לוגו אתר

סדנאות פיתוח מנהלים ברוח הסינרגיה

סדנאות גיבוש מנהלים

יותר ויותר לקוחות שלי מבקשים מענה למצוקה של חוסר תקשורת בין מנהלים בחברה/ארגון .
חוסר התקשורת יוצר מצבים קיצוניים בהם יש ממש מאבק ותחרות הרסנית בין מחלקות שונות.
המביא את הארגון לבזבוז אדיר בזמן ומשאבים וירידה קיצונית בתפוקות.

גם במקומות בהם יש שיתוף פעולה ענייני בין מנהלים בארגון תמיד יש צורך להעמיק את שיתוף הפעולה והסינרגיה לפתח את שריר שיתוף הפעולה והעצמת הבסיס החיובי למען הצלחה.

סדנאות פיתוח מנהלים אותם אני מציע מבוססות על כמה עקרונות המובילים אותי בכל עשייתי בתחום ההנחיה פיתוח צוות ומנהלים:

לשמיעת פרטים נוספים אודות סדנאות פיתוח מנהלים

עקרונות של סדנאות פיתוח מנהלים

1. האדם הוא אבן היסוד של כל ארגון. המנהל הוא הדמות שיכולה לשמש דוגמא לכל עובד.
2. שיתוף פעולה וסינרגיה זה הדבק בין האנשים.
3. חיפוש החיובי והמעצים אצל העובד ופרגון בסיס ליצירת שפע והצלחה עסקית.
4. שיתוף מלא ,הקשבה והערכת תרומתו של כל עובד בארגון למען הצלחה.
5. הנעה בהנאה – עידוד כל אדם בארגון למצוא את המוטיבציה הפנימית המעצימה את אושרו של העובד וגורמת לו לשמחה ויצירתיות.

לצפייה במבחר הסדנאות שלנו:

"המפרגנת" – סדנת הדגל ולמה היא מגבשת ? לגלות את החיובי אצל האחר מתי יצא לכם לפרגן לחברכם או לעמיתכם לעבודה לאחרונה ? סדנת הפרגון* מזמינה את המשתתפים לגלות את החיובי אצל חבריהם ועמיתיהם לעבודה.החיובי העמוק מעבר למראה החיצוני או העשייה או ההכרות מעבר לחולף. בדרך חוויתית מרתקת ומדויקת,שאינה מאפשרת זיופים.בדרך המוציאה את הטוב מכולם גם הסקפטיים שבינינו. גילוי החיובי מעצים את האדם שמולנו ותורם לחוויית הביטחון בחלקים החזקים אצלו.בדרך זו חווה המפורגן מלאות והתחזקות ותחושה שהוא מסוגל להתמודד עם כל קושי.לא פחות מזה התרגשות מכך ש"רואים" אותו באמת. גם המפרגן מרגיש תחושת מלאות מהמקום של הנתינה. כל שיתוף פעולה מתחיל ממציאת בסיס חיובי ומעצים אצל השותפים לעשייה.הסדנא תורמת לאווירה חיובית המעצימה את הגיבוש ותורמת לאיכותו.
תוצאה: תחושת שייכות,העצמה,התגברות על שחיקה,כוח להמשיך,גיבוש וקרבה גדולים,תורם לפתרון חילוקי דעות וסכסוכים שקט ושלווה ומלאות פנימית.פותח את הלב.מפתחת תקשורת לבבית.
* פרגון – פארגניגאן – באידיש – תענוג גדול או נעימות גדולה. פארגינאן – להגיד דברים נעימים לאחר מבלי לעשות חשבון מתוך רוחב לב.

"המקשיבה" – עוצמת ההקשבה – רמה חדשה של גיבוש סדנת הקשבה מזמינה את המשתתפים לגלות את רזי ההקשבה האמפאטית. ההקשבה אשר נולדת מתוך רצון כנה וכוונה טובה להקשיב לעצמי ולאחר ולשמוע לא רק את המילים אלה לא פחות מכך את המנגינה. אותו חלק שכולנו כל כך כמהים שיקשיבו לו. באמצעות מגוון תרגילים מפתיע ומלמד המשלב שיטות עתיקות וחדשות נגלה את חוכמת ההקשבה ונאמץ אותה אל חיינו.
תוצאה: רגיעה עמוקה,לכידות קבוצתית ותחושה של הבנה עמוקה לחברי,כלי אשר משנה את חיי וחיי הסובבים אותי,אמפטיה ורוחב לב.

