לוגו אתר

שלוש ציפורים במכה אחת

הפקה, הפקת, יום כיף, פעולות גיבוש, פעילויות גיבוש, פעילות גיבוש, יום כיף בתל אביב, משחק גיבוש, משחקי גיבוש,עבודת צוות,יום גיבוש לעובדים,יום גיבוש,ימי גיבוש לעובדים, ערב גיבוש,יום כיף לעובדים, אלון שפריר, גיבוש איכותי

יום חווייתי המשלב: פיתוח צוות, הנאה וגיבוש בנושאים כגון: עבודת צוות, מנהיגות, הקשבה, סנרגיה מתוך העצמת החיובי, צרוף מושלם של הנאה וכיף יחד עם תכנים אפקטיביים ומשמעותיים.(ניתן לשלב כל נושא אשר אתם מבקשים לגיבוש ופיתוח צוות.)

הפעילויות מאד חוויתיות ומהנות אך לא פחות ערכיות ומשמעותיות.

ייחודיות התהליך שאנו מציעים מתבסס על לימוד מתוך החוויה, גישה אשר מניעה ליצירת מוטיבציה פנימית, בניגוד להנעה חיצונית, למנהיגות, שיתוף פעולה וסינרגיה.

ניתן לשלב עם ארוחות מגוונות ועשירות לדוגמא שני אתרים אחד באזור זכרון יעקב והשני ליד גדרה:

לדוגמא לו"ז מומלץ:

09:00-09:30     קבלת פנים כולל כיבוד או ארוחת בוקר מעולה במסעדת מטעים –בלב גני הנדיב ליד זכרון יעקב בין נופים ירוקים עוצרי נשימה.  במסעדת מטעים מאמינים כי בני האדם, נתינה ודאגה לזולת הן ערך טבעי, ולכן מנהלים בשיתוף עם עמותת עלם, תוכנית חברתית של העסקת בני נוער בסיכון והכשרתם למקצועות המסעדנות. (העובדים והמלצרים הינם נוער בסיכון והרווחים נתרמים לעמותה).

09:30-12:30 שלב ראשון: שחרור הכרות וגיבוש, שובר קרח. פעילות משחררת ומצחיקה העוזרת ליצור זרימה וקרבה בין המשתתפים, משלבת פעילות הומור ומצבים קומיים. מגבשת את הקבוצה ויוצרת בסיס לעבודה משותפת.

שלב שני: המעבדה או החקירה. תהליך אבחון שינוי ושיפור מתוך בחירה של הצוות. תהליך חוויתי משעשע וייחודי: משימה אשר חושפת את מערכות היחסים בין המשתתפים תוך דגש על נושאים הקשורים לשיפור הבסיס המשותף והחיובי בעבודת הצוות כגון :מנהיגות, אמון, הקשבה , תקשורת, שיתוף, שיתוף פעולה וסינרגיה וכדומה (אפשר להתאים לתהליך הדגשים נוספים לפי רצונכם).
מאפשרת למשתתפים לראות את מקומם בקבוצה. המשתתפים נעזרים גם בצופה מתוך הקבוצה אשר עוקב אחרי התנהלותם ומדווח בשפה נקייה את שראה.  תהליך האבחון העצמי מאפשר לאנשים בקבוצה והקבוצה כקבוצה לראות את מקומם ומעודד אותם מתוך בחירה לעשות שינוי ולהביא לשיפור.

שלב שלישי: בחירה חדשה ושינוי, העצמת הבסיס החיובי ושיתוף פעולה. מתוך התובנות של החקירה הראשונית, מוזמנים המשתתפים לבחור בחירה חדשה אשר משרתת את העצמת הנושאים הנ"ל. הם עושים זאת אחרי שהבינו את מקומם ומתוך מציאת מוטיבציה פנימית ופועלים ביחד במשימה נוספת ליצור חוויה של שיתוף פעולה.
שלב רביעי: מעגל פרגון והעצמת החיובי.

תהליך חוויתי מיוחד ועוצמתי אשר מאפשר למשתתפים למצוא את החיובי אחד אצל השני ויוצר חיבור משמעותי בינם לבין עצמם מלכד ומגבש את הקבוצה ומעצים את חווית האמון השקיפות והיכולת לשתף פעולה בתוך תהליכי השינוי אשר עובר הארגון.

12:30-12:45     הפסקת התרעננות

12:45-13:15     ארוחת צהריים מעולה וכשרה.

המשך פעילות 13:30-15:30     שלב חמישי: "המתקשרת" (communication)– יסודות התקשורת ההרמונית – גיבוש מתוך משחקי תקשורת – בסדנא נזמין את המשתתפים לגלות את הכוח של תקשורת הלוקחת בחשבון את המוכנות של האחר לקבל את המסר שאני מעביר. נבחן סוגי תקשורת והקשבה ונגלה תוך משחק ופעילות משעשעת ומרתקת את הכוח של תקשורת לבבית מקשיבה ולוקחת בחשבון את הצד השני. ניתן להעמיק לסדנא הנקראת"החוקרת" "המתקשרת 2" תוצאה: הבחנות דקות של מרכיבי התקשורת, תחושה של הרמוניה, שקט, גיבוש עמוק ומשמעותי.

שלב שישי: "המקשיבה" – עוצמת ההקשבה – רמה חדשה של גיבוש סדנת הקשבה מזמינה את המשתתפים לגלות את רזי ההקשבה האמפאטית. ההקשבה אשר נולדת מתוך רצון כנה וכוונה טובה להקשיב לעצמי ולאחר ולשמוע לא רק את המילים אלא גם, את המנגינה. אותו חלק שכולנו כל כך כמהים שיקשיבו לו. באמצעות מגוון תרגילים מפתיע ומלמד המשלב שיטות עתיקות וחדשות נגלה את חכמת ההקשבה ונאמץ אותה אל חיינו.

שלב שביעי – "המפרגנת" – סדנת הדגל – סדנא מסכמת. לגלות את החיובי אצל האחר. סדנה זו מזמינה את המשתתפים לגלות את החיובי אצל חבריהם ועמיתיהם לעבודה. החיובי העמוק מעבר למראה החיצוני או העשייה וההכרות מעבר לחולף. בדרך חווייתית, מרתקת ומדויקת, שאינה מאפשרת זיופים. בדרך המוציאה את הטוב מכולם גם הסקפטיים שבינינו. גילוי החיובי מעצים את האדם שמולנו ותורם לחוויית הביטחון בחלקים החזקים אצלו. בדרך זו חווה המפורגן חיוניות והתחזקות, תחושה שהוא מסוגל להתמודד עם כל קושי. לא פחות מזה התרגשות מכך ש"רואים" אותו באמת. גם המפרגן מרגיש תחושת מלאות ממקום של נתינה. כל שיתוף פעולה מתחיל ממציאת בסיס חיובי ומעצים אצל השותפים לעשייה. תוצאה: תורמת לאווירה חיובית מעצימה גיבוש וקרבה, תחושת שייכות, העצמה, התגברות על שחיקה, תורם לפתרון חילוקי דעות וסכסוכים, שקט ושלווה ומלאות פנימית. התהליך פותח את הלב, מעצים קשרים אישיים ומפתח תקשורת לבבית.

שלב שמיני: שיתוף ותובנות. מעגל שיתוף בו נוכל לתמלל את החוויות ולהבינם דרך הראש ולבדוק כיצד ליישמם בתקשורת הארגונית וביצירת אקלים ארגוני מיטבי.

15:30             סיום – נסיעה טובה ובטוחה

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button