זו מתאימה לנו ומשרתת אותנו ומשיגה תקשורת הרמונית ונוכל גם לתרגל דרכים חדשות חלופיות אשר יביאו לנו תוצאות חדשות.
תוצאה: מפתיעה,פוקחת עיניים , מעוררת מחשבה,תורמת לשיפור במערכות יחסים,מאפשרת התבוננות רחבה על כל נושא מערכות היחסים בחיינו בכל המישורים.

*מאחורי כל פעילות גיבוש או במילים אחרות "מערכות יחסים" מסתתרות שתי מהויות – "יחסים" ו"תקשורת" יחסים זה כל מכלול החיבורים בין בני אדם ותקשורת זה האמצעי או הכלי לחיבורים אלו. רוב הקלקולים מתחילים משיבוש בתקשורת. מה זה תקשורת ?

היא מורכבת ממסר ומסר שחוזר מפלט וקלט. עוד לפני כן מהציפיות ולפעמים הנסתרות של הצד השני. נשמע פשוט ?

ממש לא, כל חיינו אנו עוסקים במערכות יחסים ובתקשורת.

מסר מדויק וכנה בונה תקשורת כנה ואמיתית מסר משובש קרי מניפולטיבי יוצר תקשורת משובשת ובעיתית.

למה נוצרת תקשורת משובשת ?

פחד לבטא את הרצונות האמיתיים מהפחד שאחר לא יקבל אותם ישמע אותם או שהכנות תפגע בו.

לאורך זמן תקשורת מניפולטיבית(לא ישירה) יוצרת מערכת יחסים לא בריאה המזמינה לאין ספור חיכוכים אי הבנות ואף למלחמות(מוכר לנו מאד לא ?).

"לא נעים" זה ביטוי אשר לאורך זמן מזמין לתקשורת אשר בנויה על הליכה על ביצים ואשר לא מאפשרת פתיחות וכנות. תקשורת לבבית אשר מזמינה לדיבור כנה ואמיתי לא מתוך כוונה לפגוע באחר אלא רק ממקום של שיתוף בתחושות וברגשות מזמין את השותפים לתקשורת הזו למרחב המאפשר פתיחות וכנות ללא חשש מרחב המזמין להרמוניה המבוססת על קבלת האחר גם איננו מסכימים או במילים אחרות אחוות הניגודים.

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button