"האמיצה" – מעגל העזה מגבש בטרוף – האומץ לצאת מחוץ לקופסא שבתוכי – לעשות בנג'י פנימי (לאמיצים בלבד)-האומץ לטפס גבוה בהרים הפנימיים לחדור עמוק לעמקים הפנימיים.בעידן העכשווי בו יש צורך מתמיד להתמודד עם שינויים והפתעות בלתי צפויות יש צורך מתמיד להעזה ואומץ לב. הסדנא מזמינה את המשתתפים לגלות את מרחב ההעזה שבין אזור הנוחות לאזור הפחד המשתק.מרחב אשר המצאות בחוויה של האחר ותמיכה בו שם מגבשת ומקרבת בין אנשים כמו בטירונות.בסדרה של משימות המזמינות כל אחד מהמשתתפים למשימת בנג'י ייחודית משלו אשר מתגלה מתוך חקירה אישית של כל אחד ונעשית אך ורק לפי בקשתו של המשתתף בדרך ייחודית מאפשרת ומזמינה, מביאה להתרגשות ותחושת עוצמה בסיומה. עיקר הפעילות מזמין את המשתתפים למרכז המעגל לביצוע המשימה מתוך מפגש עם אותו חלק בתוך כל אחד המהווה מחסום ליציאה מהקופסא.המשימות לכאורה פשוטות אך מאתגרות כל אחד.בעזרת המשתתפים הופכת כל משימה להרפתקה מרתקת אשר לעיתים נראית כאילו לקוחה מתוך סרט בה השחקנים הם המשתתפים. דוגמא למשימה כזו :
למשל מי שיש לו פחד קהל יתבקש לעמוד מול כולם ולהציג את עצמו. או מהקושי לבקש עזרה, או להתמודד עם שינויים מהירים וכדומה.
תוצאה:תחושה סיפוק ענק ושחרור,תחושה של פריצת דרך משמעותית, שלווה פנימית עמוקה, רגיעה עמוקה,איזון, התרוממות רוח.

כמה מילים חשובות על הסדנאות 

כמות אידאלית של משתתפים בקבוצה עד – 25 משתתפים אך ניתן לקיים פעילות גם לעד כ – 45 משתתפים במידה של כמות גדולה יותר רצוי לחלק לשתי קבוצות או ללחוץ כאן ולראות פעילות לקבוצות גדולות.

סדנת גיבוש ופיתוח מנהלים וצוות
סדנת גיבוש ופיתוח מנהלים וצוות

אבן היסוד של ארגון מצליח נעוצה במשאב האנושי.
ככל שהארגון ישקיע בכל פרט ופרט בארגון ויתרום לפיתוח המודעות העצמית והמוטיבציה הפנימית כך הארגון יצליח יותר.

בשנים האחרונות התפתח מדע חדש מדע האושר.
במחקרים שנעשו סביב נושא האושר קבעו באופן חד משמעי : עובד מאושר יותר הינו בעל מוטיבציה גבוהה תפוקות גבוהות ובשורה סופית מביא להצלחת הארגון.

התפיסה הישנה האומרת כי עובד "רעב" שאינו שבע רצון יהיה יעיל יותר לחברה התגלה כלא משרת את החברה לאורך שנים ויוצרת אוירה עכורה ה"מרעילה" את הארגון מבפנים ויוצרת לו שם רע מבחוץ.

ככל שהעובד מרגיש מאושר יותר או במילים אחרות מסופק ושבע רצון מעשייתו מרגיש יצרתי ומעורך ומפורגן יותר כך הוא מוכן להשקיע בעבודתו לא מתוך חוסר אלא מתוך חוויה של שפע ושמחה ורצון להדהד את החוויה הזו לסביבתו.

לצד פיתוח פרטני של המשאב האנושי הזרוע השנייה של ארגון מצליח זה יכולת שיתוף הפעולה והסינרגיה בין הפרטים השונים בארגון ויתור מכל בתקשורת וביחסים הטובים בין המנהלים בארגון שבלי ספק משמשים כמודל לחיקוי.

שיתוף פעולה וסינרגיה נוצרים מתוך ההבנה שהשלם גדול מסך חלקיו.

