לוגו אתר

יום כיף וגיבוש איכותי אקשן מצלמים פרסומת במתחם שרונה מומלץ!!!

תל אביב, יפו, מרכז, יום כיף, פעולות גיבוש, פעילויות גיבוש, פעילות גיבוש, יום כיף בתל אביב, משחק גיבוש, משחקי גיבוש,עבודת צוות,יום גיבוש לעובדים,יום גיבוש,ימי גיבוש לעובדים, ערב גיבוש,יום כיף לעובדים,

יום כיף בתל אביב,  יום גיבוש שייתן לכם הזדמנות נדירה להתגבש כצוות – שילוב של צחוק וכיף הפקת סרטי פרסומת מדליקים . יום אשר משלב חוויה עם אוכל מעולה בלווי מופע המלצרים המזמרים, שירה בציבור, ריקודים ועוד הפתעות…, שוק שרונה המדהים ופעילות מפתיעה ומגבשת.

לו"ז הפעילות:

זמנים

קבוצה 1

קבוצה 2

  9:00-9:30

 קבלת פנים כולם יחד

קבלת פנים כולם יחד 

 9:30-11:30

 אקשן מצלמים פרסומת

סיור במתחם ובשוק שרונה

 11:30-11:45

 התרעננות

התרעננות 

 11:45-13:45

סיור במתחם שרונה

 אקשן מצלמים פרסומת

 13:45-14:00

 תחרות הפרסומות והקרנתם ופרס לקבוצה המנצחת כולם ביחד

 תחרות הפרסומות והקרנתם ופרס לקבוצה המנצחת כולם ביחד

 14:00-15:30

מסעדת פאנץ' ליין ארוחת צהריים ומופע המלצרים המזמרים כולם ביחד

 מסעדת פאנץ' ליין ארוחת צהריים ומופע המלצרים המזמרים כולם ביחד

 

פירוט הפעילות:

קבלת פנים בסגנון בר חופשי הכוללת שתייה קלה, פלטת ירקות חתוכים, ממרחים שונים ולחם שום חם חם מהתנור. לקינוח קרואסון ב-2 טעמים וקפה/תה.

אקשן מצלמים פרסומת

שעתיים דינמיות של יצירת פרסומות ותחרות בין קבוצות בסדנא חווייתית וייחודית אשר מעצימה את כוחו של היחיד ותרומתו לפיתוח הצוות , באווירה דינמית, יצירתית ומלאת הומור

את הסדנא המרתקת הזו נתחיל בכמה דקות של משחקי הומור וצחוק שוברי קרח ומערבבים את החברה. אחר כך נתאמן קצת בתרגילי משחק ודרמה להכין את המשתתפים לעמוד מול מצלמה.

בהמשך נתחלק לקבוצות. כל קבוצה תבחר נושא לפרסומת ותעבוד על הכנת תסריט תוך הנחיה מקצועית. (הנושאים יכולים להיות קשורים לתכנים שהארגון רוצה לקדם או כל נושא משעשע ומצחיק, ניתן גם להעמיק ולעסוק בפיתוח ועבודת צוות).

ולאחר מכן כל קבוצה תבחר לוקשין לצילומים תחלק את הצוות כך שיהיה: במאי, צלם ושחקנים, נבחר פרטי לבוש , טושים ובריסטולים לכותרות, נעשה חזרות וקדימה לצילומים…..את הצילומים נעשה עם מצלמות הסמארטפון שלנו.

אחרי שכל קבוצה עשתה את הפרסומת שלה נכניס אותה להקרנה על מסך גדול ונקיים תחרות האוסקר של הפרסומות….

הקבוצה המנצחת תזכה בפרס מדליק, כולם ילכו הביתה מרוצים, משועשעים ומגובשים יותר ועם מזכרת נפלאה ליום גיבוש בלתי נשכח פרסומת שיצרו עם עמיתיהם בסמארטפון

סיור במתחם שרונה

מסע היסטורי מרתק המשלב סיפורים מצחיקים.

שרונה הוקמה כמושבה חקלאית בחצי השני של המאה ה19 כחלק מפרישת ההתיישבות הטמפלרית בארץ ישראל ,והיה לה חלק חשוב בהתפתחות של העיר תל אביב וסביבותיה ובהמשך הפכה למרכז שלטוני וצבאי והיום למרכז בילוי וקניות תוך ניסיון לשמר את העבר.

ארוחת צהריים כשרה
תפריט: סלטים לבחירה: סלט כרוב קולסלאו, סלט בריאות, חומוס אסלי, חציל בלאדי צרוב בגריל, סלט פסטה דה לה קזה, סלט שרי פרובניצאל, סלט גזר ים תיכוני, סלט גזר נוסח מרוקו. הסלטים מוגשים בתוספת ג'בטה בעשבי תיבול ושמן זית אפויה בתנור.  מנות עיקריות לבחירה: קבבוני טלה, סטייק חזה עוף, דואט בשרים, פילה אמנון, מנה צמחונית: טורטיה מקסיקנית – ירקות מוקפצים ברוטב צ'ילי מתוק.  תוספות לבחירה- תפו"א, אורז, שעועית.
מבחר מתוקים, שתייה חמה וקלה.

עבור כל המפורט למעלה למעט התוספות בתשלום: סה"כ *250 ₪ למשתתף. כל אדם נוסף מחיר זהה. ההצעה מוגשת כחבילה למעט התוספות המפורטות בתשלום כל שינוי במינימום המשתתפים או בהרכב החבילה ישנה את המחיר למשתתף. ניתן לשנות את מבנה ההצעה, להוסיף/ לגרוע ממנה דברים בהתאם לרצון הלקוח.

* המחיר מתייחס למינימום 60 משתתפים.
* המחירים אינם כוללים מע"מ.

אתם מוזמנים לצלצל ולדבר איתנו. נשמח לייעץ ולעזור לבנות את היום המתאים בדיוק בשבילכם ללא התחייבות ובחינם.

לפרטים ולהצעת מחיר צלצלו עכשיו ל – 077-2170717

אהבתם? שתפו עם חברים
לחצו על התמונות למבחר שלנו
חיפוש
יום כייף בתל אביב
מה עברנו בסדנא

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

סדנאות נוספות
עלון מאיץ השמחה

מאיץ השמחה – joy booster עם אלון שפריר.

מוכר בתוכניות גפ"ן מוכר לפעילות בקרנות השוטרים. ספק מורשה במשרד הביטחון. שמחה זה עניין רציני  – חוויה משחררת בטרוף ותובנות מדהימות לחיים ולעבודה. גיבוש צוות

לוקיישנים מגניבים בכל הארץ

יום כיף בתל אביב או ערב גיבוש בזכרון יעקב, פעילות גיבוש בים המלח או יום גיבוש לעובדים בצפון, ערב גיבוש באולם ממוזג במלון בוטיק יוקרתי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button