גילויו האיכויות הייחודיות של כל מנהל בארגון יתרום להבנה של כוח הסינרגיה.כמו שהמנהלים ילמדו לפעול ולהבין את הכוח של הסינרגיה כך המודל הזה יקרין אל כל עובד. חיפוש החיובי בכל עובד והאיכויות שלו והבלטתן יתרמו להעצמתו ויעודדו אותו להפגין עוד ועוד מאיכויותיו למען הצלחת הארגון.

פעילות גיבוש ספורט מלמדת ומהנה
סדנאות לגיבוש מנהלים

מתוך ניסיוני כאשר מפרגנים לעובדים על הפוטנציאל שלו ולא רק על עשייתם מעודדים את המפורגנים לממש את הפוטנציאל שלהם, פרגון יכול להתבטא לדוגמא במתן מתנות לועדי עובדים כאשר מקבל כל עובד את ההזדמנות לבטא את הרעיונות שלו והרעיונות נלקחים בחשבון הוא מרגיש בעל ערך חשוב והדבר נותן לו כוח ורצון לתרום עוד למען הארגון.

המושג "הנעה בהנאה" נולד מתוך ניסיון עם עובדים בארגון שהקמתי "דרך המעגל" התגמול הכספי שקיבלו העובדים לא היה גבוה ובכל אופן חיפשתי דרכים לעודד אותם לעשייה והנעה פנימית. מצאתי שכאשר העובד מוצא את הדבר שהוא אוהב שהוא מתחבר אליו עשייתו נעשית מתוך הנאה ושמחה ותורמת לאווירה וחיובית בצוות ולהצלחה כלכלית של הארגון.

ויותר מכך כאשר המנהל/העובד מוצא את המוטיבציה הפנימית לעשייתו נולדת חדוות העשייה והיצירה והתחושה הזו מקרינה לכל עובד ועובד בארגון.

מדוע חשוב שיהיו מנהלים חזקים בארגון

בכל ארגון, מנהלים בדרך כלל מספקים את הכיוון להשגת המטרות והיעדים שלו. מנהלים משפיעים על הגישות וההתנהגות של הצוות שלהם. הם בטוחים בתפקידם וביכולתם לבצע את עבודתם. הם מתקשרים היטב עם הצוותים שלהם ומדריכים את העובדים שלהם. הם מוודאים שהם יודעים מה הצוותים שלהם צריכים כדי לבצע את עבודתם, ולעמוד ביעדים שלהם. הם מאתגרים את הצוות שלהם ומעמידים אותם באחריות, אבל הם גם לוקחים אחריות אם הצוות נכשל במשהו.

"אף אדם לא יהפוך למנהיג גדול שרוצה לעשות הכל בעצמו או לקבל את כל הקרדיט על כך" אנדרו קרנגי

בני דור המילניום בפרט רואים בהכשרת מנהיגות הטבה בעבודה. הדו"ח של PriceWaterhouse Cooper (PwC) על Millennials At Work מצא שבני דור המילניום מתעניינים יותר בלמידה ופיתוח מאשר בסוגים אחרים של הטבות, כולל בונוסים במזומן.

הם גם מעוניינים לעבור לתפקידי ניהול, ומהר; 52% מהנשאלים אמרו שהם יבחרו בעבודה שתאפשר להם להתקדם במהירות על פני אחד עם שכר גבוה יותר.

אז למה מנהלים גדולים כל כך נדירים? זה לא בגלל שרוב המנהלים אינם מסוגלים להוביל. זה פשוט שרוב המנהלים לא מקבלים את ההדרכה שהם צריכים לפני שהם משובצים בתפקידי ניהול.

כדי להיות עקביים עם החזונות, הערכים והאסטרטגיות של רוב הארגונים, מנהלים צריכים לקבל מידע כיצד לחזק את יכולתם לעמוד ביעדי הארגון.

בהתאם לכך, אם מיומנויות ויכולות אלו יוותרו ללא השגחה, מנהלים לא ישיגו את ההשפעה והיעילות הרצויות. לכן, מתן הכשרה למנהיגים יקרב אותם צעד אחד יותר להגעה ליעדים הארגוניים.

האם אתה יכול לעמוד בעלויות של מנהיגות לקויה?

כישרון מנותק, תחלופת עובדים גבוהה, פרודוקטיביות נמוכה, החלטות גרועות, לקוחות לא מרוצים? לא אתה לא יכול. זה יותר חסכוני לפתח את העובדים הקיימים למנהיגים מאשר להעסיק מנהלים מבחוץ בתקווה שהם יהיו המתאימים עבור החברה שלך.

כמו כן, מנהלים אפקטיביים ויעילים צריכים להמשיך ולשפר את כישוריהם ויכולותיהם באמצעות תוכניות הכשרה למנהיגות וסדנאות פיתוח כדי לעמוד ביעדי הארגון ולפתח את האנשים שלהם.

אם אתה מתקשה להגיב לאתגרים עסקיים בלתי צפויים, או אם אתה פשוט מעוניין לשפר את כישורי הניהול שלך, אתה מזמין אתכם בחוץ להתרשם מסדנאות פיתוח המנהלים שלנו כאן בגיבוש איכותי.

10 הסיבות המובילות לסדנאות פיתוח מנהלים

למידה היא תהליך שלעולם אינו מסתיים – בטח שמעתם את זה בעבר. כשמדובר בכישורי ניהול ומנהיגות, הפילוסופיה הזו נכונה. אדם לא צריך להיוולד מנהיג כדי להיות כזה ועם ההכשרה וההבנה המתאימים, כל אחד יכול להפוך למנהל יעיל.

הנה 10 סיבות מדוע תפיק תועלת מהכשרת מנהיגות:

1 – מבטיח שאתה משתמש בסגנון המנהיגות היעיל ביותר אימון מנהיגות יסייע לך ביישום סגנון המנהיגות המתאים ביותר בעבודה שאתה עושה. ישנם מספר סגנונות, כולם עם יתרונות וחסרונות משלהם. אימון מנהיגות יכול לעזור למנהלים בודדים לזהות את סגנון המנהיגות המבטיח שתהיה להם השפעה חיובית על אחרים שיבצעו משימות שונות.

2 – זה יעזור לך להבהיר את החזון שלך למנהלים מצליחים יש חזון ברור וברור לאן הם רוצים להגיע. ההדרכה נותנת לך הזדמנות לסגת מהאחריות היומיומית שלך, לבחון את הארגון שלך ולחשוב כיצד העתיד עשוי להתפתח. תוכל לתקשר את החזון שלך באופן שבאמת מניע את האנשים סביבך.

3 – זה ישפר את סיכויי הקריירה שלך הנחת קריירת החלומות שלך קשורה הרבה לשיווק עצמך למעסיקים פוטנציאליים. עסקים מחפשים מישהו עם כישורים והישגים שעולים בהרבה על אלה של כל המועמדים האחרים, והם יחפשו כישורי מנהיגות להבריק במהלך ראיונות עבודה.

גיבוש מנהלים נותן לך סקירה יסודית של תכונותיו של מנהיג טוב, ובמקביל גם מאפשר לך ליישם את המיומנויות הללו הלכה למעשה בכיתה ובמסגרות עסקיות.

4 – מעצים להצלחה אם אתה חושב שמנהיגים גדולים נולדו ולא נוצרו, תחשוב שוב. אימון מנהיגות משתמש בטכניקות ודוגמאות שונות כדי להדגיש את הנקודה שעם קצת עבודה קשה לכולנו יש בנו להיות מנהיגים גדולים.

רוב היזמים מעולם לא עברו הכשרה שמלמדת אותם איך לנהל חברה. בגלל זה, אולי אין לך מושג ברור לאן אתה רוצה להגיע. אולי יש הזדמנויות התרחבות שלא שקלת, או אולי יש קשרים עסקיים שלא טיפחת. הרמה הבאה עוסקת בהתקדמות, ואחת הדרכים להשיג התקדמות זו היא להוסיף למערך הכישורים שלך.

5 – זה יחזק את הביטחון שלך ביטחון עצמי הוא מיומנות חיונית, הן בעולם העבודה והן בחייכם החברתיים. באמצעות פעילות גיבוש מנהלים, דיבור בפני קהל, פעילויות קבוצתיות ותרגילים דומים יאלצו אותך להיות בטוח בעצמך ובדעותיך, גם כאשר אתה מתמודד עם התנגדות.

פעילות outdoor למנהלים וצוות
פעילות outdoor למנהלים וצוות

תוכניות הכשרה למנהלים יכולות לעזור ללמד אותך את המיומנויות והטכניקות החיוניות שאתה צריך כדי להסתכל על אתגרים מנקודת מבט אחרת. פעולה זו יכולה להוסיף בהירות למצב קשה, וגם מקדם חוכמה ומקלה על הביטחון העצמי.

6 – זה ילמד אותך כישורים חדשים ובעלי ערך בדיוק המיומנויות שאתה צריך כדי להוביל ביעילות, כולל הכישורים הקשים לעתים קרובות כדי לשכנע ולהשפיע על אנשים – אפילו אלה שיש לך מעט סמכות ישירה עליהם.

אימון מנהלים מרחיב את יכולות החשיבה כדי לעזור למנהיגים לחשוב בדרכים חדשניות ויצירתיות. הסתכלות על בעיה בתוך ארגון מכל זווית אפשרית והמצאת דרכים חדשות וטובות יותר לפתור אותה עוזרים לך להוסיף ערך לארגון שלך.

הבנה של עובדים בעבודה יכולה להתרחש לעתים קרובות בקורס מנהלים. על ידי צפייה באחד מחברי הכיתה שלך מנסה את התרגיל של היום, אתה יכול לראות אילו דברים עבדו ואילו דברים לא. לאחר מכן תוכל לעצב את הדברים הטובים לביצועים שלך, ובדיוק כך, שיפרת את כישורי המנהיגות שלך רק על ידי צפייה בתלמיד אחר.

7 – עוזר לך לתקשר טוב יותר אימון מנהיגות מלמד מנהיגים לתקשר טוב יותר עם הצוות שלהם. מנהיגים לא מאומנים עשויים לצפות מחברי הצוות שלהם לחשוב ולפעול בדיוק כמו שהמנהיגים עצמם עושים, מה שאולי לא יהיה אפשרי.

כאשר מלמדים מנהיגים להבין שאנשים שונים שומעים, מגיבים, מקבלים ופועלים בצורה שונה מאוד למצב בודד, הם הופכים מיומנים יותר באופן שבו הם מתקשרים. אימון מנהיגות יסייע לך לתקשר היטב בין גילאים, רקע, מסורות, תרבויות וגורמים אחרים כדי להעלות הסכמה משותפת ולהניע את חברי הצוות שלך לעבוד יחד כדי להצליח.

8 – לפתח אינטליגנציה רגשית טובה יותר אינטליגנציה רגשית היא אחת מתכונות האישיות העיקריות שגורמות למנהיג גדול. הבנה כיצד רגשות משפיעים על אחרים מבטיחה שאנשים מובילים ביעילות ומתחשבת.

בספרו 'המנהיגים החדשים' קובע דניאל גולמן כי אינטליגנציה רגשית היא קריטית להצלחתו של מנהיג. אינטליגנציה רגשית כרוכה בהתבוננות ברגשות ובשימוש יעיל באמפתיה כדי להעצים ולרתום עובדים. אימון מנהיגות הכולל אינטליגנציה רגשית יכול להפוך אותך למנהיג טוב יותר.

9 – מלמד אותך איך להשפיע על אנשים חלק מהכשרת מנהלים הוא ללמד אותך את הכוח להשפיע על הסובבים אותך. תלמד כיצד להניע את הצוות שלך וכיצד להבחין בין מקורות כוח טובים ורעים, ובין שיטות השפעה חזקות וחלשות.

"המנהיג הגדול ביותר הוא לא בהכרח זה שעושה את הדברים הגדולים ביותר. הוא זה שגורם לאנשים לעשות את הדברים הכי גדולים" רונלד רייגן

תקבלו תובנות כיצד לבחור צוות טוב, כיצד לבנות צוות המסוגל לספק את החזון שלכם, וכיצד לתת פקודות מבלי להיראות חלש מדי או מתנשא מדי.

10 – מלמד אותך כיצד להימנע מטעויות זה ייתן לך הצצה לטעויות הגרועות ביותר שאתה יכול לעשות כמנהל. זה גם ילמד אותך איך לעזור למפות תוכנית להימנעות מהמלכודות שיכולות לסיים את קריירת הניהול שלך.

אהבתם? שתפו עם חברים
חיפוש

לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות

ניווט מהיר

תפריט מסעדת הצל – בנים

תפריט לצהריים את הארוחה נפתח בפוקאצ'ה לצד שמן זית ובלסמי טחינה “ הר ברכה “ סלט עלים ירוקים חציל “מדורה” טחינה, סילאן ושקדים קלויים פלפלים

ארוחת צהרים כשרה ומעולה בגושן

תפריט צהריים 1 גושן  מבחר מנות ראשונות (ללא הגבלה-עד קבלת המנות העיקריות)  כבדי עוף-צלויים על פירות מקורמלים. לליפאפ כנפיים בציפוי פנקו עם רוטב פורט אנטי

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button